علم‌الهدی: دشمن آمده تا حلق ما، امروز و فردا می‌کنید، طرح صیانت کی اجرا می‌ شود؟

امام جمعه مشهد گفت: مجلس هم که هر روز یک افسانه ساز می‌کند، یک روز می‌گویند «صیانت» یک روز می‌گویند صیانت قبول نیست، «تنظیم‌گرایی». آخر شما چقدر معطل هستید؟ می‌خواهید تا کی صبر کنید و دشمن تا کجا برسد؟

علم‌الهدی: دشمن آمده تا حلق ما، امروز و فردا می‌کنید، طرح صیانت کی اجرا می‌ شود؟

آیت الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد طی سخنانی با اشاره به سابقه هتک حرمت به حریم آستان قدس امام رضا(ع)، گفت: در این صد سال اخیر ببینید چقدر به این قبر مطهر امام رضا(ع) جسارت شد، توپ بندی در زمان حکومت ملعون، توپ بندی زمان رضاخان، کشتار فرزند رضاخان، انفجاری که در روز عاشورا در حرم ایجاد شد و آخرین جسارت به حرم مطهر جنایتی بود که سه روز قبل اتفاق افتاد و سه نفر از عزیزان روحانیت مصدوم و شهید شدند.

وی ادامه داد: هتک حرمت حریم اهل بیت و امام هشتم برای ما مصیبتش سنگین ترین مصیبت هاست، این دو عزیزی که به شهادت رسیدند به فیض شهادت نائل شدند و در آرامش ابدی و نعمات خداوند متعال قرار گرفتند و خانواده این عزیزان هم ان‌شاءالله با ابراز همدردی مردم به آرامش برسند. از همه برادران و خواهران که دیروز و امروز در دو تشییع جنازه این دو شهید با احساسات فراوان شرکت کردید قدردانی می‌کنم. آخرین و احسنت بر شما مردم و حماسه آفرینی شما در دفاع از انقلاب، شهادت و روحانیت.

خطیب جمعه مشهد در ادامه بیان کرد: برعکس آنکه عناصر ناپاک در رسانه‌های جعلی خود می‌خواهند ترویج کنند که روحانیت سقوط کرده و عظمت روحانیت از چشم مردم افتاده است؛ احساسات و هیجانی که شما مردم در تشییع جنازه دو روحانی شهید از خود نشان دادید تمام این اباطیل را نقش بر آب می‌کند. ان‌شاءالله این قدم‌های شما و اشک‌های در این تشییع جنازه باعث خشنودی ارباب این شهدا آقا امام رضا(ع) قرار بگیرد.

علم‌الهدی در ادامه با اشاره به برخی انتقادات نسبت به شرایط حفاظتی و امنیتی حرم رضوی، عنوان کرد: این حادثه که رخ داد، همه مردم را ناراحت کرد و تنها منحصر به شما نبود، هر ولایتمداری که در هر کجای دنیا این خبر را دریافت کرد احساساتش جریحه‌دار شد. منتها گاهی از اوقات این عواطف سرشار از هیجان باعث برخی اظهارنظرها می‌شود، مطالبه امنیت حرم و اینکه برخی می‌گویند امنیت حرم به نحوی است که چطور یک ناپاکی توانسته وارد شود و چنین جنایتی مرتکب شود؛ باید توجه داشت که در این قضیه مدیریت آستان و خدام کوتاهی نداشتند و در زمان وقوع این حادثه در اولین و کوتاه‌ترین زمان فرد مهاجم دستگیر شد.

وی افزود: عزیزان توجه داشته باشید که چندین سال است که حرم در خطر تهاجم عناصر تکفیری بوده و در تمام این سال‌ها همین نیروهای امنیت حرم این امنیت را تامین کرده‌اند. حالا یک حرکت و یک غفلتی صورت گرفته است، منتها آدم باید زبان تشکر داشته باشد. مطالبه شما درخصوص امنیت حرم به حق و درست است اما این مطالبه نباید به شکل نقد دربیاید.

وی در همچنین تصریح کرد: در این ماجرا تولیت آستان قدس منتهای دغدغه را نشان دادند، لذا این مطالبه به حق نباید به صورت شکوه و گلایه در بیاید.

 برای این جریان تنها کشتن کافی نیست بلکه می‌خواهند حتما در کنار کشتن به حریم امام رضا(ع) هتک حرمت شود

امام جمعه مشهد در ادامه ابراز داشت: عزیزان ما در حفاظت چندین سال است که بیدار و هوشیار هستند و کوچکترین حرکتی در جهت ناامنی را خنثی کرده‌اند، این اولین ناامنی است که این هم نباید می‌شد و صورت می‌گرفت و امیدوار هستیم که عزیزان مراقبت بیشتر داشته باشند. نسبت به خدمات گذشته و تلاش‌های نهاد مقدس آستان قدس و دغدغه مندی که داشتند متشکریم و از شما مردم عزیز هم که این اندازه هیجان و عاطفه و عشق به این دو شهید نشان دادید، تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سال ۹۴ ستاد فرهنگی مناطق حاشیه شهر و محروم در حال فعالیت است، هشت پهنه تشکیل شده و هر پهنه یک روحانی متولی دارد که این کارها را پیش می برد، شهید دارایی مسئول یکی از این پهنه ها بود و شهید اصلانی مسئول مجموعه این پهنه بود. در عرصه مواسات که مقام معظم رهبری دستور فرموندند این ها افسران خط مقدم این مساله بودند. قدردانی از روحانیت خیر، فعال، خدوم، جهادی و انقلابی این تشییع جنازه‌ها را می‌طلبد و به این خاطر از شما مردم متشکر هستیم.

علم‌الهدی با اشاره به جدی بودن دشمن در دشمنی با اسلام و انقلاب، گفت: یک نکته‌ای که باید این جا توجه شود این است که عزیزان دشمن جدی است، این حرکت جسورانه‌ای که توسط یک ناپاک صورت گرفت که بعدا اظهار کرد که از کار خود پشیمان نیست، این نشان می‌دهد که دشمن جدی است. جریان تکفیری پیاده نظام آمریکا هستند و این اعتراف وزیر خارجه اسبق آمریکاست که این‌ها ایجاد شده اند تا در اختیار آمریکا باشند.

وی ادامه داد: برای این جریان تنها کشتن کافی نیست بلکه می‌خواهند حتما در کنار کشتن به حریم امام رضا(ع) هتک حرمت شود. این ضارب در حاشیه شهر بوده و این سه روحانی عزیز هم در مناطق محروم بودند که این‌ها را شناسایی کرده اما آمده در کنار حرم امام رضا این جنایت را مرتکب شود. این‌ها سرباز پیاده در مشت آمریکا هستند و امروز آنکه بر سر راه کدخدایی آمریکا در دنیا مانع ایجاده کرده عظمت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد، با اشاره به موضوع فضای مجازی، گفت: در عرصه‌های امنیتی، نیروهای بصیر و بینای مقتدر ما با قدرت ایستاده‌اند و جلوی اجرای دشمنی دشمن را خواهند گرفت اما در عرصه‌های دیگر در و دروازه مملکت باز است و حساب و کتاب ندارد؛ دشمن آدمکش حرم امام رضا(ع) همان دشمن ناپاک و ستمگر و بی‌رحم فضای مجازی است.

وی ادامه داد: ما امروز متاسفانه به تعداد تمام گوشی‌های هوشمند رسانه آزاد داریم در این مملکت که تولید محتوا و پیام می‌کنند و هیچکس هم جلودار آن‌ها نیست و از هیج‌جا مجوز نمی‌خواهد.

علم‌الهدی در ادامه عنوان کرد: من دو عرض دارم، ابتدا با شما جوانان گوشی‌دار که این «جهاد تببین»ی که رهبری فرمودند برای من طلبه تریبون‌دار نیست، این برای همه است و برای شماست، شما جوانان باید وارد عرصه شوید و مسئول هستید که وارد عرصه تبیین شوید. این وظیفه است و اگر نکنید حکم خدا را زیر پا گذاشتید.

وی افزود: عرض دوم من با مسئولان است، مسئولان در مجلس و دولت چقدر می‌خواهید این ور و آن ور کنید تا فضای مجازی را کنترل کنید؟ شورای عالی فضای مجازی چند سال است تشکیل شده اما آفتابه و لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی، چه می‌کند این شورای عالی فضای مجازی؟

خطیب جمعه مشهد ادامه داد: مجلس هم که هر روز یک افسانه ساز می‌کند، یک روز می‌گویند «صیانت» یک روز می‌گویند صیانت قبول نیست، «تنظیم‌گرایی». آخر شما چقدر معطل هستید؟ می‌خواهید تا کی صبر کنید و دشمن تا کجا برسد؟ مجلس و دولت باید بیایند و با همه قدرت مسئولین بایستند در این مساله.

وی اضافه کرد: دشمن آمده تا حلق ما. هی شما امروز و فردا می‌کنید، چرا انقدر معطل هستید؟ یک روز طرح صیانت رأی آورد، یک روز رأی نیاورد. ان شاءالله امیدوارم عزیزان ما در این زمینه عنایت بفرمایید.

علم‌الهدی در پایان گفت: عزیزان شما با همه قدرت تبیین را انجام دهید و عزیزان مسئول ما هم نسبت به همه توان این مساله ولنگاری فضای مجازی را مدیریت کنند.

منبع: اصلاحات نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 58
  • ناشناس
    1

    کدام دشمن؟ دشمنان حکومت یا دشمنان مردم؟! فرق است بین دشمنان حکومت و دشمنان مردم. ما مردم که دشمن خارجی نمی بینیم.

    نظرات شما -
    • ممدعبدلی
      0

      اون چیزی هم که تا توی حلقش رفته پاشنه ی پای مردم ایرانه. نه دژمن.

  • Ali
    1

    دشمن اصلی کشور شما هستید

  • دشمنان داخلی بدتر از دشمنان خارجی هستند.
    4

    دشمنان داخلی بدتر از دشمنان خارجی هستند.

  • ناشناس
    4

    اولین حتک حرمت رو روسهای کثیف به ساحت حرم امام رضا انجام دادند که شماها از نام بردن جنایت روسها هم میترسید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      هتک حرمت

  • ناشناس
    5

    حضرت امام رضا (ع) اگر می دانستند وضع کنونی ایران اینگونه است که در صحن مطهرش خونریزی اتفاق می افتد و از وجود ملجأ شریفش و بارگاه مطهرش سوءاستفاده می شود هیچگاه قدوم مبارک خود را به شهر طوس نمی گذاشتند!

  • ناشناس
    110

    دست آمریکا جنایتکار از اول انقلاب تاکنون در حادثه حمله تروریستی در تهران و سایر شهرهای ایران بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.

    نظرات شما -
    • امیررضا
      0

      خودت جنایتکاری کاسب تحریم مرفه بی درد

    • ناشناس
      1

      هم کاسب تحریم هم مفتخور هم وطن فروش

    • 0

      مغز فندقی متوهم....

  • ناشناس
    2

    از دوستان کمونیست چینی و روسی خود کمک بگیرید،چون خلایق هرچه لایق،مثل رای حقوق بشری که حکومت اسلامی در کمال بی انصافی و بی دینی از قصاب و کودک کش اوکراین دفاع کرده و رای موافق به نفع پوتین داده است،دیگه حق ندارید ادعای مضحک دفاع از مظلوم را سر دهید که رویتان سیاه شده است.

  • 94

    مذاکره از ابتدا خسارت بار بود.
    توافق هسته ای از ابتدا خسارت بار بود.
    برجام از ابتدا خسارت بار بود
    مذاکرات وین از ابتدا خسارت بار بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      برجام امتیاز اقتصادی بود که حکومت در دوره اول ریاست جمهوری آقای روحانی از آمریکا و متحدانش گرفت. اگر برجام هم نباشد قدرتهای بزرگ و متحدین آنها اجازه غنی سازی اورانیوم ۲۳۵ بیش از ۳/۵٪ را به ایران و صرفاً برای تولید برق هسته ای نمی دهند!

    • ناشناس
      0

      معلومه وضعت خوبه مفتخور

    • 0

      طرف از مرز غیر قانونی وارد شده به گفته خودتون . مرزهای بی در و پیکر ایران را درست کنید چه ربطی داره به اینترنت ؟ هر کس و ناکسی از مرزهای ایران وارد میشه و شما مرتبط بهونه میارید که دلیلش کوهستانی بودن مرزهای ایرانه . اروپا مرز کوهستاتی داره ، امریکا داره و همه جای دنیا دارند . چرا ترور سربازان و بقیه مردم در اون کشورها اتفاق نمی آفته ؟ اعتراف کنید که یا بی کفایت هستید در حکومت داری یا منفعت شما در این حملات و استفاده تبلیغاتی از اونجاست واسه منافع خودتون . تکفیری ها همه جا هستند . سنی ها را هم میکشن . کوردهای عراق و سوریه همه سنی هستن و داعش به خون اونها بیش از شیعه ها تشنه هست . کوردها سوریه تحت حمایت امریکا هستن اما همین چند هفته پیش داعش حمله انتحاری به زندانی در اون منطقه کرد و خیلی ها را کشت . تندروی بین همه مسلمانها هست . شما که ترور را مجاز میدونید اگر منافع شما را تامین کنه و انجام دادید اوایل انقلاب و سعید حجاریان و بقیه . اهل سنت گرفتار سلفیسم شدید شدند و بیماری عجیبه . در ترینیداد و توباگو داعش شعبه داره و با کارتل های مواد مخدر همکاری میکنه . مسلمانها هم میدونن . ریشه اینها خود مسلمانها ، ساده لوحی اونها و کمبود سواد و دانش هست . الان طالبان کجا رشد پیدا کرده ؟ افغانستان . چرا ؟ به دلیل سطح پایین سواد در این کشور . یکی بیشترین تعداد بیسواد در دنیا را داره . داعش بر فقر و جهل تکیه میکنه . صدها لبنانی سنی عضو داعش شدند به دلیل فقر بیش از حد در این کشور

  • مهدی
    1

    لطمه ای که مردم در این چند سال از روحانیت خوردن در قبال ضربه های خارجی هیچ بوده

  • علی
    2

    طرح صیانت از چی.؟ چرا مردم را گوسفند در نظر میگیرید

  • علی
    2

    دیگه بس هست اینهمه نیروی اطلاعاتی امنیتی درارن چکارمیکنن که شاه خراسان میگه دشمن اومده بهانه رو بزارین اینترت حالا تصویب کنین تا در گیرها شروع شود

  • 38

    وقتی فردی مثل خانم سوچی عامل قتل‌عام کننده مسلمانان کشور میانمار جایزه صلح می‌گیرد نباید از نامزد شدن مواجب‌بگیر معلوم‌الحال و وطن‌فروشی مثل مسیح علی‌نژاد برای چنین جایزه‌ای تعجب کرد.
    عربستان با صدها میلیارد دلار هزینه و به حراج گذاشتن تمام حیثیت خود تلاش کرد تا قدرت برتر منطقه شود اما اکنون روزی نیست که از سوی مقاومت یمن تحقیر نشود. یک روزی در خیال هم نمی‌گنجید مقاومت این کشور مظلوم سیستم راداری و پدافندی آمریکا را مقهور خود کند و ادوات نظامی آل‌سعود را از روی رد پا به غنیمت بگیرد.

  • ناشناس
    2

    چه بهانه جالبی برای طرح ضایع(صیانت) کردن حق مردم از اخبار و دسترسی به اطلاعات. ادم باید یکم هم به کل ماجرا شک کنند.

  • ناشناس
    56


    هفت حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
    1 - آمریکا
    2 - انگلیس
    3 - فرانسه
    4 - عربستان سعودی
    5 - امارات
    6 - ترکیه
    7 - رژیم صهیونیستی

    نظرات شما -
    • مت
      0

      ایران

    • مهدی
      1

      ناشناس،، معلومه مغز نخودی هستی

  • ناشناس
    0

    طرح صیانت . برای این طرح نیاز به ۲۴ ماهواره است و هم زمان نیاز به ارتباط با ۶ ماهواره است . ایران حتی نمی تواند یک ماهواره بفرستد . این جریان هزینه بالایی دارد . و ایران تا ۲۰ سال دیگه به این فن اوری نمی رسد . ملت را الکی می ترسونن .

  • ناشناس
    0

    دو کافی‌نت به خاطر بی قانونی در کشور سوء استفاده کردند
    دو کافی‌نت و در سایه سکوت، ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی دولت، دستگاه های نظارتی، دولتمردان و نمایندگان مجس اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای این بازی کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

  • 0

    ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای فوتبال ایران-لبنان در مشهد فروخته شده بود ۱۰۰ درصد فقط کار مسلمان بوده است.
    فقط در ایران مسلمان حق و حقوق مظلومان را پایمال و ضایع می کند.

  • ناشناس
    0

    هیچ کس دشمن ما ایرانی ها نیست اینها همش داستان سرایی برای اسگل کردن مردم عوام است روش آنها تفرقه بینداز و خزانه ملت را به سرقت ببر یک روز نان نیست یک روز مرغ نیست یک روز گوجه همه برای سرگرم کردن ملت

  • ناشناس
    0

    متاسفم که امثال این فرد مسئول کشور شدند برای خودم متاسفم

  • مش جمعه
    0

    علم الهدا و همفکران وی علاقمند نیستند که عامه مردم از عملکرد نه چندان خوب آنان آگاهی داشته باشند و مردم مطیع و نوکر آنان باشند. آقای علم الهدا از پوتین بترس.

  • محمد
    0

    گردنت باب تبر هست
    بنظر زمانش همچین دور هم نیست

  • ازاد
    1

    چقدرشمامنویادت جدتون می اندازید

  • وحیدی
    0

    می توانی بروی افغانستان تحت ولایت ملا هبت الله احساس ارامش بکنید انجایی که با شلاق زدن روزانه مردم مثلا احکام اللهی جاری می شود.


  • بهرلم
    0

    آخوندها که تمامدوازادیهای مردم را گرفته اند اینترنت هم رویش

  • ناشناس
    0

    طرح صیانت جامعه در برابر هجمه های غیراخلاقی فضای مجازی به قایده ضرورت وفوریت بلی ، ولی ایجادفضای خفقان به اسم طرح صیانت خیر....البته مجلسی که رییس آن عصرجدید تماشا می کنه حالا ، حالاها وقت برای این کارها ندارند، حق خویش را مطالبه کردم از دیوان عدالت پاسخ داده با استناد به قانون مصوب سال ۱۳۷۰ مجلس ( قانونی که سی سال هنوز بروز نشده)!!!

  • علی
    0

    اینکه یکنفر به سه روحانی حمله کرده چه ربطی به طرح سیانت دارد کمی از عقلتان و شعورتان تازنده هستید درست لستفاده کنید تو اگر فهمیده بودی ماجرا بلوای استادیوم مشهد را درست نمیکردی فکر کردید کی هستید چرا فکر میکنید لباس روحانیت برتن دارید مالک کشور و ارباب مردم هستید

  • حاج س طوسی
    0

    طرح صیانت برای آخوندهای سیاسی در جامعه اجرا کنید.هر چه بدبختی می کشیم ازین آخوندهای سیاسی هست.

  • ساسان
    0

    شماها فقط یک دشمن در دنیا دارید، آن هم مردمی هستند (اغلب مردم ایران نه نون خوران شما) که در ایران زندگی می کنند و سالهاست پدرشان را درآوردید، وگرنه غرب که با شما دشمنی ندارد. به راحتی به شماها ویزا می دهد و بهترین شرایط درمانی را با پول مردم ایران برای شما فراهم می آورد.

  • ناشناس
    0

    اعتراف آقای علم الهدی به برابر بودن طرح صیانت با فیلترینگ. بعد هی میان توجیه می‌کنن که این طرح فیلترینگ نیست و برای ساماندهی است..

  • ناشناس
    0

    کربلا گوجه ایرانی هست کیلو ۵ تومن . اونجا بخر
    دولت جمهوری اسلامی گوجه ایرانی به کربلا هدیه داده است

  • ناشناس
    0

    بنازم به فضای مجازی که اینگونه آخوندها را وحشت زده کرده ، به قول جوادی آملی که از خودتان است ، اگر ریگی به کفش ندارید از چه چیزی می ترسید ؟

  • ناشناس
    0

    این موضوع چه ربطی به طرح صیانت داره افغانیها مثل مور و ملخ ریختن تو کشور مردم امنیت ندارن چه ربطی داره این آقا باید تو همه چیز بی ربط دخالت کنه کاملا معلومه چطور کشور داری میکنید !!

  • فرزند شهید
    0

    به خداوند قسم آخوند های بی مصرفی امثال شماها باعث می شوند که مردم از اعتقادات دینی هم دست بکشند

  • ناشناس
    0

    آقا چرا بجای اینکه با مشکل مواجه و حل کنید می خواید صورت مسئله رو پاک کنید.ایترنت جزو معشیت زندگی مردم شده من خودم با همین گول و اینستاگرام صفحات اخلاقی خیلی اطلاعاتم رفت بالا که از جای دیگه نمی تونستم نه وقت داشتم کتاب بخونم نه جایی برم

  • 0

    فکر کردید اینطوری مسلن جمع می شه یکم تعقل کنید که اصلن اینترنتم ببنید آخرش که چی دشمن می ره می خوابه تموم نه داداش باید آگاهی مردم بره بالا خشن برخورد کردنو بچه های دبستانی هم بلدن بزنید جمع کنید.ولی راهش با درست عمل کردن شما مسئولان باید آگاهی در هر موددی و اطمینان ایجاد کنید

  • ناشناس
    0

    الان که تربت کربلا به همراه تربت سرزمین وحی در سراسر ایران تا داخل ریه های مردم را متبرک کرده مگر شما منازل و فندق خانه های ریحانه در مشهد را تعطیل کردی؟؟؟ با توجه به اینکه هیچ نیازی به این نیست که مردان عرب برای بوی کربلایی که می دهند زنان ساندیسی و خواهران و مادران اونا را در اختیار داشته باشن الان خود خدا از خاک و تربت خانه خودش همه را مهمون کرده اونم رایگان

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخخخخخخخخ.......

  • ناشناس
    0

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

  • الف
    0

    اینا بخاطر حفظ مناصب و مواجب عالیشان میخواند مردم حقایق را نفهمند برای همین دنبال این طرحند ولی دیگه فایده نداره و اکثر مردم از خیلی چیزها آگاه شدند

  • ناشناس
    0

    تاپپه آرد جو-

  • مرتضی
    0

    دشمن چهل ساله بیخ حلق ما داره خون ما را با اون خودرو سازی و هزار کوفت و زهرمار دیگه میمکه شما تازه بیدار شدی

  • ناشناس
    0

    هر مشکلی که پیش می اید می گن تقصیر اینترنت هست بقیه کشورها مگه اینترنت ندارن؟ دشمن ندارن؟ این همه افغانی دارن وارد ایران میشن نمی بینید؟ معلو م نیست شاید این افغانهاطالبان باشن بخوان توایران جنگ بندازند

  • ناشناس
    0

    حق دارید وحشت داشته باشید چونکه روزنامهکه جرات نفس کشیدن نداره تکلیف رسانه میلی هم که مشخص است می ماند همین مجازی که استخوان شده تو گلوی تون گیر کرده شماها عبرت بگیر نیستید چقدر بگیر و ببند با ویدئو و ماهواره داشتید نتوانستید از آگاهی جلوگیری کنید اما بدانید دیگر کار از این حرفها گذشته شماها باید از عطش و حرص خودتون کم کنید

  • ناشناس
    0

    خدایا خدایا خدایا خودت دست بکارشو ومردم ایران رو نجات بده ای ارحم الراحمین

  • محمد
    0

    حضرت آقا اجازه بفرمائید طرح صیانت تو شهر مشهد به صورت آزمایشی یه مدت اجرا بشه، بعد اگه مشهد مطابق میل شما، اصلاح شد، دستور بفرمائید تا برا کل کشور اجرائی کنند.

  • شاکی
    0

    وقتی 2 قاضی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوغرب تهران و 2 قاضی در دیوان عدالت اداری در کشور به اصطلاح اسلامی نمی توانند که مشکلات کارگاران و بازنشستگان مظلوم را بررسی و رسیدگی کنند دیگر به درد مردم و کشور نمی خورند.

  • M
    0

    مردم تازه گند کاریهای شما را اشکار میکنند.حالا زوده ناراحت نشو علم الهدا

  • راستگو
    0

    تا دم ....می آیند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها