آشنایی با انواع سایز گردنبند

ممکن است طول گردنبند اولین چیزی نباشد که هنگام خرید یک گردنبند جدید به ذهنتان خطور کند، اما اتفاقا یکی از مهم ترین عواملی است که هنگام نگاه کردن به گردنبند باید در نظر بگیرید. تعیین طول مناسب می تواند هنگام خرید آنلاین گردنبند دشوار باشد، زیرا شما این توانایی را ندارید که یک گردنبند را امتحان کنید تا ببینید اندازه ی آن چقدر است.

آشنایی با انواع سایز گردنبند

به ما اجازه دهید تا شما را به اندازه کامل خود راهنمایی کنیم. در این راهنما، امیدواریم همه آنچه را که باید در مورد طول گردنبند، انواع و نحوه اندازه گیری بدن برای طول گردنبند مناسب بدانید، به شما بگوییم. اول از همه باید بدانید که اکثر گردنبندها 1 اینچ یا 2-3 سانتی متر قابل تنظیم هستند.

چگونه می توانم اندازه گردنبند خود را بدانم ؟

مانند لباس، جواهرات نیز باید به راحتی پوشیده شوند تا شیک و بی نقص به نظر برسند. طول گردنبند را متناسب با استایل، فرم بدن و سطح راحتی خود انتخاب کنید.

یقه و چوکر : 30.5-40 سانتی متر یا 14-16 اینچ

همانطور که از نام آن پیداست، مدل های یقه بیشتر دور گردن قرار می گیرند و چوکرها نزدیک به پایه گردن شما قرار می گیرند. گردنبند چوکر با اندازه مناسب باید به راحتی جا بیفتد و یک بند انگشت بین زنجیر و گردن شما باقی بماند. هر دو زنجیر یقه و چوکر حال و هوای رترو کلاسیک دهه 90 را ایجاد می کنند و در یقه های بلند باریک و مدل های موی پیکسی جذاب به نظر می رسند.

سایز گردنبند, آشنایی با سایزهای گردنبند, سایزهای گردنبند

زنجیر یقه و چوکر

گردنبند کوتاه یا پرنسس : 40-47 سانتی متر یا 18-20 اینچ

یک گردنبند کوتاه به گونه ای طراحی شده است که دقیقاً در زیر قاعده گردن قرار می گیرد و در اطراف استخوان ترقوه قرار می گیرد. در زنان ریزه اندام، این گردنبند به راحتی در موقعیت آویزان می شود، اما در زنان سایز بزرگ، ممکن است بیشتر شبیه چوکر باشد. بنابراین این سایز زنجیر را بهتر است خانم های ریزنقش یا لاغر استفاده کنند.

گردنبند متوسط ​​یا ماتینه : 47-60 سانتی متر یا 20-24 اینچ

گردنبند Matinee به زیبایی روی سینه شما می نشیند و به زیبایی به سمت دکل شما می رود. اگر قد متوسطی دارید و تیپ بدنی پرتر دارید، یک گردنبند با قد متوسط ​​ایده آل است.

گردنبند بلند یا اپرا: 60-75 سانتی متر یا 28-34 اینچ

این گردنبند که برای زنان قد بلند استفاده می شود، می تواند یک آویز مدالیون و سایر قطعات برجسته را حمل کند. بسته به قد و هیکلتان، ممکن است بتوانید یک اپرا مانند چوکر لایه ای و زنجیر پرنسس بپوشید.

گردنبند بسیار بلند یا طناب: 85-100 سانتی متر یا 36-42 اینچ

گردنبندهای طنابی خود را بپوشید تا توهم لایه بندی را در لاستیک های دوتایی یا سه تایی ایجاد کنید. یا آن را با تا کردن آن از وسط دور گردن خود گره بزنید تا یک گره لاری شیک ایجاد کنید.

آشنایی با سایزهای گردنبند, سایزهای گردنبند, مدل سایزهای گردنبند

انواع سایز گردنبند

چگونه طول گردنبند مورد نظر خود را اندازه گیری کنید ؟

نمودارهای آنلاین طول گردنبند، طول کل دور هر گردنبند را که بر حسب سانتی متر یا اینچ اندازه گیری می شود (1 اینچ = 2.5 سانتی متر) نشان می دهد. دو روش آسان برای اندازه گیری طول گردنبند مورد نظر (دور کل) وجود دارد.

طول گردنبند مورد علاقه خود را بررسی کنید

مرحله 1: گردنبند باز خود را روی یک میز قرار دهید

مرحله 2: با استفاده از یک خط کش با لبه سانتی متر/اینچی، از لبه بیرونی گیره تا انتهای دیگر گردنبند را اندازه بگیرید.

از یک رشته یا نوار اندازه گیری انعطاف پذیر استفاده کنید

مرحله 1: جلوی آینه خود بایستید و یک نخ/نوار انعطاف پذیر به دور گردن خود بیاورید و هر دو انتهای آن را به طولی که ترجیح می دهید به هم وصل کنید.

مرحله 2: طول را بررسی کنید (از یک خط کش برای اندازه گیری رشته استفاده کنید).

گردنبند متوسط ​​یا ماتینه, گردنبند بلند یا اپرا, گردنبند بسیار بلند یا طناب

3 نوع سایز گردنبند

مواردی که باید در نظر بگیرید

ساختار استخوان صورت، نوع بدن و قد شما

در اینجا چند نکته برای خرید اینترنتی گردنبند آورده شده است، قبل از اینکه طول گردنبند را به صورت آنلاین انتخاب کنید، باید در نظر داشته باشید که طول دقیق قرار گرفتن گردنبند شما با توجه به نوع بدن، قد، گردن و طول تنه شما متفاوت است. همچنین قدهای کوتاه (پرنسس) بدون آویزهای نوک تیز برای صورت قلب و زنجیرهای بلند متوسط ​​(ماتینی) با آویز برای صورت های گرد جذاب تر است.

گردنبند متوسط ​​یا ماتینه, گردنبند بلند یا اپرا, گردنبند بسیار بلند یا طناب

اندازه گیری انواع سایز گردنبند

ظاهر و احساسی که شما به دنبال آن هستید.

اینکه چطور می خواهید به ظاهرتان استایل بدهید، طول گردنبند مورد نیاز برای انتخاب را تعیین می کند.

لایه بندی:   آیا ظاهر لایه ای را با زنجیرهای زیاد در طول های مختلف انتخاب می کنید یا فقط یک زنجیره است که می خواهید؟

طول آویز:  آیا می خواهید یک آویز روی زنجیر خود بپوشید؟ اگر بله، پس باید طول کل زنجیر به اضافه طول آویز را در نظر بگیرید.

منبع: بیتوته
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها