راه‌هایی برای چاق‌شدن صورت

در دنیای کنونی لاغری جزو مزیت‌هاییست که همه به‌دنبال آنند درواقع همه دوست دارند لاغر باشند و اندام متناسبی داشته باشند و به همین دلیل بسیاری مدام درحال رژیم گرفتنند اما نخستین تاثیری که رژیم لاغری روی بدن دارد لاغرکردن صورت است چیزی که هیچ‌کس آن را دوست ندارد.

راه‌هایی برای چاق‌شدن صورت

دنیای کنونی لاغری جزو مزیت‌هاییست که همه به‌دنبال آنند درواقع همه دوست دارند لاغر باشند و اندام متناسبی داشته باشند و به همین دلیل بسیاری مدام درحال رژیم گرفتنند، اما نخستین تاثیری که رژیم لاغری روی بدن دارد لاغرکردن صورت است چیزی که هیچ‌کس آن را دوست ندارد.

لاغربودن و داشتن اندامی زیبا خواست همه است و هر کسی هم از داشتن و دیدن آن لذت می‌برد، اما این موضوع درباره صورت صدق نمی‌کند و داشتن صورتی پر شما را زیباتر و جوان‌تر نشان می‌دهد به همین دلیل همه می‌خواهند لاغر باشند، اما صورتشان این‌گونه نباشد.

همان‌گونه‌که اشاره کردیم بسیاری با هر نوع رژیم لاغری و یا حتی بیماری به‌سرعت با مشکل لاغری صورت روبه‌رو می‌شوند چیزی که آن‌ها را بسیار ناراحت می‌کند.

اما چه باید کرد؟ آیا خوراکی‌های خاصی برای چاق‌شدن صورت وجود دارند؟ چه راه‌کار‌هایی برای چاق‌شدن صورت می‌شناسید؟ در این مطلب می‌خواهیم شما را با خوردنی‌های چاق کننده صورت، تکنیک ورزشی چاق کننده آن و استفاده از یک ماسک صورت خاص که بهترین و طبیعی‌ترین راه چاقی صورت است آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

امروزه برای چاق‌شدن صورت راه‌های گران و البته پرخطری وجود دارد که انسان‌ها را وسوسه می‌کند راه‌ها و روش‌هایی مانند تزریق ژل و بوتاکس که اصلا توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید برای چاق‌شدن صورتتان از روش‌های سنتی و طبیعی استفاده کنید اگرچه شاید به سرعت پاسخ ندهد، اما با استمرار در انجام آن‌ها به نتیجه خواهید رسید.

موثرترین راه‌های چاق شدن صورت

ماساژ صورت

یکی از موثرترین روش‌هایی که در چاق‌شدن صورت وجود دارد ماساژدادن آن است. باید بدانید ماساژ هر شب صورت پیش از خواب با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل تاثیر بسیار زیادی در چاق‌شدن آن و رفع چین و چروک دارد.

شما می‌توانید این کار را با گردنتان هم انجام دهید، چون پوست گردن هم بسیار نازک و آسیب‌پذیر است و این کار می‌تواند در کم‌شدن و به تعویق‌افتادن چین و چروک این ناحیه کمک زیادی کند.

برای چاق شدن صورت و گونه‌ها می‌توانید هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض یک هفته صورت تپل‌تر داشته باشید.

یکی دیگر از موادی که ماساژ با آن برای چاق‌شدن صورت تاثیر زیادی دارد شیر است. هر روز صورتتان را با شیر سرد به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

طب سوزنی

یکی دیگر از روش‌های بسیار موثر در چاق‌شدن صورت استفاده و کمک‌گرفتن از طب سوزنیست. درمان‌گران طب سوزنی، از سوزن‌های ظریف طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیش‌تر استفاده می‌کنند. این روش با افزایش خون‌رسانی به صورت به افزایش و تولید کلاژن پوست نیز کمک می‌کند و به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات می‌پردازد. شاید باور نکنید، اما شما با کمک‌گرفتن از طب سوزنی می‌توانید در کم‌تر از یک ماه از داشتن یک صورت تپل و زیبا لذت ببرید.

چاقی صورت

تکنیک ورزشی برای چاق شدن صورت

 شاید برایتان جالب باشد که بدانید ورزش و تکنیکی وجود دارد که با آن‌ها می‌توانید به چاق‌شدن صورتتان کمک کنید.

روش انجام:

برروی یک صندلی بنشینید و برروی روی عضلات صورت تمرکز کنید.

لب‌هایتان را تا جایی‌که می‌توانید جمع کنید و ۵ ثانیه در همین حالت بمانید.

سپس بدون آن‌که لب هایتان از هم باز شود و دندان‌های تان دیده شود لبخند بزنید و کوشش کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید.

لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید.

پس از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورتتان احساس خستگی می‌کنند.

خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خون‌رسانی و جریان گردش خون به سلول‌های صورت است.

روزی دوباره و هر بار ۱۵ دقیقه این کار را انجام دهید.

خوراکی‌های موثر در چاق‌شدن صورت

شاید با خود بگویید هر خوراکی در تمام بدن پخش می‌شود و هر بخش و ناحیه را به یک اندازه چاق می‌کند درواقع هوشمند بودن غذا و چاق‌کردن بخشی از صورت شاید باورکردنی نباشد، اما باید بدانید به‌راستی برخی خوراکی‌ها هستند که سبب چاق‌شدن صورت می‌شوند.

میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر هستند بنابراین سلول‌های پوستی را به‌خوبی آب‌رسانی می‌کنند آن‌ها را تپل و سرحال می‌کنند ضمن این‌که شما با خوردن میوه احساس سیری می‌کنید و کم‌تر به سراغ غذا‌های پرکالری و تنقلات بی‌ارزش و چاق‌کننده مانند فست‌فود‌ها می‌روید.

یکی از سبزی‌های بسیار سودمند و آب‌رسان و البته کم‌کالریست که با خوردن آن بسیار احساس سیری می‌کنید. تلاش کنید در درازای روز از این سبزی خوشمزه در میان‌وعده‌های خود استفاده کنید. اجازه دهید این خوراکی جزئی جداناشدنی از برنامه و رژیم غذایی شما شود و بدنتان به آن خو بگیرد، چون این سبری می‌تواند همواره سلول‌های پوستی بدن شما را آب‌رسانی و تقویت کند.

یکی دیگر از راه‌هایی که باید برای چاق‌شدن صورتتان انجام دهید این است که در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام سالاد کاهو و جوانه گندم بگنجانید و تاثیر آن را بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن ببینید.

آجیل‌ها

برخی از آجیل‌ها و خوراکی‌ها مانند پسته، بادام، فندق و خرما می‌توانند نقشی بسیار موثر در چاق‌شدن صورت شما داشته باشند. ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها (پسته، بادام، فندق) را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آن‌ها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می‌توانید استفاده کنید.

می‌توانید در روز ۴ تا ۵ عدد از این خوراکی‌های خوشمزه و مقوی را میل کنید.

به اندازه کافی آب بنوشید

تاکنون حتما درباره نوشیدن مقداری کافی آب و تاثیرات آن روی بدن شنیده‌اید. نوشیدن آب در درازای روز اثر معجزه گری روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی هستید. نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می‌کند آب میان بافتی سلول‌های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

منبع: رویداد24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها