اینکه دولت رئیسی اسم خودش را مردمی و انقلابی بگذارد، برای ملت نان و آب نمی شود

«دولتمردان به کمک امکانات رسانه‌ای که در اختیار دارند وانمود می‌کنند که مردم با دریافت یارانه بیشتر از افزایش قیمت‌ها رضایت دارند در حالی که واقعیت خلاف این تبلیغات پرحجم است.»

اینکه دولت رئیسی اسم خودش را مردمی و انقلابی بگذارد، برای ملت نان و آب نمی شود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

یارانه‌ها از حدود 6.5 درصد تا 9 درصد افزایش یافته در حالی که قیمت از 50 درصد تا 250 درصد بالا رفته و زندگی بسیاری از خانواده‌ها را دچار مشکلات لاینحل کرده است. مردان اقتصادی دولت سیزدهم، نام این افزایش قیمت‌ها را جراحی اقتصادی گذاشته‌اند در حالی که جراحی اگر خون‌ریزی و ضعف اولیه دارد، در نهایت به بهبودی فرد جراحی‌شده مریض منجر می‌شود ولی دهک‌های متوسط و پائین جامعه ما در اثر این باصطلاح جراحی همچنان دچار ضعف و خون‌ریزی هستند و خبری از بهبودی نیست و فقر گسترده‌تر می‌شود.

اینکه دولت با سفرها و شعارها و تبلیغات تلاش کند نام خود را مردمی و انقلابی بگذارد، برای مردم آب و نان نمی‌شود. مردمی بودن و انقلابی بودن هنگامی تحقق می‌یابد که رفاه خانواده‌ها تأمین و فقر از جامعه ریشه‌کن شود. مجلس نیز مخاطب این اعتراض است که مردمی و انقلابی بودن به حرف زدن و شعار دادن نیست، فقط وقتی می‌توانید خود را مردمی و انقلابی بنامید که مشکلات مردم را حل کرده باشید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • 🐜
    0

    تمرکزخانوارهای فرودست وطن که بیش از۷۰میلیون فرودست هستیم روی خوارک روزانه هست وبجز گرسنه نبودن خانواده هیچ هدف دیگری نداریم ب عنوان مثال یک وعده ماکارونی 🍝 برای ۴نفر۱۶۰هزارتومن آب میخوره سیب زمینی کیلو۱۵هزارتومن پیازکیلو۱۰هزارتومن گوجه فرنگی ۱۲هزارتومن گوشت قلوه گاه ۱۵۰هزار روغن ۱۲هزاری شده ۱۰۷هزارتومن مرغ که یکسال مصرف نمی‌کنیم این قیمت هارو ب مرغ پخته بگیم گریش میگیره .ایران پنجمین کشور ثروتمند جهان.اماملت درگیر سیرکردن شکم خودهستند پس ثروت ماملت راکی ویبره کی میخوره؟۴۴سال جنایت دزدی رانتخواری اختلاس دروغگویی سردمداران ریز ودرشت دیگه بسه ب اون خدایی که سردمداران اورانمیشناسندخسته شدیم همین روزها باید کفن پوش بشیم وتاج وتخت دیکتاتوری را واژگون کنیم ب امیدپروردگاریکتا

  • مهرداد سربندی
    0

    روزی که این مجلس انقلابی خوانده شد هنوز هیچ قدم مثبتی برای انقلاب و مردم انقلابی برنداشته بود. همین که هنوز هیچ قدمی برنداشته بود موجب انقلابی خواندنش شد. والا اگر قرار باشد مجلس برای مردم کار کند که انقلابی نیست. مجلس انقلابی یعنی مجلسی که برای یک عده خاص کار می کنند. یعنی مجلسی که وکیل الدوله باشند یعنی مجلسی که 220 نماینده اش ستاد انتخاباتی رئیس جمهور باشند. یعنی مجلسی که هر نماینده اش با 10 تا 15 هزار رای وارد مجلس شده باشد. یعنی مجلسی که نمایندگانش نماینده یک جریان انحصار طلب طالبانی باشند. بنابراین این مجلس انقلابی است و چون به دولت رئیسی رای اعتماد داده دولت هم با یک واسطه انقلابی است.

  • ناشناس
    0

    بقول یکی از بزرگانتون .اینها اشتباهی را که شاه کرد تکرار نمیکنند .شکم مردم سیر بشه تا دوباره هوایی بشن وزیر بار ستم نکنند زندگی !

  • سید حسن
    1

    ببینید واقعیت موضوع درسته اما فک کنید دولت همین اصلاح یارانه را هم نمیکرد مگه ثبات قیمت دست دولته مسلما قیمت را کف بازار و هزار عامل اقتصادی دیگه تعیین میکنه که دولت نقشی ندارد دولت تولیدکننده نیست که در تعیین قیمت نقش داشته باشه قیمت دستوری هم رانت و اختلاس و احتکار بدنبال داره پس دولت برای مهار تورم خیلی کارها رو باید انجام بده مثلا در بحث نهاده وقتی نهاده ارزان باشه محصولات لبنی ارزون میشه نهاده رو کی وارد میکنه وارد کننده که براساس تورم دنیا تغییر کرده هرچند افزایش دلار هم نقش داشته ولی هرگز افزایش قیمت جهانی رو نمیشه به دولت ربط داد

  • ناشناس
    0

    رییسی برای 67 پاداش میخواد از چی حرف میزنی.

  • ناشناس
    0

    به خدا گرانی بیداد میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها