استایل شیک زمستانی با پالتو

از دید بسیاری با لباس‌های زمستانی می‌توان شیک‌تر و خوش‌لباس‌تر از تابستان بود. شما می‌توانید در زمستان با انواع لباس‌های گرم و شیک مانند انواع پالتو استایل و تیپتان را زیباتر کنید.

استایل شیک زمستانی با پالتو

تنوع در میان لباس‌های زمستانی بسیار زیاد است و می‌تواند سلیقه هر کسی را تامین کند. برای نمونه پالتو‌ها در طرح و مدل و اندازه خیلی متنوع هستند که افراد معمولا آن‌ها را به شکل جلوباز می‌پوشند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که این کار را انجام می‌دهید و یا دست‌کم گاه‌به‌گاه پالتوی خود را باز می‌گذارید باید به لباسی که زیر آن می‌پوشید دقت کنید.

در این مطلب با شما در این مورد سخن خواهیم گفت و به این‌که زیر پالتو چه بپوشید تا شیک و خوش‌تیپ‌تر به نظر آیید اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.
همان‌گونه‌که گفتیم پالتو‌ها انواع گوناگون با تنوع بسیار بالا هستند. اگر دوست دارید آن‌ها را به شکلی بپوشید که جلوباز باشند باید به آن‌چه در زیر آن می‌پوشید دقت کنید.

یکی از پرطرفدارترین تن‌پوش‌های زمستان و فصل سرد پالتوست که افراد معمولا آن را به صورت جلوباز می‌پوشاند تا هم شیک‌تر به نظر آید و هم این‌که اگر در جایی وارد شدند که گرم بود بتوانند به‌آسانی آن را بیرون آورند. اگر شما هم این‌گونه هستید باید به لباسی که زیر آن می‌پوشید دقت و توجه کنید و چیزی بپوشید که مناسب باشد.

افزون بر جنس و مدل تن‌پوشی که زیر پالتوی خود برتن می‌کنید باید به رنگ آن هم توجه کنید. شما باید لباس زیر پالتو را با رنگ و طرح پالتو است کنیم و بر آن اساس انتخاب کنیم.

زیر پالتو چه چیزی بپوشم؟

برای این‌که بتوانید بدانید بهتر است زیر پالتو چه بپوشید باید به جایی‌که می‌روید توجه کنید برای نمونه اگر به یک مهمانی رسمی می‌روید بهتر است برای زیر پالتو یک بلوز یا شومیز انتخاب کنید. تعداد کم لباس زیر پالتو برای یک مهمانی رسمی شیک‌تر و جذاب‌تر است. این موضوع برای استفاده و تیپ روزمره کاملا برعکس است یعنی هر اندازه لباس‌های زیرپالتو لایه‌دارتر باشند بهتر است. در استایل روزانه باید استایل خود را به سمت قانون لایه‌دارکردن ببرید و از این روند را دنبال کنید. زیر پالتویتان یک پلیور گشاد یا یک بلوز فیت بافت پوشیده و روی این بلوز یا پلیور را با رویه یا کاردیگان زنانه سبک بپوشانید.

تیپ دیگری که می‌توانید برای زیرپالتو داشته باشید این است که یک هودی، بافت یقه اسکی، دورس، بافت اورسایز، بادی بافت، جلیقه همراه شومیز و پولیور زیر آن بپوشید این‌گونه استایل شما خیلی جذاب می‌شود ضمن این‌که راحتی خاصی هم به شما می‌دهد. برای مجلسی شدن می‌توانید از دامن و جوراب شلواری ضخیم به جای شلوار استفاده کنید. می‌توانید از دامن خیلی کوتاه و یا دامن بلندتر استفاده کنید این انتخاب دقیقا بستگی به مدل پالتوی شما دارد.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر پالتوی شما تنگ است زیر آن هرگز نباید لباس ضخیم بپوشید. پالتو‌های تنگ تنها برای مجالس رسمی کاربرد دارند که زیر آن باید لباس‌های کم و ظریف بر تن کرد. همیشه تلاش کنید در لباسی که می‌پوشید راحت باشید تا بتوانید دست‌های خود را به آسانی در آن تکان دهید. لباس نباید شما و حرکاتتان را به‌سان یک ربات کند.

استایل شیک زمستانی

بهترین لباس‌ها برای زیر پالتو

هودی

یکی از لباس‌های پرکاربرد در فصل پاییز و زمستان هودیست. می‌توانید با خیال راحت هودی را زیر پالتو بپوشید. باید رنگ آن را متناسب با رنگ پالتو خود انتخاب کنید. حتی می‌توانید از همرنگ پالتو و یا کمی تیره‌تر و روشن‌تر استفاده کنید. با پالتو مشکی می‌توانید از هر رنگی استفاده کنید.

هودی یک انتخاب خوب است برای اینکه بدانیم زیر پالتو چه چیزی بپوشیم.

دورس

شاید در ابتدا لازم باشد کمی درباره دورس توضیح دهیم. دورس شباهت زیادی با هودی دارد. تنها تفاوت آن این است که هودی کلاه دارد، اما دورس ندارد. دورس یکی از انتخاب‌های مناسب برای زیر پالتوست و شما تمامی قواعدی که برای هودی استفاده می‌کنید را می‌توانید برای آن هم به کار برید.

گپ

یکی از انتخاب‌های خوب و درستی که می‌توانید برای زیرپالتو داشته باشید پوشیدن گپ‌ها هستند. استایل گپ به تیپی گفته می‌شود که در آن از آیتم‌های گشاد استفاده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد هر چیزی بپوشید. در زیر پالتو می‌توانید از گپ‌های کوتاه و یا بلند استفاده کنید. فقط نکته‌ای که باید دقت کنید این است که گپ‌ها نباید از پالتوی شما بلندتر باشند و بیرون زده باشند.

یقه اسکی

یکی از جذاب‌ترین لباس‌های زمستانی بلوز‌های یقه اسکی هستند که برای انواع استایل‌ها به‌ویژه زیرپالتو بسیار مناسبند. یقه اسکی‌ها انواع و جنس‌های متفاوت و گوناگونی دارند که می‌توانید براساس سلیقه خود یکی از آن‌ها را گزینش کنید و زیر پالتویتان بر تن کنید.

پلیور

اگر می‌خواهید استایل کژوال داشته باشید، می‌توانید زیر پالتو پلیوری گشاد و بلند بپوشید. در غیر این صورت می‌توانید از پلیور‌های تنگ استفاده کنید. پلیور‌های بلند را زیر پالتو‌های بلند بپوشید.

استایل با پالتو

شومیز

استفاده از شومیز برای زیرپالتو معمولا برای هنگامیست که می‌خواهید به مجلسی رسمی بروید و یا نمی‌خواهید چیزی که زیر پالتو می‌پوشید زیاد ضخیم باشد. توجه داشته باشید از پوشیدن شومیز‌های طرح دار شلوغ خودداری کنید، زیرا ظاهر شما را به هم ریخته و شلوغ می‌کند.

دامن

برای زیر پالتو می‌توانید از دامن هم استفاده کنید که ظاهر بسیار خوب و جالبی به شما می‌دهد. براساس آن‌که پالتویتان به چه شکل و اندازه است می‌توانید از دامن‌های کوتاه یا بلند بهره ببرید.

با توجه به پالتو خود می‌توانید از دامن‌های کوتاه و یا بلندتر استفاده کنید. برای مجلسی شدن دامن‌های کوتاه را با پالتو کوتاه بپوشید. دامن کوتاه را با جوراب شلواری ضخیم بپوشید آن را هرگز با شلوار نپوشید. می‌توانید دامن خود را بلندتر از پالتو و یا کوتاه‌تر از آن انتخاب کنید.

شلوار

یکی از بهترین شلوار‌هایی که می‌توانید برای زیر پالتو از آن‌ها استفاده کنید شلوار جین است ضمن این‌که شلوار‌های چهارخانه و پشمی هم گزینه بسیار شیک و جالبی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

در نهایت توجه داشته باشید که استایل کردن پالتو‌ها با لباس‌های زیر آن با توجه به سلایق و علایق افراد متفاوت است و آنچه مهم است این است که در چیزی که پوشیده‌اید احساس راحتی کنید و آزادی عمل داشته باشید.

موارد بالا تنها پیشنهاداتی هستند که به شما کمک می‌کنند استایل منحصربه‌فرد خود را پیدا کنید و نظر و سلیقه خود را به بهترین شکل ممکن اعمال کنید. نکته مهم دیگر این است که در فصل زمستان به درجه و میزان سردی هوا دقت کنید تا مبادا زیبایی را فدای تن‌درستی خود نکنید. هر تن‌پوشی که گزینش می‌کنید باید بتواند شما را در سرما گرم نگه دارد پس این موضوع را همواره مدنظر قرار دهید.

منبع: رویداد24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    من که خوشم نیامد از مدلش ،خیلی قدیمی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها