کنایه یک تحلیلگر سیاسی به قالیباف درباره «تصمیمات سخت و انقلابی»

شرط انقلابی بودن یعنی گذشتن از سود شخصی در برابر خیر عمومی و نه بر عکس

یک تحلیلگر سیاسی در توئیتی به اظهارات اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی درباره «تصمیمات سخت و انقلابی» واکنش نشان داد.

 شرط انقلابی بودن یعنی گذشتن از سود شخصی در برابر خیر عمومی و نه بر عکس

عباس عبدی در حساب کابری توئیتر خود نوشت: «قالیباف در مجلس گفته است که «ما باید تصمیم‌های سخت و شجاعانه بگیریم. مردم برای هر تصمیم عاقلانه و انقلابی ما اگر مطمئن باشند در طراحی و اجرا درست باشد، هزینه می‌دهند.» اول یک سوزن به خودمان بزنیم سپس یک جوالدوز به مردم. کدام یک از آقایان انقلابی یک ریال هزینه چنین تصمیماتی را داده اند؟»

عبدی در توییتی دیگر نیز نوشت: آنان که مدافع سرسخت این «تصمیمات سخت و انقلابی» هستند فقط به این پرسش ساده پاسخ دهند: تا کنون برای این تصمیمات چه هزینه‌ای داده‌اند؟ جز این که هرچه دارند و به هر موقعیتی رسیده‌اند محصول همین تصمیمات است؟ شرط انقلابی بودن یعنی گذشتن از سود شخصی در برابر خیرعمومی و نه بر عکس.

 

منبع: آفتاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رحمان آب شنگل
    0

    زهی خیال باطل اگر مسئولین از نفع خودشان به خاطر خیر و صلاح عموی می‌گذشتند خوب الان وضع طور دیگری بود،نماینده ای که برای رسیدن به مجلس از هیچ کار خبط وخطایی فروگذار نیست وزیری که برای رسیدن به وزارت به هر کاری دست میزند وبراب رای اعتماد هزاران وعده وقول واز استخدام افرادو وابستگان گرفته تا ایجاد رانت وتسهیلات و...به نمایندگان میدهد،نماینده گانی که امروز طرح استیضاح میدهند وفردا بدون هیچ دلیلی و از طریق لابیگری استیضاح منتفی می شود لابد همه برای خیر مردم ورضای خداست!!!!

  • nash
    0

    از غارتگران چه خبر ؟مطمینی که پاک پاکی شیطون بلا

  • حسن
    0

    شرط انقلابی بودن یعنی مثل آقای قالیباف بنز وارد کردن وخانواده ساکن اروپا وآمریکا بودن .

  • ناشناس
    0

    از این لالاییها براخودتم بخونی بد نیست

  • ن
    0

    ظاهراً آقای قالیباف با دادن منازل مجانی و امکانات فراوان به امامان جماعت مساجد در تهران، برای خودش چنان پشتوانه ای درست کرد که حالا حالا ها هر کاری بکند، هیچوقت مواخذه نخواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها