یک منبع مطلع: غیر از پادمان ۳ موضوع حل نشده دیگر هم باقی است

یک منبع مطلع با اعلام اینکه اکنون توپ در زمین ۱+۴ است که با اتخاذ تصمیم منطقی مذاکرات را به نتیجه برسانند، یادآور شد که علاوه بر موضوع پادمان، ۳ موضوع حل‌نشده دیگر نیز در مذاکرات وین باقی است.

یک منبع مطلع: غیر از پادمان ۳ موضوع حل نشده دیگر هم باقی است

در پی عملیات روانی برخی مقامات و رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مبنی بر اینکه همه مسائل حل و فصل شده و نتیجه مذاکرات به سفر گروسی به تهران گره خورده است، یک منبع مطلع تاکید کرد که غیر از موضوع پادمانی، دست‌کم 3 موضوع دیگر نیز هنوز باقیست و گفتگوها درباره آن ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: موضوع پادمانها از مسایل بسیار مهم است که برخورد منطقی آژانس و رفتار معقول 4+1 میتواند نقش مهمی در نتیجه بخشی مذاکرات ایفا کند. با این حال این همه ماجرا نیست و 3 مساله دیگر نیز باقی است.

این منبع مطلع خاطرنشان کرد: ایران حداکثر انعطاف ممکن را در مذاکرات به خرج داده و هم اینک توپ در زمین 4+1 است که با تصمیم منطقی مذاکرات را به نتیجه برسانند.

نماینده‌های کشورهای اروپایی حاضر در مذاکرات در حال حاضر به پایتختهای خود بازگشته‌اند که احتمالاً این موضوع به منظور مشورت آنان با مقامات خود درباره این نکات ایران و ارایه پاسخ مشخص صورت گرفته است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بشه نشه هیچ فایده ای برای مردم بدبخت ایران نداره

  • ناشناس
    0

    آقا چرا حرف بیجا میزنی منبع مطلع و صاحب اختیار فقط کلنل اولیانوف است که فعلا ولی امر هسته ایست و تنها روسی است که مورد تکریم جامعه غربیست و اختیار دار دیپلمات هاست چون مامور معامله با غربیهاست و به محض پایان ماموریتش باحفظ سمت مامور اجرای توافقنامه روسیه و اوکراین میشود و ما هم با اقتدار بندهایی که پذیرفته ایم به عنوان پیروزی در بوق و کرنا میکنیم و از الطاف خفیه الهی از ان یاد میکنیم و قس علیهذا......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها