رئیس اورژانس کشور خبر داد:

خروج تدریجی اورژانس از واکسیناسیون کرونا

رئیس سازمان اورژانس کشور از خروج قدم به قدم و تدریجی اورژانس از امر واکسیناسیون کرونا خبر داد و گفت: جایگاه ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه ها قرار می دهیم.

خروج تدریجی اورژانس از واکسیناسیون کرونا

دکتر جعفر میعادفر درباره آخرین وضعیت پایگاه های واکسیناسیون سازمان اورژانس کشور و برنامه ای که در انتظار این پایگاه هاست، اظهار کرد: واکسیناسیون در شرح وظایف اورژانس نیست و سازمان اورژانس با توجه به اینکه حرکت جهادی از طرف مقام عالی وزارت شروع شد، در واقع به کمک معاونت بهداشتی وزارت خانه آمده بود.

وی ادامه داد: همانطور که نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج به کمک آمدند ما نیز در این وضعیت واکسیناسیون که از دنیا نیز عقب هستیم احساس کمک کرده و حدود ۲۷ ایستگاه واکسیناسیون را در تهران راه اندازی کردیم. همچنین در هر استان یک ایستگاه راه اندازی شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: حالا که واکسیناسیون سبک شده و تعداد مراکز زیادتر شده است، کم کم قصد داریم که به وظایف ذاتی خود بپردازیم و جایگاه ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه ها قرار دهیم تا بازگردیم و کار خودمان را انجام دهیم.

میعادفر افزود: البته پایگاه ها را حذف نمی کنیم اما در اختیار معاونت بهداشتی قرار می دهیم. آن ها با تشخیص خودشان برای آن تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    خدا پدرت را بیامرزد دکتر صابریان هرچه توانست بار کاری پرسنل اورژانس را زیاد کرد و حتی آنها را وادار به شیفت در بیمارستان خاتم هم کرده بود و خستگی مضاعف آنها موجب افت کیفیت کار شده بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها