نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

از درون بی‌محتوا شده‌اید که به سرزمین ترامپ مهاجرت می‌کنید/ باید از طریق محبت و حفظ کرامت، استعدادهای کشورمان را حفظ کنیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید عرق و تعصب ملی، اسلامی و ولایی را تقویت کرد، اما بهترین استعدادهای کشور مهاجرت می کنند، البته نباید به شکل مستقیم بلکه باید از طریق محبت و حفظ کرامت، استعدادهای کشورمان را حفظ کنیم.

 از درون بی‌محتوا شده‌اید که به سرزمین ترامپ مهاجرت می‌کنید/ باید از طریق محبت و حفظ کرامت، استعدادهای کشورمان را حفظ کنیم

قربانعلی دری نجف‌آبادی گفت: این کشور سرزمین حضرت فاطمه(س)، حضرت علی(ع) و امام رضا(ع) و شهید سلیمانی هاست چگونه می شود که افرادی این سرزمین را ترک کرده و وارد سرزمین ترامپ می شوند، این سرزمین را با چه چیزی عوض می کنید؟

وی در ادامه داد: این کشور سرزمین حضرت فاطمه(س)، حضرت علی(ع) و امام رضا(ع) و شهید سلیمانی هاست چگونه می شود که افرادی این سرزمین را ترک کرده و وارد سرزمین ترامپ می شوند، این سرزمین را با چه چیزی عوض می کنید؟

امام جمعه اراک با بیان اینکه برخی از این مهاجرین برای گرفتن ویزا هر یکشنبه جلوی درب کلیساها صف می کشدند و از درون بی محتوا می شوند، افزود: حیف نیست که فرزند علی و فاطمه(س) در دستان دشمنان باشد؟ قطعا این موارد به مباحث فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و تربیتی بازمی گردد و باید غیرمستقیم به آن ورود کرد.

وی تصریح کرد: جمعیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ میلیون نفر بیشتر شده است، نرخ باسوادی از ۴۷ درصد به ۹۴ درصد و میانگین سن از ۵۴ سال به ۸۴ سال رسیده است، قطعا این تحولات قابل چشم پوشی نیست و باید انصاف داشت، ۶ هزار مگاوات برق تولیدی پیش از انقلاب امروز به ۶۰ هزار مگاوات افزایش یافته، تمام شهرهات تحت پوشش شبکه آب و گاز و بهداشت است و باید قدردان بود، البته تنبل هستیم، بهره وری پایین است و باید تنبلی ها را جبران کرد و سبک زندگی اسلامی داشت.

دری نجف آبادی افزود: درست است که با شرایط ایده آل فاصله داریم، اما باید به تغییرات و تحولات نگاه مثبت داشت، امروز حتی در روستاها پزشک متخصص داریم، استان مرکزی تا چند سال پیش دانشکده دندانپزشکی نداشتیم. در حال حاضرپیگیر راه اندازی دانشکده داروسازی هستم چراکه جزو واجبترین کارهاست و باید این دانشکده در استان فعال شود.

وی گفت: کره ای ها سالانه ۲۳۶۰ ساعت کار انجام می دهند و برای رقابت با آنها باید ساعت کار را افزایش دهیم، اگر خواهان رشد صنعت خودروسازی و ارتقای کشور هستیم باید همت و غیرت داشت، خداوند هوش و عقل داده است و باید استفاده کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • مژگان
    0

    تا عمر شما طولانی شود

  • سانسورچی
    0

    آقای دری اگر کسی باید جوابگو باشد شما مسولین هستید که با این مردم شریف چکار کرده اید که فرار را برقرار ترجیح میدهند

  • غریبه
    0

    از درون منتظرتون شکم و معده هست دیگه ؟؟؟

  • جخج
    0

    اين هم حكومت اسلامي ،با محتوياتش

  • ناشناس
    0

    از دست شما و همفکر های شما فرار می کنند که شاید بتوانند با آرامش زندگی بکنند

  • ناشناس
    0

    خب 43 ساله با بودجه های هزاران میلیاردی عرضه داشتید با محتوا شون میکردید .

  • فریب خورده
    0

    شما بفرمایید ولایت در این44سال چه گلی بسر ملت زده است. جز شهید سازی و رانت و فساد وووو

  • ناشناس
    0

    توی همین دانشگاه اراک که شما امام جمعه آن هستید آنقدر بی عدالتی صورت می گیرد که 80 درصد از اساتید آن قصد مهاجرت دارند.

  • ناشناس
    1

    زنده
    باد آقای ذری نجف آبادی.

  • حاج طوسی
    0

    شماها انقلاب را از چنگ ملت ربودید و خود را صاحب قدرت کردید و عده ای چاپلوس دور خودتان جمع کرده اید.شما برای انسان ها کرامتی قائل نیستید.فقط خیمه دروغ تزویر و ریا را بر پا کرده اید

  • ناشناس
    0

    حرف مفت نزن

  • عادل
    0

    در سال شما بجز. اراجیف گفتن یک ساعت کار. میکنید مفت خور خفه شو حرف نزن بچه های شما مسولین امریکا چه کار میکنه برای شما امریکا خوبه برای مردم بد ایران ۱۵۰۰ سال به عقب برگرداندید دیگه بسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها