رجزخوانی ها، ساعتی پیش از آخرین مناظره / کنایه های حامیان نامزدها به یکدیگر

ساعتی مانده به برگزاری آخرین مناظره میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، کنایه های حامیان کاندیداها به یکدیگر اوج گرفته است.

رجزخوانی ها، ساعتی پیش از آخرین مناظره / کنایه های حامیان نامزدها به یکدیگر

به گزارش خبر فوری ، امروز مهدی محمدی از اعضای هیات موسس جمنا با اشاره به شایعات درباره مدرک تحصیلی حسن روحانی در توئیتر خود نوشت که ممکن است در مناظره از روحانی خواسته شود تا یک صفحه از تز دکتری خود را در مناظره به انگلیسی بخواند. الیاس نادران هم در همین باره نوشته است: آقای روحانی! رسوایی علمی امروز شما تقاص آبروی دانشجویان بورسیه است.

همزمان حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی از آمادگی ستاد روحانی برای مناظره میان نمایندگان نامزدها خبر داد. این درحالیست که پیش از این سایت مشرق از آمادگی نمایندگان قالیباف و رئیسی برای مناظره خبر داده بودند.

وزرای روحانی هم تمام قد به دفاع از رئیس خود می پردازند. پس از آخوندی و زنگنه، حالا نوبت به وزیر بهداشت رسیده که تاکید کرده است: هر کس هر مدرکی بر علیه بنده دارد، نشان دهد که غیر از حقوق دانشگاه از کجا پولی گرفته ام اما در تلویزیون، رادیو و فضای مجازی، طوری نشان می دهند که همه خدمت گزاران دولت یازدهم ، دزد، مال مردم خور و به دنبال منافع خود هستند.

آنطور که ایلنا نوشته، محمدعلی نجفی هم ابراهیم رئیسی را هدف انتقادات خود قرار داده و نوشته است: آقای رییسی شما ۳۸ سال در این نظام بوده و از ۲۰ سالگی دادستان دو شهر بوده‌اید و سپس در مناصب مختلف قضایی حصور داشته‌اید. می‌گوییم کارنامه‌تان را مشخص‌تر برای مردم بگویید. شما ۱۰ سال رییس سازمان بازرسی بوده‌اید، اصلی‌ترین وظیفه آن سازمان مبارزه با فساد است. در این راستا چه کرده‌اید که شعار مبارزه با فساد را می‌دهید؟ شما معاون اول دستگاه قضایی بوده‌اید که نفر بعد که آن را تحویل گرفت گفت ویرانه‌ای را تحویل گرفتم. آیا شما در آن ویرانه‌سازی نقش داشته‌اید؟

به این ترتیب درحالیکه تا ساعتی دیگر مناظره سوم میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود، به نظر می رسد که باید منتظر یکی از داغ ترین مناظره ها در تاریخ جمهوری اسلامی بود. مناظره ای که انتظار می رود نامزدها با حفظ اخلاق انتخاباتی، کمی صریح تر درباره برنامه های خود سخن بگویند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها