فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

وقتی ولایتی هم مردم را دعوت به فقر می‌کند و یمن را مثال می زند، انتظاری از یک روحانی ساده نیست

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: خداوند به پیامبر می گوید، چه کسی این زینت‌ها و طیبات دنیا را برای شما حرام کرده است؟ این‌ها برای بندگان خداست.

وقتی ولایتی هم مردم را دعوت به فقر می‌کند و یمن را مثال می زند، انتظاری از یک روحانی ساده نیست

ناصر قوامی درباره ترویج فرهنگ فقر توسط برخی مسئولین و رسانه های دولتی گفت: «وقتی که آقای ولایتی می آید مردم را دعوت به فقر می‌کند و می‌گوید مردم باید از یمنی‌ها یاد بگیرند که لنگ می‌بندند و نان خشک می‌خورند و می‌جنگند آن هم با خود می‌جنگند باید الگو شود؛ دیگر آن روحانی که مشخص نیست چقدر تحصیل کرده و چقدر اسلام را می‌شناسد و چقدر قرآن خوانده است که تکلیفش مشخص است».

او ادامه داد: «خداوند به پیامبر می گوید، چه کسی این زینت‌ها و طیبات دنیا را برای شما حرام کرده است؟ این‌ها برای بندگان خداست. به هر صورت وقتی آقای ولایتی آن حرف را می‌زند از آن طلبه که معلوم نیست چقدر سواد دارد انتظار بعید به‌نظر نمی‌رسد».

قوامی در ادامه نسبت به بروز جرم تشویش اذهان عمومی در محتوا این صحبت‌ها در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» افزود: «تعریفی که نیروهای امنیتی و قضایی از تشویش اذهان عمومی دارند این صحبت ها نیست در حالیکه این صحبت ها تشویش اذهان عمومی و بیان حرف های غیر واقعی و بد معرفی کردن اسلام است. یکی از علما نیز چندی قبل گفتند حمایت نکردن از اسلام بهتر از بدحمایت کردن از اسلام است. متاسفانه این ها چنین رفتارهایی دارند و تعریفی هم که از نشر اکاذیت در جامعه وجود دارد نسبت به این حرف ها و این افراد نیست».

قوامی در پایان از ماهیت سیاسی ترویج فقر گفت: «‌این‌ها می‌خواهند به اهدافشان برسند و ناچار اند مردم را قانع کنند که فقیربودن و غذا و نان مهم نیست و حتی چند وقت پیش یک نفر در تلویزیون گفته بود گوشت برای انسان خوب نیست شاید یک بخشی از جامعه نیز به این ها اعتقاد داشته باشند اما مسئله اهداف آن هاست. اسلام دین رفاه، آسایش، زندگی، معنویت است و معنویت بدون رفاه نیست».

منبع: خبر سراسری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • قلندر واقعی
    0

    گوشت که هیچ نون خالی هم با سبزی آرزوست خداوند همه کسانیکه با دزدی از منابع ملت ملت را به زیر خط فقر رسانیدن دردی لاعلاج نصیبشان کند که به نان خشک هم راضی باشند و کرم شود به جسم و جانشان و از دماغ و دهانشان کرم بیرون بیاد

  • ولی
    0

    بالاخره یک آخوند هم چند حرف درست زد عجیبه ،،. نیست ؟؟؟؟!

  • محمد
    0

    ولایتی معتاده حتما خمار بوده چیزی گفته.

  • متفاوت
    0

    وقتی اقای رئیسی ازجامعه روحانیت میخواهند برای رفع مشکلات راهکار ارائه دهند و مراجع میگویند این درتخصص مانیست ومافقط میتوانیم برایتان دعاکنیم!!!چه لزومی دارد که بادچرخان هرکدامتان در حوزه های مختلف مدام اظهار افاضه میفرمایید.

  • ناشناس
    1

    امثال ولایتی تیشه به ریشه دین و ایمان مردم میزنند، و پشتوانه مردمی را شدیدا تضعیف میکنند. ایکاش به جای بیداری اسلامی در خاورمیانه، کمی به فکر ایران و مردم ایران بودند.

  • حسین
    0

    ساده زیستی آقایان، عملا مربوط ب اویل انقلاب بود الان ک فقط شعارش برایشان مانده، البته نه برای رعیت

  • ناشناس
    0

    ولایتی پای منقل بوده و حالت طبیعی نداشته است پس گفته اون مشکل نداره

  • یکی از مردم
    1

    ولایتی تو ویلای 6هزار متری لواسانش احتمالا لنگ میپوشه و نون خشک فقط میخوره!!! از اون ویلاها به ما بدن ماه لنگ میپوشیم و نون خشک میخوریم!!!!

  • رحیم اب منگل
    0

    یادش بخیر این اقا وقتی در قزوین مسیولیت داشت جاده روستای مادر زنش تو الموت را اسفالت کرد وبقیه روستاها پشم.......

  • ناشناس
    0

    ولایتی پیر شده وعقلش کم شده توفعی از اونیست

  • ناشناس
    0

    افرادی که تا دهن قرق مال واموال باد اورده شده اند بایداز اینحرفها بزنن

  • لعنت خدا بر ریاکاران دقل باز
    0

    اون کاخی که با پول مفت از بیت مال غارت کرده و تو سعد آباد و ویلای زیبایی هزار متری توی سعد آباد ،!!!!!! چیه پس !!!!! قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو !!!!! بابا تو دیگه کی هستی کمی حیا کنید تورو خدا ، ولایتی از خدا بترس روز جزاء و حساب کتابی هم هست ، چقدر بی وجدانی اخه

  • ملول از دیو ودد
    0

    امثال ولایتی این حرفهای مفت را برای عوام میزند نه برای خود وهم تباران خودشون که تاخرخره از جیب مردم بالا کشیده آند وباسیاستهای مخربشون مردم را به دریوزگی کشانده اند

  • ایرانی
    2

    ولایتی مشاور ارشد رهبری است . هرچه گفته حتمن درست گفته!!!!

  • حمید رضا
    0

    دکتر ولایتی یکی از کثیف ترین مسوول حکومتی ایران هست وی الان در یک منزل یا کاخ مصادری در خ سعداباد زندگی میکند و پسران وی در ترکیه در حال برج سازی هستند وی ۱۶ سال وزیر خارجه ایران بود چکار کرد برای کشور ایران و مردم یک قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت صادر شد برای اتش بس جنگ ایران و عراق که هنوز بعد از گذشت ۳۳ سال خسارت های جنگ از تجاوزگر یعنی عراق دریافت نشده مرتیکه دزد

  • ناشناس
    0

    امثال ولایتی، حداد، ناطق نوری، و .... باید به جنوب تهران،میدان خراسان و .... جهت زندگی تبعید شوند، و از کاخهای سلطنتی و از شمال تهران به سمت کوخ نشینان جنوب تهران مهاجرت کنند. عزیمت روحانیت جنوب شهری به شمال شهر با کمک مالی بازاریان آلوده ، راهبردی غلط برای تقویت اسلام بوده است.

  • ناشناس
    0

    بابا ما بلد نیستیم لنگ ببندیم فرت فرت در میره
    نون سوخاری میشه بخوریم قبوله آزمونش
    سخته رد میشیم ؟

  • ناشناس
    0

    نون خشك ميخوريم لنگ گرانه نون خشكم از تو زباله ها پيدا ميكنيم خيالتون راحت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها