آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند/ مردم شریف ایران مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند

یکی از مراجع تقلید گفت: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند/ مردم شریف ایران مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در بیانیه‌ای با محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور، آورده است: مردم شریف ایران مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و هیچ‌گاه خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

به گزارش دفتر آیت‌الله نوری همدانی، وی در این بیانیه تأکید کرده است: بار دیگر عده‌ای افراد معدود با سوءاستفاده از احساسات پاک عده‌ای از مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل‌بیت علیهم‌السلام و اماکن مقدس اهانت نمودند و این امر موجب تأثر و تأسف گردید.

این مرجع تقلید اضافه کرده است: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

وی افزوده است: بر مسئولان لازم است که به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل نمایند و نسبت به حقوق آنان حساس باشند و باید توجه داشته باشند که حضرت امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: «ستون دین همین مردم هستند» و این مردم بودند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پای آرمان امام و انقلاب ایستاده‌اند و هرگونه اهانت به مقدسات و تعرض به حقوق مردم عزیز و بیت‌المال محکوم است.

منبع: آفتاب‌‌نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    0

    متأسفانه مسؤولین خود را مکلف به اجرای اوامر حکومتی مراجع عظام تقلید نمی بینند و صرفاً در احکام عبادی از مراجع عظام تقلید می کنند!

  • ناشناس
    0

    چه دیر هنگام و چه ناقص از مظلومان دفاع کردید
    کاشکی حرفی نمیزدی آقای نوری همدانی
    خدایا شاهد باش

  • رابی
    2

    دروغ گفتن که مالیات ندارد.
    این جمعیت میلیونی کف خیابان برای دفاع از رهبری و انقلاب بیرون زده اند.
    خدایا مملکت ایران را از خشکسالی، دروغ و حرامزاده های دروغگویی مثل این تازی زاده در امان بدار

  • ناشناس
    1

    کدوم‌مسئول‌اینا‌یه‌‌دزدن‌فقط‌فکرجیب‌خودشونن
    مردم‌واسشون‌مهم‌نیست

  • ناشناس
    1

    از قول ما حرف نزن

  • حاجی مردم رو 2دسته کردند...دسته اول و دسته دوم 😂😂😂😂
    1

    حاجی
    اونا مارو اذیت میکنن
    😎😎😎

  • ناشناس
    1

    رفراندم بر گزار کنید

  • سید
    1

    مردم از شماها بیزارند یا شیخ.چه از جون این ملت می خواهید حساب بانکی خود واطرافیان را چک کند. مردم برای خرید نان ساده دنبال سطل های زباله اند.خجالت بکشیدجمع کنید برید

  • ناشناس
    0

    حاج آقا چرا اینقدر با عجله

  • مش جمعه
    0

    حاجی آقا،از موضع دیرهنگامت سپاسگزارم. از قطع کردن بودجه بیت خودت بترس.چه بسا سرنوشت سنگ مزارت مثل آیت اله صانعی باشد.

  • ناشناس
    2

    حاج آقا اشتباه به عرضت رسوندن!
    ما مردم عادی ایران از شماها متنفریم!

    یک استعفای دسته جمعی شماها مردم رو خوشحال می کنه
    چون ما مردم عادی خواهانیم مسئولیتهای مهم رو به دست افراد دلسوز و کاردان و به معنای واقعی نخبه بسپاریم!

  • ناشناس
    1

    چه عجب حالیتون دارد میشود اینا دارن ریشه دین را می خشکانند.سلام صبح قشنگتون بخیر .

  • عادل
    2

    هنوز هم از ترس که نتونی بخوربخورکنی دوپهلو حرف مبزنی حاجی مبخواهی هم خرما را داسته باشی هم خدا را مردم از انقلاب کردنش پشیمانه

  • ناشناس
    1

    تجربه نشان داده است تنها چیزی که مسئولان از جوانان میخواهند این است که عاشق شهادت شوند و در خون خودشان غوطه ور و پرپر شوند. برای رفاه و آسایش و زندگی دنیوی جوانان پشیزی ارزش قائل نیستند و این همان چیزی است که دشمنان نیز آن را میخواهند. البته برای فرزندان خودشان بهترین چیزهای دنیوی را میخواهند.

  • ناشناس
    0

    اغتشاشگر نه مطالبه گر. کار مسکن آزادی حق هر ایرانی نه به دزدی وغارت بیت المال نه به تبعیض نه به بی عدالتی نهبه فساد


  • ناشناس
    0

    چرا مراجع آموزش وتبلیغ دین و مذهب از مسئولیت روشنگری لازم جوامع مسلمان گریزان اند؟!
    ---
    فرار به جلو و فرا افکنی و سکوت مطلق مراجع دین شناسی و مراکز متولی آموزش و تبلیغ دین و مذهب در مقابل این همه اعتراض و انتقاد قرآنی و عقلی از روش رایج دین زدای من در آوردی پرور و خرافه گستر و ترویج جعلیات متضاد با قرآن و عقل و خنثی ماندن موضع نظام دینی بجای ایفای مسئولیت روشنگری با کمک شناختها ی محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و در باره ی کتمان حقایق الهی این شناختها از ملیاردها مسلمان غرق در این خطاها چه پاسخ خدا پسندانه ای دارد؟!
    چرا و با چه دلایل قرآنی و عقلی مراجع آموزش وتبلیغ دین و مذهب از مسئولیت روشنگری قرآنی و عقلی صریح لازم در باره ی هزاران خطای دین زدای رایج ضد قرآن و عقل در روش دین داری و مذهب داری جوامع مسلمان گریزان اند و مهر سکوت فاجعه آفرین و هلاکت بار را از لبان خود بر نمی دارند و با کتمان حقایق آشکار محکم و مغصل قرآن ؛ جوامع مسلمان را در غرق شدن در منجلاب این خطاها بی پناه رها کرده اند؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها