واکنش نشریه خط‌حزب‌الله وابسته به دفتر رهبر انقلاب به آتش‌بس اخیر در غزه/ عکس

نشریه خط‌حزب‌الله در جدیدترین شماره خود که روز جمعه سوم آذرماه همزمان با برقراری نخستین روز آتش‌بس در غزه، منتشر شده است، نوشت: حماسه ای که حماس رقم زده، امروز رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را با تمام حمایت‌های آمریکایی و غربی به پذیرش آتش‌بس کشانده است.

واکنش نشریه خط‌حزب‌الله وابسته به دفتر رهبر انقلاب به آتش‌بس اخیر در غزه/ عکس

این نشریه در نقل قولی از رهبر انقلاب نوشت: « رژیم صهیونیستی، با همه‌ی زَرق‌وبَرقی که از خودش نشان میدهد و بمباران و بزن و غیره، تا الان در حرکت خودش ناکام بوده. از اوّل گفتند که هدفشان این است که مثلاً حماس را یا مقاومت را نابود کنند، زمین‌گیر کنند، به زانو دربیاورند، تا الان نتوانسته‌اند این کار را بکنند... با همه‌ی توان نظامی‌شان و با همه‌ی امکاناتی که دارند مشغول یک چنین جنایاتی هستند و نتوانسته‌اند این کار را انجام بدهند... این «نتوانستن»، مخصوص رژیم صهیونیستی هم نیست؛ آمریکا هم نتوانسته... کشورهای غربی [هم که] دارند کمک میکنند، نتوانسته‌اند.» 

photo_2023-11-25_08-39-13

 

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 4
  • IHND
    0

    وای خدای من چقدر تحت تاثیر قرار گرفتم حالا که مردم غزه نابد شدن تونل های حماس هم انشالله اتش بس تموم می شه وباز اسراییل عزیز غزه رو با خاک یکسان می کنه ما که خیلی خوشحال می شیم حماس نابود بشه انقدر از کشئر ما پول نگیره /اسراییل پیروز است

  • ناشناس
    0

    احتمالا .اول حماس حمله کرد وجنگ را شروع کرد ،آیا به هدفش رسید

  • ناشناس
    0

    فلسطین دیگه صد سال دیگه فلسطین نمی شود

  • ناشناس
    0

    شاگرد و حقوق بگیر مگر می‌تواند بر خلاف صاحب کارش نظری یا عمل انجام بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها