طرز تهیه پاپسیکل توپی (پاپسیکل گرد)

پاپسیکل توپی یک نوع خوراکی تزیینی است که شما می توانید خیلی راحت این پاپسیکل توپی را در خانه تهیه کنید و داخل یک شیشه ریخته و با مارشمالو به فردی که دوست دارید هدیه دهید و یا می توانید یک نی به آن بزنید و مانند یک دست گل شکلاتی تزیین کنید و یا می توانید به صورت ساده داخل یک باکس قرار دهید و به همراه کادو خود تزیین کنید و در نهایت میل کنید.

طرز تهیه پاپسیکل توپی (پاپسیکل گرد)

 پاپسیکل توپی بیشتر با خامه و کیک های شکلاتی تهیه می شود و داخل شکلات های رنگی زده می شود ولی این بار می خواهیم پاپسیکل توپی را با پودر کاکائو یا هات چاکلت پر کنیم تا به همراه یک لیوان شیر داغ یا قهوه میل کنید.

مواد لازم برای تهیه پاپسیکل توپی

شکلات رنگی به مقدار لازم
پودر کاکائو یا هات چاکلت به مقدار لازم
ترافل و مارشمالو به دلخواه

مرحله اول: بن ماری کردن شکلات

ابتدا باید شکلات های رنگی یا ساده را بن ماری کنید. برای تهیه پاپسیکل توپی نیاز به قالب گرد یا کروی دارید که می توانید به صورت سیلیکونی از لوازم قنادی ها تهیه کنید. شکلات ها را خرد کنید و یک کتری آب جوش بیاورید و کاسه های شکلات را باید روی آن قرار دهید و مداوم هم بزنید تا ذوب شود، سپس داخل قالب های سیلیکونی بریزید و در یخچال قرار دهید تا خنک شود و خودش را بگیرید و یک بار دیگر برای ضخیم شدن توپ ها این کار را انجام دهید.

پاپسیکل توپی پاپسیکل توپی
 

مرحله دوم: افزودن پودر کاکائو و هات چاکلت

حالا باید داخل یکی از کره ها مانند عکس کمی پودر کاکائو یا شکلات یا مارشمالو بریزید و بعد دو طرف را بهم بچسبانید که برای این کار یک تابه را گرم کنید و یک کره را داخل آن بزنید تا سطح آن کمی نرم شود و بعد سریع به کره دیگر بچسبانید.

پاپسیکل توپی پاپسیکل توپی
 

مرحله سوم: تزیین پاپسیکل توپی

برای تزیین می توانید از شکلات های رنگی دیگر را بن ماری کنید داخل یک قیف ریخته و سر قیف را خیلی نازک برش بزنید و روی توپ ها طرح بزنید و با ترافل های رنگی شکل دهید که می توانید انواع تزیین این پاپسیکل توپی را در عکس های زیر مشاهده کنید و ایده بگیرید. برای سرو این پاپسیکل توپی باید داخل لیوان قرار دهید روی آن شیر داغ بریزید.

منبع: پارسی دی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها