یک تحلیلگر مسائل سیاسی:

ایران از فرصت دولت افراطی نتانیاهو استفاده و با آمریکا مستقیما گفتگو کند/ مخالفان مسالمت‌جوی جمهوری اسلامی از نیش و طعن و ارجاع به نزاع‌های گذشته دست بردارند

یک تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: گفتگوی مستقیم جمهوری اسلامی با آمریکا، مانع وارد شدن خسران‌های عظیم و غیرقابل جبران به ایران می‌شود و هر جناحی که آن را به انجام رساند، باید از آن استقبال کرد.

ایران از فرصت دولت افراطی نتانیاهو استفاده و با آمریکا مستقیما گفتگو کند/ مخالفان مسالمت‌جوی جمهوری اسلامی از نیش و طعن و ارجاع به نزاع‌های گذشته دست بردارند

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود در یادداشتی با عنوان «خبری که خدا کند درست باشد!» نوشت:

امواج‌مدیا به نقل از منابع مختلف، از صدور مجوز مذاکرهٔ رویارو با آمریکا از طرف مقام‌های جمهوری اسلامی گزارش داده است (بیشتر بخوانید).

امیدوارم این خبر درست باشد و مثل موارد قبل با تکذیب سخنگوی وزارت خارجه روبرو نشود.

همینطور امیدوارم که این تصمیم مورد استقبال تمام نیروهای منتقد و مخالفان مسالمت‌جوی جمهوری اسلامی بدون هرگونه نیش و طعن و ارجاع به نزاع‌های گذشته قرار گیرد.

گفتگوی مستقیم جمهوری اسلامی با آمریکا، مانع وارد شدن خسران‌های عظیم و غیرقابل جبران به ایران می‌شود و هر جناحی که آن را به انجام رساند، باید از آن استقبال کرد.

پیش از این، بارها تأکید کرده‌ام که دولتی که نتانیاهو با مشارکت احزاب افراطی و نژادپرست در اسرائیل تشکیل داده، فرصتی غیرمنتظره و خداداد در اختیار جمهوری اسلامی قرار داده است تا از طریق مذاکرات گسترده با آمریکا و اروپا و چین زمینه‌ساز اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد فلسطین شود و راه خاورمیانه را به سمت صلح و آرامش و همکاری و توسعه بگشاید و تمام نقشه‌های ضد ایرانی را در هم بشکند. 

چنین فرصتی در هر قرن، شاید یک بار  برای هر کشور پدید آید و اگر از دست رود، خواری و عذاب به دنبال خواهد داشت.

این فرصت، فقط تا هنگامی که ترکیب کنونی دولت اسرائیل پابرجاست، عمر دارد. به محض آنکه این دولت سقوط کند و یا ترکیب آن عوض شود، فرصت مذکور نیز به پایان خواهد رسید.

پس به هر که می‌پرستید، شتاب کنید. به قول مولاعلی فرصت چون ابر بهاری زودگذر است. آن را دریابید!

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نیری
    1

    دوسال تمام نوشتیم ونظردادیم که واسطه های فرصت طلب را کنار بگذارید و مستقیم وارد مذاکره شوید ولی کو گوش شنوا تازه بعد این همه خسران به ملت وکشور به این فکر افتادن ضمن اینکه اگه بقول تحلیلگر تکذیبش نکنند

  • ناشناس
    0

    کوپنتا خرج کردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها