اسرائیل درخواست سازمان ملل برای آتش‌بس انسان‌دوستانه در غزه را رد کرد

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن رد درخواست سازمان ملل برای آتش‌بس انسان‌دوستانه در غزه، ۱۲۰ کشوری را که به این قطعنامه رای مثبت داده بودند، به نفرت‌پراکنی متهم کرد.

اسرائیل درخواست سازمان ملل برای آتش‌بس انسان‌دوستانه در غزه را رد کرد

«الی کوهن» شب گذشته، کشورهای تصویب‌کننده قطعنامه برقراری آتش‌بس بشردوستانه در نوار غزه را به «نفرت‌پراکنی» متهم کرده و قاطعانه هرگونه درخواست در این باره را رد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، این مطلب را کوهن، در صفحه رسمی خود در شبکه ایمکس (توئیتر سابق) منتشر کرده و نوشت: ما به طور قاطعانه درخواست نفرت‌انگیر مجمع عمومی سازمان ملل برای آتش بس (در نوار غزه) را رد می‌کنیم.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: «اسرائیل در نظر دارد حماس را به طور کامل نابود کند؛ همانطور که جهان با نازی‌ها و داعش برخورد کرد».

طبق گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین، مجمع عمومی سازمان ملل متحد شب گذشته، جمعه قطعنامه‌ای را درباره غزه تصویب کرد و خواستار آتش‌بس فوری و پایدار بشردوستانه شد. ۱۲۰ کشور به این قطعنامه رای مثبت دادند؛ ۱۴ کشور مخالف آن بودند و ۴۵ کشور از رای دادن امتناع کردند.

پس از آنکه گروه حقوق بشری سازمان عفو بین‌الملل هم خواستار برقراری «آتش‌بس فوری» در غزه شد، رژیم صهیونیستی اظهارات این سازمان را به دلیل انتقاداتی که علیه اقدامات وحشیانه‌اش در نوار غزه مطرح شده، «مغرضانه» خواند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایوب کشاورز
    0

    اسرائیل دمت گرم امیدوارم هرچه ازدلت خدا ازت بده

  • نصر الله و شرکا
    0

    جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان

  • ناشناس
    0

    درود بر اسرائیل.

  • ناشناس
    0

    بسیار کار خوبی کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها