عضو شورای شهر تهران با انتقاد از فضای رسانه‌ای ایجاد شده علیه رییس مجلس و خانواده او:

خانواده قالیباف در یک حراجی سیسمونی دیدند و 2 قلم جنس هم خریدند/ یک مسأله بسیار پیش پا افتاده است

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از فضای رسانه‌ای ایجاد شده علیه رییس مجلس و خانواده او گفت: این خانواده با چهار ساک رفتند و با ۵ ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است.

خانواده قالیباف در یک حراجی سیسمونی دیدند و 2 قلم جنس هم خریدند/ یک مسأله بسیار پیش پا افتاده است

سید محمد آقامیری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به حواشی ایجاد شده برای خانواده رییس مجلس به ترکیه اشاره کرد و گفت: خدا را شاهد می گیرم، صحبت های من نه از روی هوای نفس که صرفا از روی تکلیف است. اگر اندک آبرویی در فضای سیاسی جامعه دارم از لطف و محبت مردم شریف تهران و جبهه انقلاب دارم و به عنوان یک سرباز کوچک این آبرو را صرف مردم می کنم و بس.

او ادامه داد: اندک آزادگی در خودم می بینم که آنچه را حق است اعلام کنم و فریاد بزنم و باکی از جبهه گیری ها و تهمت هایی که بعداً پیش بیاید ندارم.

آقامیری با اشاره به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه گفت: موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه های معاند را بر علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده هستند.

او ادامه داد: مسأله وارد کردن چند قلم کالای خارجی به نام سیسمونی کودک که توسط دختر و داماد رئیس مجلس اتفاق افتاده است.این خانواده با چهار ساک رفتند وبا ۵ ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است. دو جوانی که اول ازدواجشان است و می‌خواهند صاحب فرزندی شوند، ذوق دارند و به یک سفر خارجی رفتند و در یک حراجی سیسمونی دیدند و دو قلم جنس هم خریدند.حالا باید از این دو قلم جنس فیلم بگیرند و عکسبرداری کنند و آن را رسانه ای کنند و به اقتصاد مقاومتی ربط دهند؟!

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی مسأله بسیار درستی است اما یراد بها الباطل! این باید کجا استفاده شود؟ روزی دویست پرواز خارجی در کشور انجام می شود، همه دست در جیبشان کردند و آمده‌اند و چند قلم جنس برای بستگانشان نخریدند؟

آقامیری افزود: ما کشیک می کشیم و از تک تک مردم فیلم و عکس می‌گیریم؟ اگر رییس مجلس به خانواده‌اش اجازه می‌داد، با پروتکل‌های امنیتی رفت و آمد کنند و چندین محافظ داشته باشند و از گیت مخصوص می‌رفتند و از گیت مخصوص بر می‌گشتند، کسی این‌ها را نگاه نمی‌کرد و متوجه نمی شد. اما رییس مجلس گفتند مثل یک فرد عادی با هواپیمای معمولی بروید و با مردم بروید و با مردم برگردید. چه خطایی کردند؟ جای خاصی رفتند؟ مکان خاصی رفتند؟ چیزی خوردند؟ حرکتی کردند؟ این عقده‌ها از کجا در می آید که به یک نیروی انقلابی و جهادی که چهل سال از عمر خود را در این مملکت وقف انقلاب و نظام کرده است و در این کشور کار کرده و زحمت کشیده انتقاد می‌کنند؟

او افزود: به خود او و عملکرد او نمی‌توانند انتقاد کنند که الان رییس یکی از ارکان این نظام است و حاشیه سازی می‌کنند که چند قلم جنس آوردند و انگار چه خبر شده است.

آقامیری همچنین با اشاره به شعارهای داده شده در تجمع فرهنگیان گفت: من ناراحت شدم از اینکه تعدادی از فرهنگیان در تجمع به حق صنفی که دنبال کار صنفی خود بودند شعاری می دهند و کلمات دور از شأن معلمی که برای این کشور است می دهند و این سیسمونی را دستمایه شعاری برای گرفتن حق خود می کنند.

او افزود: این خیلی زشت است.کار تا جایی پیش برود که فیلم در شبکه های خارجی پخش شود. ما مشکلات معلم ها را درک می کنیم، مشکلات در مملکت برای همه است و مجلس هم تلاش می کند که این مشکلات را برطرف کند.این معنی ندارد چنین حرکاتی از معلمی که جایگاه ویژه ای در کشور دارد رخ دهد.

آقامیری گفت: عملیات روانی را در جهت ترور یکی از شخصیت های که یکی از اضلاع موثر جبهه انقلاب است. طراحی می‌کنند تجربه چندین دهه گذشته نشان داده هر وقت جبهه انقلاب متحد می شوند اتفاقات بزرگی در این مملکت رقم می خورد و در همین موقع منافقین داخلی و خارجی دست به دست هم می دهند تا به آن ضربه بزنند چرا که نمی‌توانند این اتفاق را ببیند.

وی اضافه کرد: امروز در هر جای شهر تهران بروید نام آقای قالیباف می‌درخشد، بله انتقاداتی هم به آقای قالیباف بوده اما انتقاد در جای خودش گفته شود. اینهمه تهمت ها به کجا رسید؟ یکی از آنها به دادگاه رفت تا سنددار بشود؟ آقای قالیباف که از آقای هاشمی بزرگتر نیست که بچه های او به دادگاه کشانده شدند و گوشه زندان نشانده شدند و هیچ کاری هم نتوانست انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر آقای قالیباف و خانواده او خطایی می کردند بدتر از این هم سرشان می آمد. این چه داستانی است؟ همین شخصیت را رهبر به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی نام می برد. برخی خجالت نمی کشند و یکسره ترور شخصیت می کنند.امروز آقای قالیباف است، دیروز آقای رییسی بود فردا آقای زاکانی و حدادعادل هستند. سر آقای زاکانی چه بلایی در می‌آورند؟ هرکاری انجام می دهد برای او داستانی درست می‌کنند. خودشان در زمان خود پسر و دختر و عروس و داماد خود را استخدام کردند و آقای زاکانی یک داماد خود را نمی‌تواند در شهرداری استخدام کند.

او با بیان اینکه دفاع او از جبهه انقلاب است گفت: من از جبهه انقلاب دفاع می کنم و سر صحبتم بر روی یک شخص نیست. نگاه جبهه انقلاب این است که از شخصیت های انقلابی و جهادی خود دفاع می کند و استراتژی ما این است که از آقای زاکانی حمایت صددرصدی می کنیم و موفقیت ایشان را موفقیت در خدمات رسانی به مردم تهران می دانیم.

او تاکید کرد: خوشحالی مردم و رهبری موفقیت ما است. هیچ‌کس بیرون اعضای شورای شهر را دسته بندی نکند، ما حرفهای پشت پرده نداریم.

آقامیری همچنین خطاب به جبهه عدالت خواه گفت:اما سخن آخر من با دوستان عدالت خواه است؛ از بزرگان این جمع تعجب می کنم که چرا برخی از این جوانان خود را راهنمایی نمی کنند؟ آیا این افرادی که پادوهای مخالف نظام شدند دلسوز نظام هستند؟ کسانی که به شما فیلم و عکس دادند تا منتشر کنید دلسوز نظام بودند؟ از این پرده دری ها کشور چه منفعتی برده است؟

آقامیری اضافه کرد: شما یادتان هست مجری تلویزیون به خارج از کشور رفت و خطایی کرد؛ خودش می داند و خدای خودش! فیلم او را در کل کشور پخش کردند و آبروی او را بردند و زندگی او را نابود کردند و کاری کردند خودکشی کرد. تک تک کسانی که این فیلم را پخش کردند در این گناه مقصر هستند.

او در پایان گفت: این پرده دری‌ها تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند؟ این کلام تمامی امامان ما است که اگر کسی تهمتی بزند از دنیا نمی رود تا به آن درد دچار شود.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 72
  • نیما
    3

    ۲قلم رو فدات شم چجوری تو ۲۰ تا چمدان جا میدی تو

    نظرات شما -
    • شادی
      46

      کی آمار دادبه تو که ۲۰ ساک وچمدان بوده ؟؟؟؟
      غیر از این که همان فردی که سالهاست با قالیباف
      خصومت دارد وتا الان نتوانسته سندی برای حرف هایش ارائه کند
      دنیا دار مکافات است ،این آدم های پرده در که آبروی افراد را می برند در بین مردم منفورن وپیشرفت نمی کنند

    • محمد.،،
      0

      توجیه پشت توجیه واقعاًکه...

    • 0

      شادی یکم سرتو از توبره بیرون بیار یه هوایی لااقل به سرت بخورد .

    • 0

      نمونه بارز سگ زرد برادر شغال

  • شاهرخ
    2

    نفس کار اگر برای افراد عادی جامعه بودند مضموم نبود ولی برای خانواده یک مسؤل یعنی رئیس یکی از قوا گناه کبیره است توجیه مشکلی را حل نمی کند این که دست اجانب نیست مردم شعور دارند

    نظرات شما -
    • آرش
      44

      گناه کبیره را تو معین می کنی ،؟؟؟بعد کار امثال تو که با یک خبر قضاوت می کنی گناه کبیره نیست
      کاش عده ای شعور وآگاهی خود را در جای دیگر خرج می کردن
      عده ای از مردم فقط کارشان سرک کشیدن در کار دیگران است
      عده ای میمیرن فقط برای فضولی
      در ضمن همه مردم اینجور نیستند
      این کار هم اصلا گناه نیست دختر وداماد وهمسر مسئول هیچ ربطی به سیاست ندارند



  • ناشناس
    3

    غلط کردی

    نظرات شما -
    • مهرنوش
      38

      در این کشور هر کس متین حرف زد وبجا
      یکی مثل تو فقط توهین وافترا می زند
      غلط فردی کرده که آبروی افراد برایش سود دارد
      غلط فردی کرده که از خانواده کسی فیلم بگیرد
      غلط کسی کرده که مثل جاسوس قدم به قدم خانواده وزن کسی را دنبال کرده وفیلم وعکس گرفته
      غلط رسانه هایی کردند که این کار زشت ونازیبا را
      پخش کردند
      مطمئن باش از این کارشان سودی نمی برد

    • محمد..،
      0

      چه رویی داریدشماجماعت همه غلطکردن به جز طرف وحامییانش

    • 0

      ۴۳سال است این جماعت باصطلاح مسئول نه حرف متین وبجا میزنندونه کارمتین وبجاانجام میدهندکه اگه غیراین بودوضعیت چنیننبود

  • ناشناس
    45

    هرکس تهمتی بزند به ان درد گرفتار خواهد شد به قول شما این گفته امام است پس باید مراقبت کنیم گرفتار نشویم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تهمت چیه عزیزم دم خروس این جماعت خیلی وقته زده بیرون

  • صابونی
    1

    امثال قالیباف با پشتیبانی و حمایت شماها برای ملت شعار می دهند وجیب آخوندها را پر می کنند

  • علی مولا
    1

    چقدر نفرت انگیزی چقدر کریه هستی دروغ ریاکاری از هیکلتون می باره

  • لوتی
    1

    اشتباه کرده باتو مگر پول مملکت مال پدرتونه که حیفو میل میکنید برادری برابری مردم پول ندارن خودشونو به دکتر نشون بدن اینا میرند ترکیه

  • ناشناس
    0

    خدا به شما نهرهای گوارا وباغهاوهوریان فراوان عطا کند، ولی حضرت عباسی واگر قبول داری چند میلیون تکلیف باید ادا می کردی ونکردی حد اقل برای شصت میلیون نفر باید تکلیفت را ادا میکردی یا به شخص سوم مملکت خدایا شاهد باش

  • ثروت بربادرفته
    0

    دریه حراجی🤫🤫وای وای دلم براشون سوخت ملت پول بریزید به حساب حاج آقا تا به قالیباف برسونه زندگیشو جمع کنه

  • نادی
    0

    روز انتقام فرا خواهد رسید و در برابرملت ایران تاوان سختی خواهید داد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این را آویزان گوشتان کنید تاریخ جواب پس دادن نزدیک است جواب ظلم و ستمی که به مردم کردین جوابها سالها دروغ فریب نامردی زجری که به مردم دادین جواب طلاقها مهریه به اجرا گذاشتن و بچه های طلاق که از فقرو بدبختی که به زندگی مردم وارد کردین نزدیک است جواب خون شهیدان نزدیک است دروغگوهای بی وجدانها دشمن اصلی مردم شماها هستین

  • ناشناس
    1

    سلام و احترام
    در کشوری که خود را داعیه دار اسلام ناب محمدی می داند و منتظر ظهور حضرت مهدی (ع) است و طرفدار مظلوم و استکبار ستیز است . و بسیاری از مسئولینش جبهه و جنگ و تکه تکه شدن شهدا را دیدند بسیار عجیب و غریب است که چگونه د شرایطی که بسیاری از ملتش شرایط استفاده از وسیله ای جز اتوبوس را هم ندارند به سفرهای خارجی می روند و تازه سر تعداد کالاهای خریداری شده اختلاف دارند .

  • ازاد
    1

    جناب اقای میری چرا به جای حل مسله صورت مسله را پاک می کنید بااین وضعیتی مردم در تنگناه شدید اقتصادی هستند چرا باید اقایان مثل قالی باف برای خرید سیسمونی به جای خرید ساده درداخل کشور به فکر خرید از خارح کشور افتادن تازه شماها خودتان را که خادم ملت می دانید ایا خادم ملت زندگی لاکچری داشته باشد ومردم زندگی فقیرانه در کجای اسلام چنین چیزی تبلیغ شده مگر انبیا واقا امیر مومنین چنین زندگی شاهانه داشتند چرا از انان الگو نمی گیرید بعد جالب است امثال مثل شماها می خواهید برای ملت خدمت کنید وعدالت در کشور پیاده کنید

  • بهلول
    2

    دفاع نکن شاید تو هم مثل همونی فقط کیسه دوختی برای ثروت این کشور وجیب مردم .حدالاقل باید ماه رمضان نمیرفتن .شماییکه که دم از اسلام وانقلاب میزنین .نشان میده شماها اکثررهم ریاکار هستید .درضمن ابن یک بازی روانی از سوی طیف راست افراطی کشور توسط تائب ها

  • رضا
    1

    اقای محترم شما بعنوان فردی روحانی میتونی به ملت مظلوم ایران بگی خانواده محترم اقای قالیباف در ماه مبارک رمضان در سفر ترکیه چه میکنند اگر تونستی کسی را قانع کنی مردم جریان سیسمونی را هضم میکنند

    نظرات شما -
    • 0

      قصد ده روز کرده و روزه هاش رو تمام کمال گرفت😐

  • نظرگو
    0

    آره خیلی مسأله پیش پا افتاده ای هستش
    تو که جدت محمد، خرمانخورده به کسی توصیه خرما خوردن نمیکرد(روایت کاملش رو نمیگم سرتون رو درد نمیارم)، چرا از کسی دفاع میکنی که به بقیه توصیه حمایت از کالای داخلی میکنه ولی حتی به ظاهر کار نسبش رو نکوهش نمیکنه؟؟!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالا گیریم که سیسمونی هو وجنجال بوده ! اون پرونده های بخور بخورهای قبلی چی ؟؟؟!!! حاج آقا چرا ماستمالی مسکنی ؟؟؟!!!

  • داد
    0

    هیچ وقت اخوند برخلاف منافع شان حرف نمی زنند الان که ساعت ۱۰ شب اگر آخوندها بگویند شب است کسی باور نمی کند

  • دح
    1

    گندی زدن دیگه پاک نمیشه شما نباید در شرایط تحریم از کشور لاشخور ترکیه خرید می کردین

  • محمدامین طاهری
    0

    ما اساس کشی کنیم 20 تا چمدون نمیشه

    کلا 20 تا چمدون داخل خونه یه جوان ایرانی که 40 متری بالای بام اجاره میکنه جا میگیره

  • ففه
    0

    تو بیجا کردی،کاسه داغ‌تر از اشی یا دایه مهربان‌تر از مادر؟؟؟؟چند گرفتی ماست‌مالی وماله کشی کنی؟؟؟!!!!نکنه فرشته غسل وتطهیری؟؟؟؟!!!!!!

  • Saeed
    0

    رازش در جمله آخر هست
    اگر کسی تهمتی بزند از دنیا نرود مگر به آن دچار شود

    آقای قالیباف دچار این سنت الهی شد

  • علی
    0

    اخه تو مسلمانی دروغ میگی ملت را خر فرض نکنید خودتان هستید هیچوقت حراجی کالسکه نیست شرور نگو حتی لباس بچه بلد نیستی دوست داری دستمال دستت باش درست بکش

  • ناشناس
    0

    کجای دو قلم جنس سیسمونی به گفته شما و یک هواپیما بار به استناد مشاهدات عینی مسأله ای پیش پا افتاده است؟!!! خیلی از مردم در این شرایط سخت اقتصادی و تحریمی به نان شب خود محتاج هستند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند آن وقت یک عده آقا زاده ارز کمیاب مملکت را می برند در کشور همسایه برای فرزند خود (در اینجا نوه رئیس مجلس) سیسمونی گرانقیمت خریداری کنند!!! مسؤولین سیاسی در حکومت اسلامی باید شبیه فقیرترین مردم عادی زندگی کنند نه اینکه روی اغنیاء را سفید کنند! در صدد توجیه عمل اشتباه و غلط بر آمدن عذر بدتر از گناه است!

  • فاطمه
    0

    واقعا برای امثال شما متاسفم .فکر کردید مردم برای چند تیکه لباس به این قضیه پرداختن،نه جناب .
    همین ۹۶ درصدی ها خیلیاشون توان خرید لباس از همون عبدل آباد رو هم ندارن .تازه مگه جنس ایرانی برای حمایت از کارگر ایرانی نیست.
    پس اینا همه فقط برای شما۴ درصدی ها شعاره .

  • رضا
    0

    قالیباف مدعی انقلابیگری است و باید امروز پاسخگو باشد اینکه امروز مردم ایران در این شرایط اقتصادی سخت دست و پنجه نرم میکنند ولی وقتی میبینند مسولین کشور که مدعی پاکدستی هستند ولی به شعور ملت خیانت میکنند چطور انتقاد و اعتراض نکنند کی گفته انتقاد از قالیباف ضربه به اسلام و انقلاب است هرگز چنین نیست بنده معلم هستم با سی و یکسال سابقه کار با مدرک کارشناسی ارشد و هنوز ۷ میلیون تومان میگیرم و نمیتوانم داخل ایران رو سفر کنم ولی خانواده رییس مجلس از کجا شارژ میشود با کدام پول خدا میدونه

  • ناشناس
    0

    برای این حضرات این امور عادی است و لابد چندین میلیارد اختلاس چند ریالی بیش نیست . ذره المثقال همش کشک

  • ریس الدین روزبهانی
    1

    اقای ملا اون جوونی که حتی نون نداره بخوره هم مال این کشور و زاییده سیاستهای امثال شماست. واقعا خجالت نمی کشید؟!! ببخشید خیلی پررویی میخواد که این طوری حرف بزنی. تو نماینده مردمی تا نماینده یک فرد خاص!!!

  • ناشناس
    1

    حراجی ، ترکیه ، گردش ، رمضان و و و. دیگه چه اموری برای پیشقراولان عادی است ؟ حاجی آقا

  • ناشناس
    0

    کارگری کهن‌سال برای این کشور جان دا ه اونوقت مستاجر و پول جهاز دخترش و نداره ویا ان جانباز معلم و...که شرمنده خانوادشون اونوقت رفتن به ترکیه تو ماه مبارک رمضان برای گردش و خرید امر پیش و پا افتادهایه خجالت بکش

  • مستضعف
    0

    سلام ، آقا میری به ما توضیح بده که اول زندگی چطور پولشون رسید سفر خارج برن ، وام ازدواج گرفتن ؟!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • برین توی صف مرغ
      0

      بجای این حرفها باید از این خانواده مکرم عذ رخواهی کنیم و حلالیت بطلبیم و از مردم میخاییم که پول جمع کنن و هزینه سفر به ترکیه و دیگر سفرها رو بهشون بدهند . همچنین هزینه سیسمونی و دیگر لباسهای فرزندان تا 14 سال دیگه رو براشون واریز کنن . من عذر میخام . کارت بده تا واریز کنیم براتون . مردم برن توی صف برنج و شکر و مرغ وایسن

  • ناشناس
    0

    معلومه خودت هم اینکاره ایی

  • دلقک
    0

    مردک مردم نون شب ندارن برای سود خودتون ورود هر نوع کالای با کیفیت رو به کشور گرفتین بعد خودتون و خانوادتون هر روز برای خرید یومیه به ترکیه دوبی منچستر .....سفر میکنید بعدش میگید یه موضوع پیش پا افتاده خرید اپارتمان تو استانبول چی اون هم معمولی بابا رو رو برم جدت بزنه به کمرت به حق علی و اولاد علی

  • .
    0

    معلومه که از هم طرفداری می کنید ، چون منافع مشترک دارید و در چنین مواقعی باید هوای همدیگر را داشته باشید .

  • که این طور
    0

    پس معلومه که خیلی از مسئولین با رعایت پروتوکل های امنیتی میرن خارج از کشور خرید می کنن که لو نمی‌رن ... این تجربه ای شد برای بقیشون که بیشتر مواظب باشن ...

  • پزشک سهمیه ای
    0

    ما هم یک تلویزیون سونی یا سامسونگ میخاییم ولی گفتید داخلی بخر

  • ؟
    0

    ما جوان نیستیم ؟ ما دل نداریم ؟ ما تفریح و سفر خارج از کشور دوست نداریم ؟ پس چرا برای ما چنین امکاناتی وجود ندارد ؟ ما هنوز داخل ایران را هم به لطف گرانی ها نگشته ایم . مثل این که بدهکار هم شدیم . عجب رویی دارید شماها ....

  • حسین
    1

    اول ازدواجشان بود آخه ، ترکیه؟ چرا عراق و سوریه و . . . نرفتند؟

    نظرات شما -
    • .
      0

      چرا نرفتند سوریه مدافع حرم شوند ؟

  • اه ه ه !!
    27

    درود بر آیت اله دکتر میری و قالی باف،،،،

  • ایران زمین
    1

    به قول خودت یک ذره آبرو داشتی با این پاچه خواری که کردی آنهم بردی
    ماهیت همه شما برای ما رو شده خجالت بکشید ودهن ناپاکتون را ببندید

  • ناشناس
    0

    جوک جالبیه .... خخخخخخخ....

  • gf
    0

    چه قشنگ همدیگر رو توجیه میکنن بعدا معترضین میشن مرتد

  • ناشناس
    0

    دو قلم حوزوی

  • مریم
    0

    اره خودیت ماه رمضان وعشقه

  • 0

    آخ که چقدرمنم دلم سفرترکیه میخوادتوماه رمضون میچسبه مخصوصا بری حراجی حاجی خودتی😈

  • ایرانی
    0

    مهرنوش کیه بد سنگ اونا رو به سینه می زنه خواهرم چه طور شد پوشیدن خوردن و خوابیدن حتی در خانه خودمون چه دیدن و به دست این بالا دستی هاست که امر کنند حالاکه پته ا ینا افتاده روی آب شما جلیزولیز میکنید حتما از خودشان هستید

  • ناشناس
    0

    پس واسه همینه که ورودکالای خارجی رو ممنوع کردن فقط میخوان خودشون بخرند باخاص بودنشون پیش فک وفامیل پزشوبدن🇹🇷

  • mahmoud
    0

    اساسا عضو شورای شهر چه کار هست که در مسائلی غیر از حیطه کاری خود فضولی و دخالت کنه و اظهار نظر کنه. آدم تعجب میکنه هرکسی پست میگیره تو همه کار دخالت میکنه هیچ در کار خودش هم دوزار خروجی مثبت نداره در هیچ زمینه ای .

  • رضا ثمین زاده
    0

    جناب آقای اقا میری چرا اساسا این سفر باید انجام شود آیا همه مردم می توانند سفر کنند نه به ترکیه به نزدیکترین زیارتگاه استان خودشان عزیز حرف من بعنوان یک رزمنده جانباز بسیجی این است مگر مدیران کشور نباید مثل ما زندگی کنند بنده بعد از ۳۵ سال معلمی در تامین هزینه های زندگی خودم مانده‌ام انوقت خانواده آقای قالیباف می‌روند ترکیه شما دفاع می کنید مدیران کشور باید ساده زیست باشند
    جناب اقا میری میلیون ها نفر در این کشور زیر خط فقر زندگی می کنند آنگاه از نظر شما رفتن به ترکیه یک امر عادی است دست شما درد نکنه

  • رسا
    0

    به شادی : می شود بفرمایید عذر خواهی الیاس بابت چه بود ؟ تو که توجیه گر خلاف دیگرانی نه تنها شادی نیستی بلکه عزای محضی .

  • فرهادی
    0

    حاج اقا بحث خرید یک یا دو قلم کالا نیست بغض اصلی مستضعفین ویا به قول قالیباف همان ۹۶ درصدی ها بر این است که انها به سختی می توانند بلیط اتوبوس و متروی داخلی را تهیه تامین کنند اما چطور خانواده ان که شعارش ۴ درصدی و۹۶ درصدی بود بلیط سفر خارجی تهیه می کنند ودرماه رمضان که ماه عبادت است به سیاحت می روند ، سوال این است که ایا هزینه بلیط و هواپیما و هتل و.... در این سفرها را هم یک ادم ۹۶ درصدی می تواند بپردازد ؟ لم تقولون ما لا تفعلون کبر مقتا عندالله

  • خدایارروستارفیع
    0

    برای تامین فقط معاش خانه ام نیز درماند
    ه ام
    یاد علی ع می افتم که عبایش وصله دار بود
    سفره انقلاب پر برکت باشد انشاالله
    فساد مقاومتی حکمرانی میکند

  • محمد ولی
    0

    ما هم هروقت میریم مسافرت چون ستاد اسکان فرهنگیان مدرسه وکلاس درس به ما میده صندوق عقب ماشینمان پر از وسایله از جمله زیلو وپتو وبالش حاج‌آقا راست میگه وقتی بر میگردیم یه ساک لباس و وسوغات به وسایلمان اضافه میشه میزاریم زیر پامان

  • ناشناس
    0

    بر پدرو مادر دروغگو لعنت

  • 0

    خدا روشکر ماله کشان همیشه هستند
    مجلس فقط از میدان انقلاب رد میشه
    استراحت و خرید : ترکیه
    اقامت فرزندان رییس مجلس اننننقققققلابیییی اروپا و کانادا
    جمع کن اقا این داستان سرایی هارو
    به اذن حضرت الله نقاب از صورت همه دورویان یک به یک داره میفته و ذات اصلیشون برای اندک افرادی که نمیشناختنشون هم مشخص میشه
    طرف پسرش تو کانادا زندگی میکنه ، دخترش سیسمونی از ترکیه میاره
    بعد اینجا خبر و در اختیار امثال این ادم بیکار گذاشتید روز و به شب تبدیل کنه براتون ؟؟
    شما بجای اینکه وقت بزاری این موضوع رو با کلمات به نفع اربابت آقای قالیباف تمام کنی
    وقت بزار به مشکل مردم رسیدگی کن
    مردم آگاهند
    البته شما دستمزد این چرندیاتت رو حتما از حضرت قالیباف دریافت خواهی کرد

  • ناشناس
    0

    حیف شما نیست سید جان این حرف ها را می زنید واقعا متاسفم

  • حاج س طوسی
    0

    تو که راست میگی.لعنت بر پیشانی آدم دروغگو

  • ناشناس
    0

    این حاج آقا دیدن چمدون ها رو که قاطعانه نظر میدن ، حاج آقا شما دیگه چرا؟

  • ناشناس
    0

    آقا همه حرفات درست
    ولی چرا از دستفروش در ایران که حراج کرده و محتاج نون شب زن و بچشه،خرید نکرد که هم ثواب ببره،هم از تولید ملی حمایت کرده باشه.واقعا چرااااااا؟

  • ناشناس
    0

    قالیباف عزیز، در مجلس یک قانونی را تصویب کن، که به تک‌تک مردم ایران اجازه دهد به ترکیه بروند و هرچیزی که دلشان خواست بخرند و به ایران بیاورند بدون تعرفه گمرکی و مالیات. خداوند با اینکار خیر دنیا و آخرت را به شما عطا فرماید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها