بازگشت موقت مذاکره‌کنندگان ارشد به پایتخت‌ها/ ادامه رایزنی‌های کارشناسی در وین

بر اساس تفاهم صورت گرفته میان رؤسای هیئت‌های مذاکره‌کننده در وین، مذاکره‌کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و تروئیکای اروپایی به‌طور موقت به پایتخت‌های متبوعشان بازخواهند گشت اما مذاکرات در سطح کارشناسی بی‌وقفه ادامه خواهد یافت.

بازگشت موقت مذاکره‌کنندگان ارشد به پایتخت‌ها/ ادامه رایزنی‌های کارشناسی در وین

به موجب تفاهم انجام‌ شده میان روسای هیئت‌ها ، مذاکره‌کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و سه کشور اروپایی عصر امروز برای انجام امور مربوط به سمت‌های سیاسی خود و برخی مشورت‌ها، موقتا به پایتخت‌ها باز خواهند گشت.

این وقفه به مدت دو روز خواهد بود و  مذاکرات کارشناسی همچنان بدون وقفه ادامه خواهد یافت و بازگشت مذاکره‌کنندگان ارشد به معنی توقف دور هشتم مذاکرات نیست.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این دور و تسلسل باطل و سر کار گذاشتن مردم همچنان ادامه دارد..... به نفع کاسبان تحریم و تندروها و سرداران و افول گرایان نیست این مذاکرات نتیجه بدهد..!!

  • ناشناس
    0

    وتا ابد ادامه دارد به سود استمرار طلبان داخلی وخارجی و به زیان مردم مستاصل و بلاتکلیف ایران این هزار ویکشب رو به جلو.....

  • ناشناس
    0

    احتمالا این مذاکرات بدون نتیجه تا ده سال آینده همواره ادامه خواهد داشت، و ایران با غنی سازی صد در صدی، از هر نظر در فقر و فساد مطلق غرق خواهد شد، و سپس همانند خاتمه جنگ تحمیلی، با پذیرش یک جام زهر دیگری به اتمام خواهد رسید، و اکثر مردم ایران به سایر کشورها مهاجرت و پناهنده شده اند‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها