یک مرجع تقلید در دیدار رئیس مجلس:

مدتهاست که به مردم وعده حل مشکلات را می دهید اما این وعده هنوز محقق نشده است

مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رئیس مجلس گفت: مدتهاست که به مردم وعده حل مشکلات را می دهید اما این وعده هنوز محقق نشده است و اگر هم محقق شده، کمتر محقق شده است.

مدتهاست که به مردم وعده حل مشکلات را می دهید اما این وعده هنوز محقق نشده است

آیت الله جعفر سبحانی این  در دیدار قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به سرنوشت قوم بنی اسرائیل اظهار داشتند: بنی اسرائیل به موسی (ع) گفتند قبل از اینکه تو بیایی ما را اذیت کردند، بعد از اینکه تو هم آمدی، ما را اذیت می کنند. موسی (ع) فرمود: به همین زودی، خداوند دشمن شما را نابود می کند و شما را جانشین قرار می دهد اما ببیند چگونه عمل می کنید. بنابراین نعمتی که خداوند به شما می دهد در گرو عمل شماست.

قال الله الحکیم: «قَالُوا أُوذِینَا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَأْتِیَنَا وَمِنْ بَعْدِ مَا جِئْتَنَا ۚ قَالَ عَسَىٰ رَبُّکُمْ أَنْ یُهْلِکَ عَدُوَّکُمْ وَیَسْتَخْلِفَکُمْ فِی الْأَرْضِ فَیَنْظُرَ کَیْفَ تَعْمَلُونَ»

وی تصریح کردند: عین این آیه در حال حاضر منطبق است، مردم می گویند خداند دشمن ما را نابود و جمهوری اسلامی را مستقر کرد اما «فلینظر کیف لایعلمون».

آیت الله  سبحانی ادامه دادند: آنچه شما از آن فرمودید تدوین قانون است ولی از آن مهم تر، عمل به قانون است. باید علاوه بر تدوین ها به دنبال عمل باشید.

وی یادآور شدند: الان مدتهاست که به مردم وعده حل مشکلات را می دهید اما این وعده هنوز محقق نشده است و اگر هم محقق شده، کمتر محقق شده است. قوه مقننه به دنبال قوه مجریه دنبال کار را بگیرد و این گره ها را بگشاید تا دشمن شاد نباشیم.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها