انتخاب لباس نامزدی و انواع مدل های آن

خرید لباس نامزدی تا حدودی دشوار است زیرا فرد برای انتخاب آن باید ملاک های بیشتری را مدنظر قرار دهد مثلا مقدار پوشیدگی آن، اما به طورکلی طرح های متنوعی برای این نوع لباس وجود دارد که در ادامه این مطلب تعدادی از آنها آورده شده است.

انتخاب لباس نامزدی و انواع مدل های آن

خرید عقد، نامزدی و سایر لباس های مراسم ازدواج نسبت به سایر خریدها همیشه سخت تر است. درحقیقت این لباس یکی از مهمترین جشن های طول عمر هر دختری را شکل می دهد، پس مسلما انتخاب بسیار سختی است.

اما همواره راهکارها و نکاتی وجود دارد که از تجربه دیگران به دست آمده و می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد تا انتخاب برای عروس خانم ها ساده تر باشد. در ادامه به نکاتی اشاره می شود که کمک کننده است: 

در درجه اول لباس نامزدی باید نسبت به سایر لباس های مجلس تشخیص داده شود پس باید تفاوت های آشکاری داشته باشد. به طورکلی لباس های نامزدی یکی از زیرمجموعه های لباس مجلسی و شب هستند، با این تفاوت که نسبت به سایر لباس های مجلسی جزئیات بیشتری در طراحی و دوخت دارند و می توانند احساس تفاوت را در بیننده ایجاد کنند. 

این تفاوت ها و جزئیات در سبک پوشش عروس خانم می تواند نسبت به سایر مهمانان حاضر در مهمانی قابل قیاس باشد. پس باوجودی که شما می توانید از هرنوع مدل لباسی برای مجالس خود استفاده کنید اما توصیه اول این است که به دنبال لباسی باشید که تفاوت شرح داده شده را ایجاد کند. لباس نامزدی را می توان یک لباس شب معرفی کرد که در تولید آن تقریبا به اندازه لباس جزئیات توجه می شود. 

در مرتبه دوم برای راحت تر شدن خرید لباس نامزدی باید دامنه انتخاب خود را کوچک و کوچک تر کرد. درحقیقت زمانی که وارد این مرحله شده اید؛ با دیدن صدها مدل نامزدی انتخاب شما سخت تر و پیچیده تر خواهد شد. یک نکته برای محدود کردن دامنه انتخاب شما؛ توجه به تیپ بدنی و سلوئیت یا سبک طراحی لباس می باشد. 

قد، وزن و تیپ بدنی شما از جمله مواردی است که موجب می شود مدل های خاصی از لباس ها برای شما مناسب تر باشند. همه ما تجربه این را داشته ایم که برخی از مدل ها کمتر و برخی بیشتر به ساختار بدنی مان می آیند. از طرفی سبک طراحی لباس هم نکته دیگری است که باید مدنظر داشت. 

انتخاب سبک طراحی لباس فقط براساس تیپ بدنی انجام نمی شود، بلکه مواردی مانند مکان برگزاری جشن فضای باز یا بسته بودن محل مراسم، دور یا نزدیک بودن مهمانان به محل جشن، چارچوب‌های شما در زمینه میزان پوشیدگی، فصل برگزاری جشن، شب یا روز بودن زمان جشن و... از جمله نکاتی است که در نهایت به شما کمک می کنند تا سبک لباس خود را انتخاب کنید. 

در انتخاب لباس نامزدی از رنگ های شبیه لباس عروس انتخاب نکنید:

رنگ هایی که به لباس عروس نزدیک است را فراموش کنید، برای اینکه مراسم عروسی تکراری نداشته باشید می توانید رنگ لباس خود را با چند فاکتور تعیین کنید: 

رنگ لباس را در طیفی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد و به اصطلاح به شما بیاید. 

از رنگ سال و طیف های نزدیک به آن استفاده کنید تا طبق مد روز حرکت کرده باشید. 

درصورتی که قرار دارید لباس خود را با داماد ست کنید، رنگی باشد که هر دو طرف دوست داشته باشید همینطور به شما بیاید. 

برای ست کردن و هماهنگی لباستان با لباس داماد می توانید طبق دستور العمل زیر پیش بروید:

رنگ کراوات را با رنگ لباس عروس هماهنگ کنید، درصورتی که داماد پاپیون دارد باید به گونه آن را انتخاب کرده باشید که به کت و شلوار هم بیاید. البته پاپیون معمولا با کت شلوار مشکی خاص و جذاب خواهد شد.

می تواند پیراهن داماد با رنگ لباس عروس ست و هماهنگ باشد.

کت و شلوار داماد در طیف رنگی لباس عروس اما از آن تیره تر باشد. 

لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی زیبا
مدل لباس نامزدی شیک
لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,انواع مدل لباس نامزدیمدل لباس نامزدی به روز
لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی سفیدمدل لباس نامزدی ساده و سفید
لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی بلند
مدل لباس نامزدی شلوغ و زیبا
لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی هندیمدل لباس نامزدی هندی
لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی پوشیدهمدل لباس نامزدی پوشیده
منبع: سرپوش
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها