عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرفوری :

انتظار برای اروپا مثل اعتماد به آمریکا غلط است/ دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا منتفی است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتظر ماندن برای اروپا مانند اعتماد کردن به آمریکا است گفت: دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا منتفی است.

انتظار برای اروپا مثل اعتماد به آمریکا غلط است/ دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا منتفی است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با برداشتن گام سوم گفت: منتظر ماندن برای اروپا مانند اعتماد کردن به آمریکا از ابتدا غلط بوده و هست.

وی ادامه داد: همین‌طور که آمریکایی‌ها با وقاحت پرده دری کردند و به قول و قرارهایشان عمل نکردند، اروپایی‌ها هم با زیرکی و بازی، دارند همان کار را انجام می‌دهند. بنابراین ما هم باید کار خود را انجام دهیم و نه تنها نباید منتظر باشیم، بلکه باید با سرعت کارمان را جلو ببریم، چون جهان غرب متاسفانه فقط زبان قدرت را می‌فهمد.

عضو هیئت رییسه مجلس خاطرنشان کرد: ایران باید در گام سوم سطح غنی سازی را بالا ببرد، تعداد سانتریفیوژها را افزایش دهد، بعد تعداد نیروگاه‌های هسته‌ای خود را افزایش دهد، باید به این سمت برویم. حالا من چون در این باره فنی نیستم، نمی‌دانم انجام کدام یک از این کارها پیش برنده‌تر هست.

قاضی‌زاده درباره احتما دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد افزود: حضرت آقا به عنوان ولی فقیه و به عنوان کسی که در قانون اساسی حق دارد در این زمینه تعیین تکلیف کند، این را منتفی دانستند. این دیدار نه در سطح رییس‌جمهور بلکه در هیچ سطحی اتفاق نخواهد افتاد. پس بنابراین احتمال بی معنی است، از جانب ما منتفی هست.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مهدی
    0

    آقا کارخودتو درست انجام بده نخود هر آشی نشو برای رأی آوردن دست پا نزن

    نظرات شما -
    • سلیمانی
      0

      سلام من ایران ورهبرم را دوست دارم ولی این تحریم یا این دوزها من نمیدانم چرا این همه گرانی کی دورسته کرده سه ماه هست نتونستم گوشت ویابرج بخرم ای خدا

    • با.وجدان
      0

      خوش.امدی.جوان.عزیز.هان.چیه.چوخان.تندروها.رو.میکنی.معلومه.تازه.وارد.وکلی.رویای.پولدار.شدن.تو.کلته.نه.دیگه.نوبت.تو.که.شد.همه.ادمای.دزد.را.گرفتن.وبقیه.هم.قول.دادن.دیگه.دزدی.نکنن.چونکه.هم.دیگه.پولی‌.نیست.که.بدزدن.وهم.گربه.شد.عابد.وزاهد.و.مسلمانا.وتو.ول.معطلی.حالا.مثل.بچه.ادم.بشین.وادم.شو.والا.یه.تو.سری.وبعد.هم.زندان

    • کاربر ناشناس
      0

      توکه میگی فنی نیستی اظهارنظر الکی نکن ازتو دانا تر وفنی ترهم هست تومجلس

    • احمد
      0

      قربون دهنت روسا و نماینده های مشهدی کاسه داغ تر از اش هستند

  • تشکری
    0

    نکنداصلاح چپاولگران یک کیک آبمیوه بهدادن

  • علیا
    0

    نماینده محترم کار مجلس راانجام دهید مملکت رهبر دارد

  • علیا
    0

    مجبورنیستی نظر خواهی وقتی حوصله خوندن وثبت نظریه را نداری

  • حسن
    0

    بعد اگر اتفاقی افتاد آقای دکتر دست خانم وبچه ها را میگیرد و برای درمان و... به کانادا ویا اروپا می رود وگور پدر مردم آقای دکتر مردم نان شب ندارند مشکل دارند حداقل شماها نمک به زخمشان نپاشید وکمی خفه شید ببینیم چه میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها