تنوع در فضای تجربه رابطه زناشویی

تغییر مکان یکی از عوامل ایجاد تنوع و هیجان در رابطه زناشویی است، داشتن رابطه زناشویی در حمام به شما کمک می کند که صمیمیت جسمی بیشتری نسبت به هم حس کنید و فانتزی هایی که نمی توان در اتاق خواب انجام دهید را در حمام اجرا نمایید.

تنوع در فضای تجربه رابطه زناشویی

در محیط حمام بسیاری از فانتزی های جنسی که نمی توان در اتاق خواب انجام داد و احتمال کثیف کاری دارند قابل اجرا است یا خیلی از کارهایی که دوست دارید انجام دهید ولی همسرتان در اتاق خواب از آن ها استقبال نمی کند را به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید در حمام امتحان کنید.

داشتن رابطه زناشویی در حمام به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید اندام هم را بررسی و لمس کنید و به شناختی آگاهانه از بدن هم برسید. داشتن رابطه زناشویی در حمام یکی از فعالیت هایی است که زوجین از همان ابتدای ازدواج باید آن را انجام دهند تا تصویری واقعی از اندام هم پیدا کنند. دیدن بدن برهنه یکدیگر در حمام یکی از بهترین اتفاقاتی است که باعث می شود خجالت بین شما از بین برود، علاوه بر آن  میتوانید از فضای حمام بدون نگرانی از کثیف کاری بدن یکدیگر را ماساژ دهید و بدن همدیگر را بشویید. 

انواع پوزیشن در حمام 

یک حمام دو نفره زناشویی همه مراحل رابطه جنسی را شامل می شود، از پیشنوازی و معاشقه گرفته تا دخول و رسیدن به ارگاسم برای هر دو نفر. هنگام انجام پوزیشن‌های مورد نظر در حمام باید مراقب سر بودن کف حمام باشید و اگر بدنتان کف آلود است به هیچ عنوان در حالت ایستاده قرار نگیرید چون احتمال سر خوردن و آسیب دیدن بالا می رود. 

بوسه زیر دوش آب

درست است که بوسه زیر آب باعث می شود که دیگر مزه لبان هم را متوجه نشوید ولی لغزشی که آب هنگام بوسه ایجاد می کند تجربه ای جدید و لذت بخش است. 

آغوش زیر دوش آب

در آغوش گرفتن همسر زیر آب و بستن چشم ها این احساس را به شما می دهد که در جزیره ای دور افتاده زیر آبشار قرار گرفته اید و فکر و جسمتان از استرس و ناراحتی خالی می شود. 

پوزیشن رابطه جنسی در حمام, نزدیکی در حمام, نزدیکی در حمام

شستن بدن 

زن می تواند با شستن اندام خود در مقابل چشم یا آبکشی بدنش زیر دوش آب و دست کشیدن روی بدن، بدون این که به مرد اجازه دست زدن به خودش را بدهد، او را تحریک کند. همچنین می توانید از همسرتان بخواهید که بدن شما را بشوید. 

می توانید یک تکه اسفنج نرم را با کف نسبتا زیاد روی بدنش بکشید و در تمام نقاط حساس بدنش بالا و پایین ببرید یا از حرکات دورانی برای شستشو و نوازش نقاط حساس بدنش استفاده کنید و تمام حرکات را با آرامش انجام دهید تا همسرتان بتوانید بیشترین لذت را ببرد. 

رابطه واژینال زیر دوش آب 

رابطه جنسی زیر دوش آب و برخورد قطرات آب به بدن هر دوی شما باعث می شود هیجان و تجربه ای جدید از رابطه واژینال کسب کنید.

می توانید کف حمام را از قبل ضد عفونی کنید و زیر دوش حمام ، زیرانداز یوگا یا پلاستیک پهن کنید و روی آن دراز بکشید تا راحت تر باشید. 

خطرات رابطه جنسی در حمام

با وجودی که رابطه زناشویی در حمام و زیر دوش آب یا داخل وان حمام بسیار پر طرفدار است ولی نیاز به مراقبت ها و پیش بینی های بهداشتی دارد که مانع از بروز خطر را عفونت شود.

در صورتی که همسرتان دچار خستگی، سرگیجه یا مستی است هرگز در حمام رابطه زناشویی نداشته باشید.  احتمال لیز خوردن و صدمه جسمی ناشی از آن در حمام زیاد است.

خطرات رابطه جنسی در حمام عبارتند از : 

افزایش احتمال ابتلا به عفونت رابطه جنسی در حمام

اگر همسر شما مبتلا به بیماری های مقاربتی باشد احتمال انتقال عفونت در حمام بالا می رود. اگر به طور مکرر دچار عفونت مجاری ادراری می شوید رابطه زناشویی در حمام برایتان پر خطر محسوب می شود. 

کلر موجود در آب می تواند احتمال بروز عفونت های قارچی به خصوص در زنان را بالا ببرد. در صورتی که به طور مکرر دچار عفونت قارچی می شوید، رابطه جنسی در حمام احتمال بروز عفونت را تشدید می کند. 

بارداری ناخواسته هنگام رابطه جنسی در حمام

رابطه زناشویی در حمام مانع از بارداری نمی شود و اگر مراقبت های لازم را انجام ندهید و بدون استفاده از کاندوم رابطه واژینال داشته باشید احتمال بارداری ناخواسته وجود دارد. 

منبع: بیتوته
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    10

    اگر حیا نمی کنید حداقل خجالت بکشید! تداعی فیلم پورن راه انداخته اید! وقتی افراد مجرد دست شان از نوشیدن آب به دلایل مشخص کوتاه است شما از فواید و لذت نوشیدن آب گوارا برای افراد مجرد سخن می گوئید؟!!! این شرایط فقط برای افراد متمول و بدون فرزند مهیا است که درصد ناچیزی از جمعیت کشور را شامل می شود و عمومیت ندارد که بحث آنرا برای افراد تشنه و گرسنه که جز ایجاد گناه برای آنها سودی ندارد در اینجا باز می کنید!

    نظرات شما -
    • ایران ازاد
      3

      کلا تمام فانتزيها تو حموم قشنگ تره😂😂

    • بالسینی
      1

      احسنتم یاشاسین

  • سامان
    3

    آره موافقم خييييييلي حال ميده …. عالي

  • عباسی
    7

    کاش به صورت تصویری آموزش میدادید . خیلی گنگ بود .

    نظرات شما -
    • مت
      1

      خودت تصویر سازی کن ،

  • ناشناس
    1

    ایا فقط متاهلین اخبار شمارا می خوانند ؟این مقالات غیر از دیدن فیلمهای پورن است ؟ یه مجرد مثل من که نه امکان ازدواج دارد نه سایر طرق با این مقالات شما چه راهی باید پیدا کند ؟ دختران مجرد در این شرایط که امکان ازدواج میسر نیست چه باید بکنند ؟چرا بیخودی مردم را تحریک میکنید مگر آنکه هدفتان ایجاد روابط هر چه بیشتر آزاد بین مردم باشد .نه زمینه فرهنگی ونه زمینه مادیش تو کشور ما فراهم نیست پس از اونور بوم نیفتید .

    نظرات شما -
    • آینده باد ایران
      2

      اینجا ایران اسلامی هست

  • ناشناس
    7

    واقعا متاسفم
    موضوعی که باید در مباحث خصوصی مطرح بشه در خبر عمومی منتشر میکنید
    آموزش خوبه اما برای متقاضی خودش نه اکران برای همه
    هیچ تناسبی با ماهیت نام رسانه شما ندارد خبر فوری چه فوریتی دارد
    مگر اینکه ....

  • ناشناس
    1

    بی شعور پول این همه آبی که هدر میره تو میدی؟

  • منصور
    6

    عالی بود. لطفا ویدیو آموزشی هم در این مورد بزارید.

  • ناشناس
    9

    حیا کنید ازخون شهدا و کمی هم به مرگ وعالم پس از آن فکر کنیدحتی حیوانات نیز به این بی حیایی نیستند

  • ناشناس
    1

    دیدگاهی که منتشر نمیکنیدبه چه درد شما می خورد

  • منوچهر
    3

    سلام . من هم مجردم و از کنجکاوی اومدم بقیه متن رو بخونم ، من فکر میکنم این اموزش ها رو باید جای دیگه داد ، البته تو کشور ما ابنجوریه بدبختانه ، یکی گفت مجردها تحریک میشن ،درست میگه من تحریک شدم ، نمیتونم ازدواج کنم ، رابطه دیگه ای هم نمیتونم داشته باشم ، پس فقط تحریک میشم ، .......

  • دکتر مدنی
    0

    این مطالب درست است ولی در مبحث خصوصی
    نه این که در سایت خبری که از کودک و دختر و پسر مجرد این صفحات را چک میکنند
    اول برید اقتصاد را درست کنید جلو دزدی ها را بگیرید که یه جوان بدبخت بتونه ازدواج کنه
    یا یه پدر درمانده تو این وضع گرانی بتونه جهیزیه تهیه کنه بعد به سراغ این . صحبت ها که به قول خودتون میخواین فرهنگ سازی کنید برید
    همه انسان ها این کار ها را بلدن
    شما مسئله اصلی که تورم و بیکاری و گرانی است را حل کنید

  • قلندر واقعی
    2

    حالا من که مجردم و بالای 50سال هستم یه خانم بیاد پیشم روشنگری کنه تا سیر آب بشه تف تف تف تف تف

  • Nn
    2

    خبر فوری ؟؟؟؟؟،آخر این جا مکان این مطلب است
    در این دوران همه، این چیز ها را می دانند
    منظورت از این مطلب چیست ،به نظر من کمی حیا
    اندازه حیوانات هم خوب است
    درد ومرگ زن وشوهر های این دوره این ها نیست
    مشکل عدم تحمل همدیگر وصبور وصادق نبودن است ،مگر انسان عادی چقدر در بند شهوات است

  • سردار
    4

    آخه این آخوندای کثیف پوزیشن گذاشتند برای ما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها