آموزش ۳ ماسک مو با تخم مرغ

در این مطلب قصد داریم چند نوع ماسک تخم مرغ برای مو را آموزش دهیم تا به کمک تخم مرغ بتوانید به موهایتان حالت دهید، از ریزش آن پیشگیری کنید و همچنین باعث رشد سریع‌تر موهایتان شوید. همراه ما باشید.

آموزش ۳ ماسک مو با تخم مرغ

ماسک تخم مرغ برای مو

تخم مرغ سرشار از اسیدآمینه، پروتئین و مواد معدنی است و همین هم باعث تقویت و رشد مو می‌شود. از دیگر فواید تخم مرغ می‌توان به پیشگری از ریزش مو، درمان خشکی پوست سر، تغذیه مو، ضد ریزش مو اشاره کرد. پس با توجه به این همه فایده و مزیت بهتر است به جای ماسک‌های بهداشتی گران قیمت از مواد طبیعی استفاده کنیم. در ادامه چند نوع آموزش ماسک تخم مرغ برای مو را خواهیم داشت.

روش اول برای تهیه ماسک مو تخم مرغ

در روش اول که ساده‌ترین نوع ماسک مو با کمک تخم مرغ است، کافیست یک تخم مرغ را درون یک کاسه کوچک هم بزنید، آن قدر هم بزنید که کف کند سپس این محلول را روی پوست سر و موهایتان بزنید بعد از آن با کلاه حمام موهایتان را بپوشانید و به مدت ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت منتظر بمانید و در آخر موهایتان را با آب و شامپو شست و شو دهید.

روش دوم برای تهیه ماسک مو با تخم مرغ

در روش دوم به همراه تخم مرغ می‌توانید از ماست استفاده کنید، فواید ماست نیز برای موها انکارناپذیر می‌باشد. مخلوط ماست و تخم مرغ باعث ترمیم موهای شکسته می‌گردد، برای تهیه این ماسک کافیست یک تخم مرغ را درون کاسه هم بزنید، یه اندازه‌ای که کف کند، بعد از آن ۲ قاشق ماست به آن اضافه نمایید. سپس این محلول را به موهایتان بمالید و موهایتان را با حوله حمام بپوشانید، ۱ ساعت صبر کنید و در مرحله آخر موهایتان را شست و شو دهید.

روش سوم برای تهیه ماسک تخم مرغ برای مو

در این روش هم می‌توانید روغن معجزه‌گر را به تخم مرغ اضافه کنید، این روغن معجزه‌گر، روغن زیتون می‌باشد که همگی از خواص بی‌نظیر آن آگاه هستیم. برای تهیه این ماسک نیز یک تخم مرغ را شکسته و آن را آن قدر هم بزنید که کف کند، بعد از کف کردن، ۲ قاشق روغن زیتون را به آن اضافه کرده و دوباره هم می‌زنیم، آن قدر صبر کنید که ۸۰% ماسک روی سرتان خشک شود سپس موهایتان را شست و شو دهید.

امیدوارم با کمک ساده‌ترین روش‌ها بتوانید موهای زیبایی داشته باشید ممنون که با مطلب ماسک تخم مرغ برای مو همراه ما بودید ♥

منبع: صورتی‌ها

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها