مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان:

متن مذاکرات باید در تهران مورد بررسی دقیق قرار گیرد

مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

 متن مذاکرات باید در تهران مورد بررسی دقیق قرار گیرد

سید محمد مرندی استاد دانشگاه تهران و مشاور تیم مذاکره کننده پیش از ترک وین با خبرنگار العربیه گفتگو و تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان ایرانی، چه در وین و چه در مدتی که از طریق مکاتبات گفتگو بین طرفین مذاکره در جریان بود، بار‌ها دولت‌های آمریکا و اروپا را وادار کردند تا از مواضع غیرمنطقی خود عقب‌نشینی کنند.

بر اساس توئیت خبرنگار العربیه، این مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان تاکید کرده است: بار‌ها به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

مرندی در این گفتگو خاطرنشان کرده است: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولان مذاکره‌کننده نمی‌توانند در مورد آن هیچ گونه اظهارنظری داشته باشند.

استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در پایان یادآور شده است: در حال حاضر اظهارنظر‌های رسانه‌ای فقط حدس و گمان هستند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    دوباره برگشتیم به بررسی

  • ...
    0

    متن ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!

  • علی
    0

    متن را قبل از رفتن گرفته بودید و اعلام کردید با توجه به اطلاع از محتویات پیشنهاد رفتید سر میز مذاکره نکنه تو لباسهایی گذاشته بودید که دادید شستن که از متن بی خبرید عیبی نداره یک مدتی برید اب هوایی عوض کنید خوش باشید بی خیال کشور و ملت ایران الحمدالله ریشه مملکت و ملت را نابود کردید فقط محبت کنید نگذارید خانواده و خودتان از سفری که دارید ناراحت شوند بخوشی موفق باشید در ویرانی ایران

  • ایران زمین
    0

    عجیب نیست اخبار ایران هیچ خبری در خصوص مذاکرات پخش نکرد. چرا
    من میگم برجام تایید شده گذاشتن چند روز بعد از عاشورا اعلام کنند . تمام

  • ناشناس
    0

    بدون حضور جنابعالی ؟نه بابا میارن واشنگتن خدمتتون مطالعه بفرمایید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها