پاییز امسال با این لباس‌ها شیک باشید

برای داشتن استایل شیک و خاص درفصل پاییز، از لباس‌های جدید و ترند امسال استفاده کنید.

پاییز امسال با این لباس‌ها شیک باشید

با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن تدریجی هوا وقت آن رسیده است که لباس های تابستانه خود را جمع کنیم و لباس های پاییزی را به کمد لباس خود بیافزاییم. اگر پاییز امسال تصمیم گرفته اید به خرید بروید و لباس های جدید و مناسب استایل خود تهیه کنید، حتما این بخش از دنیای مد نمناک را بخوانید تا استایلی شیک و خاص داشته باشید.

شَکِت

شکت (shacket) یکی از لباس هایی است که این روزها بسیار ترند شده و درمیان خانم ها به شدت طرفدار پیدا کرده است. شکت درواقع ترکیب دو کلمه جکت (jacket) یا همان ژاکت خودمان و شرت (shirt) یا همان پیراهن است.

پارچه شکت کمی ضخامت داشته و به همین دلیل بسیار مناسب روز های خنک پاییزی است. شکت را می توانید همراه با انواع شلوار جین بپوشید. بهتر است شکت اورسایز را با شلوار راسته یا اسکینی بپوشید و بوت شیکی را با آن همراه کنید. اگر می خواهید قسمت جلویی شکت را باز بگذارید، زیر آن یک تیشرت ساده بپوشید.

اگر می خواهید استایل لایه لایه داشته باشید، پیراهن جینی با یقه نه چندان ضخیم زیر آن بپوشید و یقه اش را روی یقه شکت قرار دهید. در هوای سردتر یک یقه اسکی با یقه بزرگ یا یک هودی زیر شکت بپوشید.

وست

وست به پوششی بدون آستین و جلو باز گفته میشود که با دگمه یا زیپ بسته می شود و برای بالا تنه می باشد . وستها در انواع مختلف بلند و کوتاه و با طرحها و پارچه های گوناگون تولید می شوند.

وِست معمولا در قسمت جلو و پایین 2 جیب دارند و برای پوشیدن روی پیراهن و یا زیر کت طراحی می شوند.به اشتباه به وست های بلند زنانه معمولا سارافون می گویند اما سارافون لباسهای بلند بدون آستین و جلو بسته هستند.

بامبر

بامبر ژاکت یکی از پرطرفدارترین و متنوع ترین ترندهای فصل پاییز است. ژاکت بامبر نوعی ژاکت و لباس بیرونی کوتاه است که آستین و کمر آن کش دارد. این نوع لباس دارای زیپ جلو و چهار جیب کاربردی است. ژاکت بامبر معمولا در جنس های چرم، پلی استر، جیر، پنبه، نایلون در بازار موجود است. کمد لباس خود را با این ژاکت پاییزی به روز کنید.

کاردیگان

کاردیگان نوعی کت یا ژاکت است که جنس آن بافت بوده و یا از پارچه های پشمی لطیفی تهیه میشود. کاردیگان معمولا به بافت های اغلب بدون دکمه ای گفته می‎شود که به نام رویه هم شناخته می شود و روی لباس پوشیده می شود. داشتن یک کاردیگان بلند و خوش فرم در فصل پاییز تاثیر بی نظیری روی استایل شما خواهد گذاشت.

بلیزر

کت بلیزر یکی از الزامات هر کمدی است که به راحتی با انواع استایل های کژوال و رسمی ست می شود. بلیزر شیک تر از کت اسپرت است و از نظر رسمی بودن، مابین کت های اسپرت و کت های رسمی قرار دارد. بلیزر امروزه در طیف وسیعی از رنگ ها وجود دارد. بلیزر با هر چیزی، از تیشرت گرفته تا یک یقه اسکی ضخیم، هماهنگ می شود.

ترنچ کت

ترنچ کت یا بارانی به کتی می گویند که در اندازه های مختلف وجود داشته و معمولا دو ردیف دکمه و یک کمربند دارد و آستینش رگلان است. جنس ترنچ کت ضدآب یا کتان، چرم یا پوپلین است. هدف اصلی کت ترنچ، محافظت در برابر باران است.

ترنچ کت ها برای تیپ رسمی عالی هستند زیرا در عین شیک و زیبا بودن بسیار راحت و بی دردسر نیز هستند. بهترین رنگ ها برای داشتن یک پوشش رسمی شیک با بارانی،رنگ های خنثی از قبیل مشکی،خاکستری،کرم و بژ می باشند.

ژاکت پافر

پافر مخصوص مناطق بادگیر و کوهستانی است که بدن را بسیار گرم نگه می دارد و از جنس نایلون یا پلی استر است و داخل آن با هوا و پر (معمولا پر اردک) پر می شود. ژاکت پافر، زیپ دار و کلاه دار است.

بوت

بوت، پوتین یا چکمه یکی از پرکاربردترین کفش ها در فصول سرد سال است که بر اساس ارتفاع ساق، نوع پاشنه، جنس رویه و داشتن یا نداشتن بندو.. دسته بندی می شود.

نیم بوت یکی از بهترین کفش ها برای فصل پاییز است که چند سانتی متر بالاتر از مچ را پوشش می دهد. بوت کامبت ، بوت آگ ، بوت چلسی از زیباترین بوت ها در فصل پاییز هستند که می توانید آنها را با انواع لباس ست کنید.

کیف های به رنگ نود

رنگ نود یا Nude Color یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین رنگ ها در صنعت مد و فشن است که از نظر رنگ شناسی قابلیت ست شدن با سایر رنگ ها را دارد. رنگ Nude دارای طیف وسیعی از رنگ کرم تا رنگ بژ است.

برای داشتن یک استایل زیبا در پاییز از کیف هایی به رنگ نود استفاده کنید. ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها می تواند یک گزینه ی جذاب و منحصربفرد برای تیپ و استایل شما باشد.

شال و کلاه

برای روزهای سرد پاییزی بهتر است علاوه بر تهیه لباس های گرم، کلاه و شال گردن با طرح و رنگی زیبا را نیز تهیه کنید تا استایل و تیپ تان در این روز ها متفاوت و جذاب تر به نظر برسد کلاه های پاییزی در انواع مدل های طرح دار یا ساده موجود می باشند.

در هنگام انتخاب کلاه بهتر است به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید. کلاه های پاییزی رنگ روشن برای دختران جوان با رنگ پوست تیره و برنزه انتخابی مناسب می باشند. کلاه بافتنی و کلاه قلاب بافی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

منبع: جامعه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها