آدم های باحال و ماجراجو متولد کدوم ماه هستند

برخی افراد آرامش در زندگی را به هیجان ترجیح میدهند اما افراد ماجراجو به دنبال کسب تجربه های جدید در زندگی هستند که این خصوصیات به دلیل ماه تولد آن ها است.

آدم های باحال و ماجراجو متولد کدوم ماه هستند

زندگی زمانی لذت بخش می شود که ما به دنبال هیجانات و علایق خودمان برویم اما بعضی از افراد به خاطر ماهی که در آن متولد شده‌اند؛ به راحتی می توانند هیجانات خود را پیدا کنند و مدام به دنبال ماجراجویی و تجربه ‌های جدید هستند. در این قسمت قصد داریم به شما توضیح دهیم که متولدین کدام ماه بیشتر به دنبال هیجان و ماجراجویی می‌ روند. پس با ما همراه باشید.

فروردین

فروردین ماهی ها افراد ماجراجویی هستند و اصلاً برای تجربه های جدید صبر و تحمل ندارند. سعی می‌ کنند از هر فرصتی استفاده کنند تا بتوانند یک هیجان جدید را تجربه کنند. اجازه نمی‌ دهند که ترس مانع انجام کارشان شود و می‌ دانند که برای تجربه هیجان؛ باید چالش‌ هایی را پشت سر گذاشت و ریسک‌ هایی را پذیرفت و خودشان آماده انجام این اقدامات هستند.

علاقه به ماجراجویی

آذر

آذر ماهی ها دوست دارند تا جایی که می توانند نقاط مختلف دنیا را ببینند و از این کار به هیجان در می آیند. آن ها عاشق سفر کردن هستند و دوست دارند با چیزهای جدید و افراد جدید آشنا شوند و مکان‌ های تازه را ببینند و دوستان جدید پیدا کنند‌. آن ها عاشق ماجراجویی هنگام سفر هستند و هرگز لذت هیجان را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌ کنند.

خرداد

خرداد ماهی ها در رویا زندگی می‌ کنند. افراد مهربانی هستند و باور دارند که در زندگی باید هدف داشت و به واقعیت هم توجه کرد اما در رویای خودشان مدام به دنبال سفر و ماجراجویی هستند. نمی‌ توانند یک جا ساکن بننشینند و توانایی خوبی در برقراری ارتباط با دیگران دارند و موانع را کنار می گذارند تا بتوانند به حداکثر هیجان دست پیدا کنند.

علاقه به سفر

بهمن

بهمن ماهی ها عاشق این هستند که عشق به سفر و ماجراجویی را تجربه کنند. آن ها سعی می‌ کنند در کارهای خود هیجان ایجاد کنند و همیشه بهترین اقدامات را به انجام می رسانند تا بتوانند حداکثر هیجان را تجربه کنند. آن ها عاشق نوآوری و چالش‌ های جدید در زندگی هستند.

مهر

مهر ماهی ها عاشق سفر، تجربه جدید، آشنا شدن با فرهنگ های تازه و برقراری ارتباطات اجتماعی هستند. هیچ چیز به اندازه هیجان برای آن ها اهمیت ندارند. می‌ توانند روتین زندگی خود را با انجام کار های هیجان انگیز ترکیب کنند و دوباره انگیزه بگیرند.

مسافرت رفتن

آبان

آبان ماهی ها تشنه دریافت اطلاعات جدید هستند. به چیز های ناشناخته و عجیب و غریب بیشتر جذب می‌ شوند‌ و هیجان و ماجراجویی برای آن ها اولویتِ اول است. دوست دارند چیز های جدیدی را امتحان کنند و هرگز علاقه خود را در این مورد از دست نمی‌ دهند‌. افراد رقابت جویی هم هستند و معمولاً در سفر کردن هم با دیگران رقابت می کنند.

 

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    1

    من اذرم دهنم سرویس شده نه امکان سفر دارم و ماجراجویی و نه مثل ادم اروم قرار دارم . نمیدانم چه کنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها