روزنامه جمهوری اسلامی:

آقای صدیقی! سیب زمینی در ۶ ماه عمر دولت رئیسی به ۱۲ هزار تومان رسیده/ آیا پیروزی در اقتصاد باورپذیر است؟

خطیب جمعه تهران بار دیگر در خطبه‌های نماز به کنایه از مسئولین سابق و تمجید از رئیس‌جمهور پرداخت.

آقای صدیقی! سیب زمینی در ۶ ماه عمر دولت رئیسی به ۱۲ هزار تومان رسیده/ آیا پیروزی در اقتصاد باورپذیر است؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: 

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی افزود: «ما مشکلات داریم مشکلات مربوط به ما نیست. مربوط به کسانی است که با انقلاب فاصله دارند و ایدئولوژی انقلاب را قبول ندارند. هرکس به آرمان انقلاب دل سپرد و با رهنمودهای نایب امام زمان، عمل کند، ایران سرافزار و مقتدر خواهد شد.»

وی که تلاش می‌کرد دولت فعلی را از مشکلات اقتصادی کشور مبرا جلوه دهد، اضافه کرد: «آقای رئیسی شب و روز ندارد؛ مجموعه همکاران ایشان نیز اینگونه هستند؛ رئیس قوه قضائیه نیز رئیس‌ دفترش می‌گفت که برخی شب‌ها در دفترش می‌خوابد؛ ان‌شاالله به همین زودی پیروزی در اقتصاد را هم خواهیم داشت.»

آقای صدیقی باید به این واقعیت توجه کند که ۶ ماه بعد از استقرار دولت جدید برای جلوگیری از افزایش افسارگسیخته گرانی‌ها کافی است. مردم وقتی برنج کیلوئی ۹۲ هزارتومان و سیب‌زمینی کیلوئی ۱۲ هزارتومان را می‌بینند چگونه می‌توانند وعده پیروزی در اقتصاد را باور کنند؟

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • حاج س طوسی
    0

    حاجی آقا؛ دیگر آبروی برای لباس نگذاشته اید.

  • نریمان
    0

    بله این گرونی ها.دزدی و اختلاس ها مربوط به زمان شاه است فقط گرانی سیب زمینی .برنج .گوشت .و زمین .و سیمان وغیره مربوط به دوره اسلامی است

  • هموطن
    0

    احتمالا آقای صدیقی توی این ۶ ماه بازار نرفتن، وگرنه قصدی ندارند، اگرم حرف ناپخته ای میزنند از بی اطلاعی و نااگاهیشون هست.

  • دخو
    0

    وجدان تنها محکمه ایست که نیاز به قاضی ندارد،وقتی که وجدان نباشد کاری از دست هیچ قاضیی بر نمی آید!!!!!!

  • کشاورز
    2

    روزنامه جمهوری اسلامی انگار در هپروت سیر می کند. اخه مرد ناحسابی ایا خبر داری قیمت نهادهای کشاورزی مانند کود مرغ، کودشیمیایی،، بذر، سم، هزینه کار کرد یک تراکتور کلا هزینه کشاورزی نسبت به 5سال گذشته، 5برابر شده است،، خوب شما که می خـواهید مفت بخورید.،(دولت) بیاید تمام هزینه های کشاورزی پرداخت کند. ان کشاورز تا بتواند محصولش را مجانی در اختیار شما بگذارد.. در کل به مفت خوری عادت کرده اید.. گفتی در دوره حسن روحانی.. اگر بخواهید مانند ایشان در مورد کشاورزی عمل کنید. که کشاورزی ایران فاتحه اش خوانده است.

    نظرات شما -
    • 0

      نفهمیدی چی گفتند اما ایکاش میفهمیدی چی گفتی .

  • کلید
    0

    کلید حل مشکلات کشور تنها در جیب خسرو ریش ایران زمین جناب دکتر روحانی و کابینه باسوادش است .اگر ارزانی میخواهیم باید حسن کلید برگرده و با توانمندی قیمت دلار را به ۸۰۰ تک تومنی برگرداند یا حسن شیخ حسن

  • ناشناس
    0

    «ما مشکلات داریم مشکلات مربوط به ما نیست. مربوط به کسانی است که با انقلاب فاصله دارند و ایدئولوژی انقلاب را قبول ندارند.بر منکرش لعنت شما که مشکلی ندارید بقیه هم که راهکار فرمودید جمع کنن بروند از مملکت .اونایی هم که با شما مشکل ندارند که به ناحق انقدر تو اخورشون میریزید که نفس هم به سختی میکشند .

  • سرگرمی
    0

    چهره این آخوند را بدون عمامه تصور کنید

  • ناشناس
    0

    طبق فرمایشات شهید مظلوم بهشتی در خصوص نمازخواندن فقرا و صبوری در برابر مشکلات، کاظم صدیقی یک شیادی بیش نیست که راه را برای چپاولگری غارتگران هموار میکند‌.

  • ناشناس
    0

    خب وقتی تخصص نداری و از بازار بی خبری حرف نزن اخوند درباری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها