احمدتوکلی: نادران اگر تخلف از مقررات هم کرده باشد از ناچاری بوده

رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت معتقد است که اگر که به جای الیاس نادران، «تاج‌زاده» هم قرار داشت، تغییری در قضاوت سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت به وجود نمی‌آمد.

احمدتوکلی: نادران اگر تخلف از مقررات هم کرده باشد از ناچاری بوده

احمد توکلی مطلبی را درباره حاشیه‌های به وجود آمده درباره بودجه ۱۴۰۰ نوشت که در ادامه می‌خوانید:

دیروز نامه با امضای من منتشر شد. پنج شش جا از آقای نادران و آقای قالیباف نام برده شده با احترام و تکریم. سه چهار بار با سمت یا ضمیر که این نکات مثبت را دربر داشت:

۱) گزارش نادران ابهام زدا است.

۲)پاسخ وی به بخشی از اعتراض‌ها قانع‌کننده است.

۳) اعتماد دیده‌بان به گزارش نادران و پاسخ‌ها در حدی است که احتمال میدهد همه معترضان را قانع کند.

۴) این اعتماد در نادران در حدی است که نه تنها زیر بار پنهانکاری نمی‌رود بلکه با شجاعت در مقام پاسخگویی می‌ایستد.

۵) نادران خودش از فعالان اصلاحات ساختاری بودجه بوده و تخلف از مقررات هم کرده باشد از ناچاری بوده.

۶) قضاوت ما مقدماتی است و تا اینجا بخشی از اعتراض‌ها وارد نیست و معترضان اگر بخواهند ادعای شان پذیرفته شود باید مستند و مصداقی حرف بزنند.

۷) دیده‌بان قضاوت نهایی خودش را موکول پایان رسیدگی میکند و بار دیگر بر عهدش بر حفظ بی‌طرفی تاکید می کند یعنی اگر به حدوث جرم برسیم ولو علیه دوستمان باشد میگوییم و لوازمش را نیز میپذیریم.

در بند ۳ دیده‌بان در مقام قضاوت نیست بلکه ملاک قضاوت را اعلام می‌کند. دیده بان قضاوت بدوی اش را گفته و نهایی را با روشن ساختن روش و ملاک به آینده احاله کرده است. تغافل از سر حقد و حسد یا رندی و فرصت طلبی در اردوگاه به اصطلاح اصلاح طلبان و به ظاهر اصولگرایان جزمی تعجبی ندارد غفلت دوستان ما و خیرخواهان حیرت‌آور است. همین غفلت باعث شد که بجای ایستادن کنار مامور به این وظیفه و تقویت کار، زبان به گله و ملامت گشوده شد.

خدا میداند و فکر میکنم شما هم باور دارید که من اگر ماجرا به همین شکل با این تفاوت که آقای تاجزاده جای دکتر نادران بود در روش و ملاک تغییری نمی‌دادم. انی لا ابرء نفسی ان النفس لاماره بالسوء الا ما رحم ربی. همیشه از خیرخواهی خود بهره مندم سازید.

ارادتمند احمد توکلی

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ..
    0

    بله اگر تاجر زاده هم مثل ایشان پول بیت المال را می ریخت به حساب دوستان شما چیزی نمی گفتید مگر داده به مردم بیچاره همش رفته توی جیب دوستانتان خودتان چرا باید شاکی باشی

  • محمد
    0

    این هم مثل مفسده های قبلی رخ داده در مدیریت آقای قالیباف در شهرداری ماست مالی شد.

  • کورش
    0

    توکلی خیلی خوب جواب داده اگر نادران خلاف کند اشکال ندارد.خدا برکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها