مردم مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان وداع می‌کنند

پیکر آیت‌الله طبرسی عصر فردا وارد مازندران شده و مردم استان علوی‌تبار پس از ۵۰ سال تلاش صادقانه با نماینده مقام معظم رهبری در استان وداع می‌کنند.

مردم مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان وداع می‌کنند

استان مازندران علوی تبار که در تکاپوی خلق حماسه حضور در ۲۲ بهمن دیدنی خواهد بود، از سویی در فراق یار دیرین امام و رهبری، اندوهگین و غمبار است.

مردم شهرهای مختلف مازندران به همراه اقشار مختلف خانواده شهدا و ایثارگران این روزها در بیت آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران حاضر و با خانواده آن بیت معظم دیدار و تسلی خاطر می‌دهند.

مرحوم آیت‌الله طبرسی که عمر خود را صرف ترویج و تبلیغ دین، ایجاد اتحاد و همدلی بین تفکرات مختلف سیاسی و اجتماعی مصروف کرده توانسته در این 50 سال خدمات شایان توجه‌ای را برای مازندران علوی تبار داشته باشد و مردم این دیار اکنون در فراق آن یار سفر کرده، غرق در ماتم و اندوه هستند.

نماینده فقید ولی‌فقیه در مازندران پس از سال‌ها تحجد و امامت جماعت شهر ساری، پس از تحمل مدت‌ها بیماری، چند روز گذشته در طلیعه فجر انقلاب به یاران انقلابی و شهدا پیوست.

پیکر مطهر این نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران عصر امروز از ساعت 14 از مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر مقدس قم به سمت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع و نماز میت توسط مرجع تقلید جهان اسلام آیت‌الله جوادی آملی قرائت می‌شود. امشب نیز مراسم ختمی از سوی آیات عظام در قم برگزار خواهد شد.

مردم مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان وداع می‌کنند

پیکر آیت‌الله طبرسی عصر فردا 22 بهمن وارد ساری شده و فردا شب پس از نماز مغرب و عشا مراسم وداع با ایشان در مصلای جمعه ساری برگزار خواهد شد. مراسم تشییع پیکر این فقید سعید صبح چهارشنبه 23 بهمن‌ماه از میدان شهید قاسمی تا گلزار شهدای ساری برگزار می‌شود.

مراسم ختمی نیز روز پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی در مصلای جمعه شهر ساری نیز برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها