رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور:

دوری از فرزند آوری مصداق هرزگی است/ این جنگ مستقیم با خداست

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور گفت:بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه باعث ترویج فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می‌شود.

دوری از فرزند آوری مصداق هرزگی است/ این جنگ مستقیم با خداست

نشست رئیس، دبیر و معاونین ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور با ریاست ومعاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست آیت الله کاظم صدیقی،رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور با عرض تسلیت نسبت به فرارسیدن حجت خدا و فرمانده مقابله با جنگ نرم تاریخ حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا مدافع حریم ولایت حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت ایام دهه بصیرت، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) قربانی مسلخ امربه معروف و نهی از منکر است.

وی افزود:مهمترین معروف در عالم امکان مسئله ولایت است که حاکمیت خداوند متعال بر بندگانش از مجرای ولایت صورت می پذیرد.

رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور گفت:حضرت زهرا(س) برای دفاع از بزرگترین معروف ومقابله با منکر به میدان جنگ سخت ونرم آمد.

آیت الله صدیقی بیان داشت:حضرت زهرا(س) در جنگ سخت جلوی مهاجمین ایستاد ومانند یک لشگر از خاکریز ولایت سرسختانه دفاع کرد و تازمانی که زنده بودند دست از محافظت از امیرالمومنین(ع) برنداشتند.

وی افزود:درس بزرگ حضرت زهرا(س)به ما داشتن ایمان است؛همچنان که ایمان باعث ایجاد قدرت می‌شود همچنان که محبت به ولی الله به انسان ارداه می دهد.

رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور اظهار داشت:داشتن قدرت ایمان و اراده محبت باعث می‌شود که شخصی حتی بدون نداشتن سلاح و نفرات جلوی همه عالم بایستد که نمود بارز معاصر آن حضرت امام خمینی(ره) است که وی بدون همراهی ولی با داشتن این دوصلاح در مقابل تمام عالم کفر ایستاد.

آیت الله صدیقی بیان داشت:حضرت زهرا(س) با اینکه بعد از آن حمله به خانه شان بعد از به هوش آمدنشان به استراحت نپرداختند؛ با حالی که داشتند رفتند به سمت مسجد و از امام زمان خودشان تا لحظه آخر دفاع کردند.

وی افزود:تازمانی که حضرت زهرا(س) زنده بودند هیچکس نتوانست از امیرالمومنین(ع) بیعت بگیرد که این درس بزرگی برای ما به حساب می‌آید.

امام جمعه موقت شهر تهران اظهار داشت:در کنار جنگ سخت،جنگ نرم حضرت زهرا(س) نیز مثال زدنی است واین برای پژوهشگران می تواند سرمشقی باشد و آنها را به تحقیق در مورد نقش و تاکتیک حضرت زهرا(س) در مقابل هر جنگ نرمی وا دارد.

آیت الله صدیقی گفت:جنگ نرم حضرت زهرا(س) گریه‌های ایشان در موارد مختلف بود که این گریه‌ها افشاگری و مرزبانی از علم وبیرق ولایت بود که این گریه‌های حضرت صدیقه(س) مظلومیت امیرالمومنین(ع) به همه جهانیان نشان داد.

وی اضافه کرد:گریه‌های حضرت زهرا(س)تاثیر گذاریش کمتر از شمشیر ذوالفقار امیرالمونین حضرت علی(ع) نبود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: جبهه امر به معروف ونهی از منکر هیچ موقع تعطیل نمی‌شود و سبک زندگی حضرت زهرا(س) به ما تاکتیک چگونگی امر به معروف ونهی از منکر کردن در شرایط مختلف را می‌آموزد و از دیگر درس‌های بزرگ حضرت زهرا(س) به ما این است که در هر شرایطی می‌توان آمر به معروف و ناهی از منکر بود؛ حتی اگر نفرات،سلاح و تجهیزات نداشتید.

آیت الله صدیقی با اشاره به اشک‌های حضرت زهرا(س) افزود:اشک‌های حضرت زهرا(س) باعث فروپاشی هیمنه مستکبران در کل تاریخ شد و این اشک‌ها ثابت کرد که ایشان بزرگترین فرمانده مقابله با جنگ نرم در طول تاریخ است که ما افتخار می‌کنیم که با لبیک خود به این فرمانده در تحت لوا وپرچم حضرت قدم بر می‌داریم و حرکت می‌کنیم.

وی به دیگر ابعاد سبک امربه معروف ونهی از منکر حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت:زمانی که حضرت صدیقه طاهره(س) در حالت احتضار بودند زنان مهاجر وانصار به عیادت ایشان آمدند و حضرت نسبت به بی تفاوتی مردان آنها گلایه کردکه این گلایه حضرت می‌تواند برای من وشما تذکر خیلی جدی باشد که نباید نسبت به منکرات به تفاوت باشیم وبا یک نهیب از سمت دشمنان عقب نشینی کنیم.

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور بیان داشت:بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه باعث ترویج فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می‌شود.

آیت الله صدیقی افزود:بی تفاوتی خواص نسبت به بزرگترین منکر که آن هم غصب خلافت بود باعث ایجاد جسارت به درب خانه ولی خدا وشهادت دختر رسول اکرم(ص)شد.

وی گفت:یکی از مهمترین معروفات که باید با زبان شیرین ولین به دانش‌آموزان،دانشجویان و نسل‌های آینده تزریق و تبیین شود بحث ولایت است که همین ولایت باعث ایجاد وحدت در جامعه می‌شود.

رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور افزود:نماز عمود و ستون دین است و ستون نماز، ولایت است و ستاد امر به معروف باید در زمینه ولایت به عنوان بالاترین معروف جهادی عمل کند.

آیت الله صدیقی به سه گناه ربا، ایجاد ناامنی و تزلزل در خانواده که در روایات متعدد به جنگ مستقیم با خداوند آمده است اشاره کرد و گفت: این گناهان متاسفانه در جامعه امروزی ما رواج پیدا کرده است که می‌توان دربحث تزلزل در خانواده به رواج بی عفتی وهرزه گی که مصداق اتم و اکمل آن بدحجابی،بی حجابی ومقوله سگ گردانی و دوری از فرزند آوری است، اشاره کرد.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 53
  • قلندر واقعی
    1

    دم از حضرت فاطمه و شیل خدا علی علیه السلام میزنیتذاما در عمل مخالف سیره انبیاء و امامین معصوم عمل میکنید با ملت روراست نیستید دلسوز ملت ایران نیستید سرخی تو از من زردی من از تو سرخی تو از من زردی من از تو سرخی تو از من زردی من از تو لعنت خدا به کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان حقم را هاپولی کردند

  • کاکُ
    26

    تیتر خبر فوری مغرضانه است

  • مش جمعه
    2

    این لیوه چه میگه؟ هر از گاهی خیلی پرت و پلا میگه.

  • فرهادیان
    0

    تا مادامی که امران معروف چون جنابعالی بالاشهر نشین هستید وحوزه های علمیه ویا همان کاخ هایی که مرحوم یزدی نمونه ای از انها را اسم برد در مناطق مرفه نشینان چون منطقه ازگل ولواسان و.... است امر به معروف شما تاثیر که ندارد هیچ ، مومنین را هم از دین ودیانت دلسرد می نماید . قرار نبود که مستضعفین خون بدهند وانقلاب کنند وشما وامثال شما منطقه یک نشین تهران بشوید وسپس به پایین شهری های مستضعف درس اخلاق بدهید اشیخ .

  • ناشناس
    1

    اشیخ نفست ازجای گرم درمیاد !؟؟ جوونا نمی تونند ازدواج کنند با این جهنم تورمی که شماها درست کردید حالا بیایند فرزند آوری هم واسطون بکنند !!؟؟؟؟؟

  • شیرتوشیر
    0

    شما دراین مملکت چکاره هستی شما که نمی تونی مشکلات ملت رو حل کنی چرا حرف بی حساب می زنی مگه حرف زدن کاری داره اصلا چرا خودت بچه دار نمی شی؟؟

  • غریبه
    1

    سید شهدا ؟؟؟

  • کریمی قدوسی پدوفیلی ع
    0

    خلایق هر چه لایق

  • ایرانی اهل سنت
    1

    وجودونفس کشیدن امثال شماها شیاطین لعین و خبیث و پلید که ویروس ایدز ایرانی هستید برای بشریت مایه ننگ و عار است

  • فرشید
    0

    واقعا نشر نظرات کسی که شکمش سیر است دردی از گرسنگان دوا نمی کند

  • اکبر نعمت الهی
    0

    جناب شیخ خداوکیلی توروبه تمام مقدسات قسمت میدم . اگر در گفتارت صادق هستی وتبعیض درگفتارت نیست. 7روز لباس سپور شهرداری تنت کن خیابان جاروکن. تا با جسمت لمس کنی کار کردن برای خانواده چقدر ارزان. وپول حلال در آوردن چقدر سخته.

  • ناشناس
    1

    همش روایات بدون سند و مدرک محکم و مستند.به دیگران هم اجازه بدهید روایات خودشان را بگویند .۴۰ سال فقط یک تنه به قاضی می روید ،خودتان می برید و خودتان هم می دوزید،بعد انتظار دارید مردم هم مثل دوران صفویه و قاجار چشم بسته هر حرف بدون دلیل و غیر عقلی را بپذیرند.

  • ب
    2

    از رحلت به شهادت نوعی فریبکاری به ملت مسلمان است

  • ناشناس
    1

    تا دیروز میگفتین فرزند کمتر زندگی بهتر له فرزند سوم به بعد کوپن نمیدادید چی شده ؟ سرباز برای فدا سدن کم آوردید؟؟؟!!

  • ناشناس
    0

    خداعقلت بده ملا.

  • سروش
    0

    دشمنان واقعی خدا کسانی هستند که با عملکرد خودشون این وضعیت رو برای جوانها به وجود آوردن

  • رضا
    0

    چشم بستن ب فقر و بدبختي ملت مصداق بارز هرزگيست ،اميد واهي ب مردم دادن هرزگيست،چرنديات ب اسم دين خورد ملت دادن خود هرزگيست شيخ هرزه

  • ناشناس
    0

    اخوندهایی زن زیاد دارن زن باره ن از حال کردن با پایین تنه سیرمونی ندارن

  • ناصر
    0

    این اقابیایدصدتابچه داشته باشد

  • شهرام. ر
    0

    《حاکمیت خدا بر مردم از مجرای ولایت !! صورت میگیرد》؟؟؟؟؟ . اگه ولتون کنند میگین خدا خودش به ما گفته که معصوم هستین . دیکتاتوری مذهبی بدترین و جاهلانه ترین نوع دیکتاتوری است. پایان شب سیاه ، سفید است.

  • رضا
    0

    فکری به حال بیکاری جوانان بکنید خودشان تولید مثل را بلد هستند

  • حمید
    0

    هرزگی یعنی ۴۳ سال است مملکت را به فنا بردید و هنوز هم با کمال پر رویی مدعی هستید . یادت نیست که تا اوائل دهه ۵۰ با الاغ به روضه خوانی میرفتید و۲۰ ریال می گرفتید و حالا در ویلاهای و پنت هاوس های قصر مانند با خدم و حشم زندگی برای مرد فلاکت زده رجز میخوانی .

  • ناشناس
    1

    ساقیشو زنده میخوام

  • علیرضا
    0

    خدا لعنت کنه باعث و بانی این اوضاع رو که خود شما هستید .خونتون تو بهترین قسمت ازگل هست و شکمتون سیر .گریه هاتونم برای مردم

  • ناشناس
    0

    حاج آقا، جمعه نبودی و ما رو منتظر گذاشتی؟ ای تفریح عصر جمعه با شما!!!!!

  • 0

    ما آماده ایم، فقط بگو کجا بگذاریم؟

  • ناشناس
    0

    وقتی عمرش تموم شد میشه علامه صدیقی

  • ناشناس
    0

    هرچه تو و امثال تو بگویند مردم باید عکسش عمل کنند

  • ناشناس
    0

    چرا دختران حاضر به ازدواج نمیشن وبعد از دانشگاه رفتن وگرفتن مدرک عملا تن دادن به هر ازدواجی براشون سخته درسته شرایط سخته اما چرا مشاوران ازدواج شبکه های اجتماعی وبیگانه دنبال نسل کشی ومقطوع والنسل کردن ایرانی هستند سن فرزند آوری زنان بین ۲۵تا۳۰,است قبلاً تا چهل بود الان با تغذیه فن آوری شده این سن پایین آمده اگه به روابط جنسیه بدون فرزند جامعه پر شده بدون خطر مهر وزندان فاصله سنی برا زیر سی سال تعریف شده نه بالای سی موقعی زن فرزند آوری نداره حتی مرد شصت ساله هم حاضر نیست ازدواج دائم داشته با سه بیش از نیمی از دختران بالای سی حتی با دارو هم فرزند آوری ندارند اگر شما دلسوز ملتی حقایق رو بگید تا دختران فکر نکنند تا ابد فرصت ازدواج دارند.بالای سی تا سی و پنج فاصله سنی برا دختر غلطه.هستند دخترانی که استقلال مالی دارند تو چهل سالگی مرد بیست ساله انتخاب میکنند چرا مردی که استقلال مالی داره تو چهل سالگی حق انتخاب دختر بیست ساله نداره.تا فرزند دار بشه.مردم منتظر چی هستن ده سال دیگه دهها میلیون دختر چهل تا پنجاه دارید حقوق ومعیشت می‌خوان سرپناه وسرپرست نیاز دارند دولت جچطور قراره تامین کنه شهر های سالمندی جهت اونها ایجاد کنه با پرستار وحقوق؟؟؟همیشه پدر ومادر نیستن.دولت ومراکز فرهنگی دارن چه کار میکنند

  • ناشناس
    3

    اگاهی جامعه زنان رو بالا ببرید تا دختران تو سنین پایین ازدواج کنند که همین الان هم فاجعه در راهه مهاجرت پسران وازدواح نکردن دختران زیر سی به بهانه دانشگاه .کم سنی آخر این راه کجاست

  • پناهنده
    0

    از صاحبان عمامه های سیاه و سفید به وحشیان بیابان پناه می بریم

  • ناشناس
    0

    معاویه و علی به قول شما هردو ولی خدا بودند اما با زهم به قول خودتان این کجا و ان کجا؟ ما که نبودیم و قضاوت هم نمیکنیم اما شما علی هستین یا معاویه؟

  • قوامی
    0

    زورتون ،نصیحتتون،،،، به اقشار پایین می رسد
    چرا یقه سرمایه داران ،گردن کلفتان،،،،،رو نمی گیری

  • امیرو
    0

    میفرمایند جلوگیری از فرزند آوری جنگ با خداست.من ۵۰ سالمه.سالم پاک و دارای عقل و هوش و شخصیت هستم و مطمئنا اگر شرایط ازدواج و فرزند آوری مهیا بود از ۳۰ سال قبل توانایی ازدواج فرزند آوری و تربیت فرزند صالح و توانمند و مثمر ثمر برای جامعه بودم،ولی متاسفانه بخاطر ظلم ظالم.شرایط اقتصادی و رفاهی که زمینه ساز بستر ازدواج و فرزند آوری برای من و ملیونها دختر و پسر ایرانی از ما دریغ و به جیب عده ای تروریست و اوباش در کشورهای دیگر تحت عنوان مبارزه با استکبار گردید.و این حق مشروع جوانان ایرانی از آنها سلب تا کفتارانی چون حسن خرس الله و دیگران ثروت و کارخانجات و منابع عظیم مالی ما را به غارت ببرند .خوب من وقتی که برایم عیان است فردا زن و بچه بدبخت من حتی غذا برای خوردن و ده سالی یکدست لباس برای پوشیدن نخواهند داشت.چطور راضی به ازدواج و فرزند آوری در شرایط سخت،که باعث عقده ای شدن جگرگوشه ام خواهد شد بشویم.چهل سال است که به ایرانیان بهایی داده نمی شود بهترین مغز های این سرزمین و سرمایه های کشور برای لقمه نانی مجبور به جلای وطن شدند و و در سراب یک آینده نامعلوم از کشور رفتند و سران مملکت چشم خود رو بروی حقیقت بستند و معدود افراد بیسواد و منگول را به بهانه نزدیک بودن افکارشان به حکومت بر سر کار گماردند و کمر به ویرانی ملک و مملکت بستند.امروز ایرانیانی که جلای وطن کردند در کشورهای دیگر به بالاترین پیشرفت های علمی اقتصادی و سیاسی رسیدند و در حال آباد کردن کشورهای غیر از وطن خود هستند و ما در ایران همچنان این چرخه باطل ادامه دارد و البته مشخص است که اینان فرزند آوری را نه بخاطر جلب رضایت خداوند بلکه برای تامین سرباز و گوشت دم توپ برای جاه طلبی های خود میخواهند و البته مردم هم دست اینان را خوانده اند و خلاف میل شان رفتار میکنند مطمغنا خداوند باریتعالی در روز حساب جوانان ما را بخاطر عدم فرزند آوری مواخده نخواهد کرد ولی کسانیکه با اقدامات حماقت بارشان عملا جوانان را از تشکیل خانواده و فرزند آوری بازداشتند مسبب و به شدید ترین وجه عقوبت و کیفر خواهد نمود و در پیشگاه خداوند و در روز محشر حسابرسی از این دیکتاتور ها که حتی فرعون وار خود را خدا فرض میکنند و حق انسانهای مظلوم را ظالمانه پایمال کردند در پایین ترین طبقات جهنم بدون راننده و محافظ و و بادی گارد کیفر خواد داد.لعنت الله علی القوم الظالمین.

  • زمان
    0

    خودت چند فرزند و نوه داري؟

  • رضا
    0

    آدم می مونه چی بگه . جوری صحبت میکنه انگار از کره دیگه اومده .

  • مكتب
    0

    ديگر كسي به حرفهاي شما گوش نمي دهد ،ميخواهد حلال باشد يا حرام

  • هه
    0

    وقتی ملت حمال و برده برای آخوندا درست نکنن میشه به جنگ خدا رفتن مگه از آخون چیزی جز پرتاب فتوا و روایت در جهت منافع خودش چیز دیگه ای هم خارج شده

  • محمد
    0

    ای مردم این دروغ های زیادی بلده اینو باور نکنید .!!!!

  • ناشناس
    0

    درگذشته قبض برق هر دو ماه یک بار اعلام می‌شد و مردم هم توان پرداخت پول آن را داشتند. الان دوره را یک ماهه کرده و پول برق را افزایش داده‌اند با اینکه در دوره جدید اضافه مصرف نداشته‌ایم ولی پول برق چند برابر شده است. چرا؟

  • 5

    بارها این سیاست رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که «سیاست ما، سیاست آشتی‌ناپذیری با آمریکاست» با مشاهده عملکرد خباثت‌آلود این قدرت شیطانی طی بیش از 4 دهه نشان داده که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست اثبات شده است. آدم تعجب می‌کند عده‌ای غربگرا چگونه به این شیطان بدذات دل بسته‌اند!

  • 8

    رهبر معظم انقلاب در تاریخ 97/6/8 در دیدار هیئت دولت وقت با معظم‌له از بنگاهداری بانک‌ها به شدت انتقاد کردند. ولی متاسفانه دولت‌های یازدهم و دوازدهم هیچ اقدامی در رفع این مسئله انجام ندادند. امید است قوای سه‌گانه با هم‌افزایی هرچه سریع‌تر جلوی بنگاهداری بانک‌ها را که یکی از موانع مهم تولید است بگیرند.

  • 0

    دستگاه قضایی به خسارت‌های چندده میلیاردی وزیر نفت دولت قبل به کشور و ملت رسیدگی کند. خسارت‌هایی مثل حذف کارت سوخت، عدم افزایش ظرفیت پالایشی و مخالفت صریح با ساخت پالایشگاه، اهمال و ترک فعل در عدم توسعه برخی میادین مشترک، انعقاد شتابزده قراردادهای نفتی و گازی در روزهای پایانی عمر دولت! و...

  • 8

    با نظر به رزمایش بزرگ ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیامبر اعظم 17 سپاه پاسداران و با قدردانی از تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح کشور عرض می‌کنم فرماندهان نظامی ما از نسل جنگ و فرزندان امامین انقلاب خمینی و خامنه‌ای هستند که جنگ را با جنگ آموخته‌اند. تفکر و سیره عملی شهید سلیمانی که در ایام سالگرد شهادت مظلومانه‌اش قرار داریم گواه روشن و صادق این ادعا است.

  • ناشناس
    0

    بشرطی که گناه جزو گناهان حکام نباشد دزدی اختلاس حق خوری فامیل بازی ووووو وگرنه تو دانی وگلوله .

  • خزان
    0

    دامادش غسال خانه لاکچری دارد .پس ارتباطاتش با زنده ها نیست.

  • صبرخدا
    0

    آشیخ .بنده پسرم به امیداینکه خداروزی رسانست وبااستدلال های من.ازدواج کرد.والان ۲پسر دارد.ومدرک لیسانس دارد.وواقعا یک آدمی که برای معیشت زندگی.هرکارسخت راانجام میدهد.وتازه بعدازمدت کوتاهی کارگاه تعطیل وایشان بیکارمیشود.واگردرک کنی که درکش واسه شماسخته.وخانواده پسرم بسختی وبا کمک من بازنشسته ۴ملیون حقوق زندگی میکند.واین زندگی نکبت راشمادرست کردید. الان خودت بگوشما باخدامحاربه میکنید.یاآن کسیکه دوست نداره فرزندش مثل خودش طفیلی باشه ؟ویادت باشه که هرازگاهی یک چیزی میگی .مصباح یزدی مرحوم.رادرغسالخانه میخندانی....وووپیرمرداینقدر آبروی فرزندانت رانبر.بااین حرفای ابلهانه.خرف نزدن طلاست

  • ناشناس
    2

    اگه مشکلات اقتصادی.مسکن .کار .رفاه .ومعیشیت نداشتیم هرخانواد ه یه تیم تحویل جامعه میدادندند.مثل عربها خلیج

  • یه بنده خدایی
    1

    به زبان خودتان با شما صحبت میکنم:
    حق الناس به گردن شماست
    خدا از حق خودش میگذره ولی از حق بنده اش نه
    بترسید از اون روز

  • داودی
    0

    تو اول خودت را امر به معروف کن بعد مردم را شما باید حد شرعی بخوری به نوامیس مردم توهین و فحاشی کردی خانم های ایرانی را با زن و بچه خودت اشتباه گرفته ای نوامیس مردم ایران هرزه نیستند بیسواد جمبل و متحجر

  • ناشناس
    0

    گوش کردن به حرف امثال تو محاربه با خداست

  • تقی معمولی
    1

    واقعا نفست از جای گرم در میاد شیخ
    یه سری به زندگی مردم بزن تا بفهمی مردم در چه جهنمی دارن زندگی میکنن مردم تو خرج خودشون موندن اونوقت چطوری وبا چه امیدی بخان بچه بیارن که یک نفر دیگه رو به این جهنم که شماها برای مردم ساختید رو اضافه کنند

  • ناشناس
    0

    زن چهل ساله دیگه نمیتونه بچه بیاره، اگه هم بیاره ، شاید عقب مانده و منگول بشه. بنابراین برای رشد جمعیت، باید قانونی وضع شود که به مردان بالای ۵۰ سال، بدون هیچ قید و شرطی بتوانند موضوع چند همسری را عملیاتی کنند. کاظم جان زود برو با فقهای شورای نگهبان قانونش را بنویس و ابلاغ کن، تا دیر نشده است، چون اگه همین امشب هم قانون چند همسری بدون شرط و شروط را ابلاغ کنی، نه ماه طول می‌کشه تا یک بچه تولید بشه. بدان تولید بچه، جهشی نیست، و از قانون جهش تولید پیروی نمکنه، بلکه آرام و پیوسته است‌. زود باش، اینقدر حرف نزن، عمل کن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها