مشاور وزیر سابق کشور: استفاده‌ رحمانی فضلی از محل سکونت معمول بود/ این مکان تخلیه شده است

مشاور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر سابق کشور، به انتشار نامه‌ عزیز الله فضلی، معاون ارتباطات و پیگیری قانون اساسی ریاست جمهوری درباره‌ ساختمان مسکونی که پیش از این در اختیار رحمانی فضلی بود، پاسخ داد.

مشاور وزیر سابق کشور: استفاده‌ رحمانی فضلی از محل سکونت معمول بود/ این مکان تخلیه شده است

روح الله جمعه ای می‌گوید که منزل مسکونی در اختیار وزرای سابق کشور هم قرار داشته است.

جمعه‌ای در توییتر نوشت:

۱- ‌به کجا چنین شتابان! ماجرای محل سکونت ⁧رحمانی فضلی در مدت ⁧ وزارت کشور کاملا قانونی و به لحاظ الزامات امنیتی و حفاظتی بوده همچنانکه وزرای سابق کشور هم از منزل سازمانی استفاده می‌کردند. شبهه افکنی درباره یک اقدام قانونی و معمول در شرایط فعلی به چه معناست؟

۲- ‌استفاده از منازل سازمانی برای مقامات، وزرا و مدیران که فاقد منزل مسکونی مناسب هستند رویه‌ای معمول بوده و است، اما نوشتن این نامه با وجود تخلیه منزل سازمانی در موعد مقرر توسط وزیر سابق‌ و انتشار نامه، بدون آنکه ذینفع از وجود نامه مطلع باشد ضمن گلایمندی، رویه حضیض بگم‌بگم‌های توخالیست.

786059840980876-178x300

منبع: انصاف نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    1

    اگر خانه ۱۸۰۰ متری برای مسوول ،قانون است وای به موارد دیگر که از چشم مردم بی خبر پنهان است. و آیا چنین موارد قانونی درد یه عده مردم زجر دیده را می فهمد؟!!!!

  • ناشناس
    2

    حکومت متسضعفین چه شعار دهن پرکنی وفریبنده ای

  • رحمانی
    2

    جالبه همان هویدا که به نامسلمانی متهمش کردید واعدام شد ۱۳ سال نخست وزیر بود وخانه ای از خود نداشت وتنها ارثی که از او به جای ماند برای مصادره شدن یک پیکان بود و چند عدد پیپ !؟ او نه ادعای مسلمانی داشت ونه بیت المال بیت المال می کرد !؟ به نطر شما او رهروی مولا علی ع بود و یا وزرا و دیگر مسئولین جمهوری اسلامی ؟ جدای از رحمانی فضلی کسان دیگری هم چنین سوء استفاده هایی دارند اما چون متنفذند و وابسته به هرم قدرت کسی جرات ندارد از انها نام ببرد !!!

  • ناشناس
    1

    همه کاری برا شما قانونی ومعمولی وعرف است. مهم میل جنابان میباشد بقیه اش کشکه .

  • ناشناس
    0

    منظور از خانه مناسب کاخ خانه است یا...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها