نماینده ولی فقیه در مازندران:

استکبار به‌ دنبال مرجعیت بی‌تفاوت نسبت به سیاست و در تقابل با ولی فقیه هستند/ مراجع تقلید با بصیرت انقلابی مدافع ارزش‌های انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مراجع تقلید فعلی با بصیرت انقلابی مدافع انقلاب و ارزش‌های انقلاب هستند، گفت: استکبار جهانی اهمیت مرجعیت را فهمیدند و به‌دنبال مرجعیت بی‌تفاوت نسبت به سیاست و در تقابل با ولی فقیه هستند تا همراهی و حمایت از انقلاب و نظام نداشته باشند.

استکبار به‌ دنبال مرجعیت بی‌تفاوت نسبت به سیاست و در تقابل با ولی فقیه هستند/ مراجع تقلید با بصیرت انقلابی مدافع ارزش‌های انقلاب هستند

آیت‌الله محمدی لائینی امشب در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مصلی امام خمینی مرکز مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه برای تصمیم درست باید دارای بصیرت باشیم، اظهار کرد: انتخابات آینده مجلس مهم است چرا که می‌خواهیم خانه ملت را صاحب کرسی نماییم. ملاک باید منویات رهبری باشد که فرمودند؛ انقلابی بودن یا انقلابی نبودن مهم است باید افرادی را انتخاب کنیم که دغدغه و روحیه انقلابی داشته باشند.

وی افزود: وقتی می‌گوییم فرد باید انقلابی باشد یعنی تقابل با استکبار جهانی برای این افراد اصل باشد نه تعامل با استکبار و شیطان بزرگ،‌ خط سازش با غرب؛ غرب زدگی در تقابل با انقلابی‌گری است .

این مسئول با بیان اینکه عملکرد تفکر غرب‌گرا را همه ما دیدیم و تجربه کردیم، تصریح کرد: روحیه انقلابی روحیه‌ای است با استکبار سازش ندارد و چالش با استکبار را بر سازش با استکبار ترجیح می‌دهد. اگر چه هزینه‌های سازش با استکبار به مراتب بیشتر از چالش بر استکبار است .

نماینده ولی فقیه در مازندران با توصیه براینکه باید افرادی را انتخاب کنیم که علاوه بر متدین بودن، مصلحت انقلاب و شهر خودشان را بر مصلحت شخص و جناح ترجیح دهند، گفت: فردی که انتخاب می‌کنیم باید از سلامت اخلاقی، دینی و سیاسی برخوردار باشد، خط و مشی انقلابی را تعقیب کند اگر چنین کسانی را انتخاب کردیم بیانگر بصیرت ما است.

آیت‌الله لائینی با اعلام اینکه مراجع تقلید فعلی با بصیرت انقلابی مدافع انقلاب و ارزش‌های انقلاب هستند، اظهار کرد: اگر در برخی موارد مصلحت ندیدند و سکوت کردند با نجابت از این مسائل عبور کردند امیدواریم عمر این مراجع طولانی‌تر باشد.

وی یادآور شد:  انتخاب مرجع تقلید برای دوره بعد و انتقال مرجعیت از یک نسلی به نسل جدید مراجع یکی از پیچ‌های تاریخی حوزه‌های علمیه و جامع شیعی بوده است و این مرجعیت الهی در غیبت کبری با هدایت امام زمان به مراجع صالح و سالم سپرده شده است و همان هدایت‌های پشت پرده امام زمانی شامل شیعیان بوده است .

نماینده ولی فقیه در مازندران، هوشیاری و دغدغه پیگیری مسائل از طرف مردم را مهم و ضروری دانست و گفت: چرا که استکبار جهانی اهمیت مرجعیت را فهمیدند و به‌دنبال مرجعیت بی‌تفاوت نسبت به سیاست و در تقابل با ولی فقیه هستند تا همراهی و حمایتی از انقلاب و نظام نداشته باشند.

این مسئول با ابراز عقیده مبنی بر اینکه بعضی‌ها به‌دنبال این هستند مرجعیت و فقاهت به نجف منتقل شود تا خاطر استکبار آسوده باشد، خاطرنشان کرد: بر حسب نظر مقام معظم رهبری ابتدا مرکز مرجعیت باید در داخل ایران و قم باشد، دوم اینکه مرجعیت ما باید هوشیار و بیدار، انقلابی و همراه و حامی نظام باشد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها