اتفاق مهم در بازار ارز

اخبار ضد و نقیض برجامی دلار را بالا برد

دلار در حالی امروز دوباره به کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت که انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی دوباره شدت گرفته است.

اخبار ضد و نقیض برجامی دلار را بالا برد

 هر دلار آمریکا امروز نسبت به روز گذشته افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده است و برسسی های صورت گرفته حاکی از آن است که انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی نقش اصلی را در روند قیمت ارز در بازار ایفا کرده‌اند.

در حال حاضر در هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت خورده است و دلار فردایی در روز گذشته تا محدوده قیمتی ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان بالا رفت.

به گفته کانون صرافان قیمت دلار برای خرید ۲۴هزار و ۴۶۴ تومان و برای فروش ۲۴هزار و ۷۶۰ تومان است؛ گفتنی است که در روز دوشنبه دلار در صرافی ها به قیمت ۲۴هزار و ۴۸۱تومان خرید و به قیمت ۲۴هزار و ۷۶۵تومان فروش می شده است.

در حال حاضر یورو در صرافی‌های رسمی، ۲۷هزار و ۴۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۷۳تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت معاملاتی یورو در روز دوشنبه، ۲۷هزار و ۳۷۲تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۱۱تومان برای فروش بود.

گفتنی است که در این بین صرافی ملی قیمت دلار را حدود ۱۰تومان افزایش داده است و این اسکناس در حال حاضر با قیمت ۲۴هزار و ۶۷۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۹تومان برای خرید معامله می‌شود و در روز دوشنبه نیز دلار در این صرافی، ۲۴هزار و ۶۶۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۰تومان برای خرید قیمت خورده بود.

در حالی دلار در معاملات پشت خطی روز گذشته ارزان شد و ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد که اخبار خوبی از مذاکرات به گوش می‌رسید و برخی از طرفین اعلام کرده بودند که احتمال بالایی دارد که تا آخر هفته مذاکرات به نتیجه برسد و توافق حاصل شود و حال اما با انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی دلار دوباره روند صعودی را در پیش گرفته است و باید دید تا کی به افزایش قیمت‌ها ادامه خواهد داد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    این نامردهای روزگار آمریکا و اروپا می خواهند در مذاکرات همان شیوه ی دولت گذشته را تکرار کنند و هرچه می خواهند تحمیل نمایند ولی این هیئت مذاکره کننده با قبل تفاوت دارند و هر موضوع تحمیلی را نمی پذیرند که بر علیه منافع کشور و ملت باشد

  • رحمانی
    1

    سید محرومان که فرمودند ما اقتصاد کشور را له مذاکرات برجام گره نمی زنیم ؟ اما در این شش ماه اقتصاد کشور دقیقا بندشده به رفت و امدهای علی باقری به وین !؟ می رود وین دلار می اید پایین ، بر می گرده می رود بالا !؟ چه می کشند این ملت طاعون زده !!!؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خودتان میخوهاید وگرنه راست میگفتید

  • علی
    0

    آب و برق و مسکن و اتوبوس مجانیم آرزوست
    خود کرده را تدبیر نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها