جوکار:

مجلس و دولت در اجرای قانون لغو تحریم‌ها هم صدا خواهند بود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: مجلس و دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هم‌صدا خواهند بود و انتظار داریم این هم صدایی در کل جامعه نیز مشاهده شود.

مجلس و دولت در اجرای قانون لغو تحریم‌ها هم صدا خواهند بود

محمدصالح جوکار در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکنون چندین بار از قانون راهبردی لغو تحریم‌ها حمایت کرده‌اند و یکی از اقدامات خوب مجلس انقلابی تصویب این قانون بوده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هیچگونه مماشاتی ندارد، ادامه داد: جدیت مجلس و ملت برای دشمنان با تصویب قانون لغو تحریم‌ها روشن شد و اثرات خوبی به همراه دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید به صورت کامل اجرا شود، عنوان کرد: اگر بخش‌هایی از قانون مذکور اجرا نشود این سو تفاهم را برای دشمن به همراه دارد که می‌تواند تحریم‌های ظالمانه بیشتری اعمال کند و به اقدامات خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه امروز کسی که برای طرف مقابل، شرط تعیین می‌کند جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها پشتوانه محکمی برای دیپلمات‌های کشور ایجاد کرده تا بتوانند در مذاکرات حاضر شوند و پیشنهادات خود را ارئه کنند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به عقبه تصمیم‌ سازی‌ها بیشتر توجه کنیم تا در اجرای قانون لغو تحریم‌ها اختلافی در مجلس و دولت ایجاد نشود، تصریح کرد: مجلس و دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هم صدا خواهند بود و انتظار داریم که این هم‌صدایی در کل جامعه قابل مشاهده باشد زیرا روحیه دشمنان در مقابل اراده راسخ ملت تضعیف می‌شود.

منبع: خانه ملت

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یکی از مردم
    0

    کور خوندید... شما قانون تصویب میکنید تاوانش رو ما پس میدیم...اگر فکری برای گرونیها و معیشت مردم نکنید دیگه اینقدر وقت پیدا نمیکنید که به قانون یا برجام دیگه ای فکر کنید!!!...این یه تهدیده..باور کنید

  • فتاحی
    0

    این آقای صالحی رو بیارین ازش بازخواست کنید شما دیگه چرا باعث تفرقه میشبد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها