بازگشایی اماکن دیپلماتیک ایران در جده در عصر امروز

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان همکاری اسلامی در جده عصر امروز بازگشایی می‌شود.

بازگشایی اماکن دیپلماتیک ایران در جده در عصر امروز

روز گذشته (سه‌شنبه) ۱۶ خرداد ماه سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض بعد از هفت سال و سه ماه قطعی روابط با حضور «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، «حسن زرنگار» سرپرست سفارت جمهوری ایران و «علی الیوسف» معاون کنسولی وزارت امور خارجه عربستان سعودی و تعدادی از مقامات وزارت امور خارجه عربستان، سفرا و اعضای کادر دیپلماتیک مقیم عربستان سعودی و نمایندگان دفاتر سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مستقر در ریاض رسما بازگشایی شد.

امروز هم قرار است سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و همچنین دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان همکاری اسلامی در جده با حضور علیرضا بیکدلی و حسن زرنگار و مقامات سعودی رسما بازگشایی شود.

علیرضا بیکدلی معاون وزیر خارجه روز گذشته در مراسم بازگشایی سفارت ایران در ریاض با بیان اینکه ایران و عربستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در ابعاد مختلف دولتی و مردمی برای گسترش روابط هستند، از تسهیلات ارائه شده از سوی عربستان برای بازگشایی و فعالیت سفارت ایران در این کشور قدردانی کرد و گفت: فعالیت سفارتخانه‌های دو کشور مسیر همکاری‌ها را تسهیل می‌کند.

در این مراسم همزمان با پخش سرود ملی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد و فعالیت سفارت ایران در ریاض رسما آغاز شد.

حجم ویدیو: 1.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها