۳ راز ساده برای آب کردن چربی‌های دور شکم

بسته به قد، وزن و سرعت دویدن، می‌توانید با دویدن به اندازه یک مایل (حدود ۱۵۰۰ متر)، حدود ۱۰۰ کالری بسوزانید. در این مطلب سه راز مهم برای آب کردن چربی‌های شکم از طریق دویدن معرفی شده است.

۳ راز ساده برای آب کردن چربی‌های دور شکم

مربیان ورزشی تأکید می‌کنند که دویدن رایج‌ترین فعالیتی است که مردم هنگام تلاش برای کاهش چربی شکم به آن متوسل می‌شوند. بسته به قد، وزن و سرعت دویدن، می‌توانید با این ورزش به اندازه یک مایل، حدود ۱۰۰ کالری بسوزانید. در این مطلب سه راز مهم برای آب کردن چربی‌های شکم از طریق دویدن معرفی شده است.

بسیاری از دوندگان دوست دارند که به طور متناوب بین دویدن ثابت و دویدن متغیر جابه جا شوند که راهی عالی برای آن‌ها برای کار روی سرعت و قدرت و همچنین بهبود عملکردشان است.

برای بسیاری، آهسته دویدن نیز راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر از حالت بی تحرکی یعنی «دویدن مسافت معین با سرعت معین» است.

مربیان ورزشی توصیه می‌کنند که با یک دقیقه دویدن با شدت کم شروع کنید، سپس به مدت ۱۰ تا ۳۰ ثانیه دوی سرعت را انجام دهید و سپس برای ۳ تا ۵ راند تکرار کنید.

فعالیت‌های گوناگون

بسیاری از دوندگان اشکال دیگری از تمرینات هوازی را در برنامه خود قرار می‌دهند که به آن‌ها کمک می‌کند تا عضلات دیگر را هدف قرار دهند و از تمرین بیش از حد اجتناب کنند.

برای هدف شما، تمرینات متقابل راهی عالی برای از بین بردن یکنواختی، ایجاد انگیزه در بدن شما برای کار سخت‌تر و سوزاندن چربی بیشتر از یک دویدن مداوم است.

کارشناسان در اینجا توصیه می‌کنند که روال چند روزه را با دوچرخه سواری و شنا جایگزین کنید تا به درگیر شدن سایر عضلات و افزایش کالری سوزی کمک کند.

تمرین عضلات پا

اگرچه این به طور خاص مربوط به دویدن نیست، اما به طور غیرمستقیم برای هدف شما مهم است: بسیاری از دوندگان فعالیت خود را با تمرینات قدرتی تکمیل می‌کنند، به ویژه آن‌هایی که روی قسمت پایین تنه تمرکز دارند.

آن‌ها این کار را نه تنها برای پیشگیری از آسیب و تعادل عضلانی انجام می‌دهند، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا عملکرد دویدن خود را بهبود بخشند و توده عضلانی قوی در قسمت پایین بدن ایجاد کنند.

به خاطر داشته باشید که اضافه کردن یک روز چالشی تمرین پا به شما کمک می‌کند کالری و چربی بیشتری به خصوص در ناحیه شکم بسوزانید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    معنی رازم فهمیدیم...مطلب حسابی بذار. از کارشناس خبره خبر بذار.اه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها