روش های درمان سردرد جنسی را بشناسید

سردرد جنسی ناشی از فعالیت جنسی به ویژه ارگاسم است. ممکن است متوجه یک درد مبهم در سر و گردن خود شوید که با افزایش هیجان جنسی افزایش می یابد.

روش های درمان سردرد جنسی را بشناسید

بیشتر سردردهای جنسی نگران کننده نیستند. اما برخی از آنها می توانند نشانه ای از عارضه جدی باشند ، مانند مشکلات در عروق خونی که مغز شما را تغذیه می کنند.

درمان سردرد جنسی
در برخی موارد ، اولین سردرد جنسی شما ممکن است تنها سردرد شما باشد. برخی از سردردهای جنسی به سرعت بهبود می یابد، بنابراین قبل از اینکه هر مسکنی بتواند کار کند، درد از بین می رود.

داروهای پیشگیری از سردرد جنسی
اگر سابقه سردردهای جنسی دارید و علت زمینه ای وجود ندارد ، پزشک ممکن است به شما توصیه کند که به طور مرتب داروهای پیشگیرانه مصرف کنید. این داروها ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

داروهای روزانه. به عنوان مثال مسدود کننده های بتا، پروپرانولول (Inderal، Innopran XL) یا متوپرولول (Lopressor، Toprol-XL)، که برای درمان فشار خون بالا ، بیماری عروق کرونر و میگرن استفاده می شود، ممکن است روزانه برای پیشگیری از سردردهای جنسی مصرف شود. مصرف این داروها فقط در صورت داشتن حملات مکرر یا طولانی مدت توصیه می شوند.
داروهای گاه به گاه. ایندومتاسین (Indocin ، Tivorbex) ، یک داروی ضدالتهاب یا یکی از تریپتان ها ، از دسته داروهای ضد میگرن است که می تواند یک ساعت قبل از رابطه جنسی برای جلوگیری از سردرد مصرف شود.

آماده شدن برای ویزیت و معاینه
شما به احتمال زیاد با مراجعه به پزشک خانواده یا پزشک عمومی درمان را شروع می کنید. با این حال ، ممکن است به یک متخصص مغز و اعصاب ارجاع داده شوید. در اینجا، برخی از اطلاعات به شما کمک می کند تا برای جلسه معاینه و ویزیت پزشک آماده شوید و بدانید که از پزشک خود چه انتظاری باید داشته باشید.

تهیه لیستی از سوالات می تواند به شما کمک کند حداکثر استفاده را از وقت خود با پزشک ببرید. در مورد سردردهای مرتبط با فعالیت جنسی ، برخی از سوالاتی که باید از پزشک بپرسید عبارت‌اند از:

چه چیزی به احتمال زیاد باعث علائم یا بیماری من می شود؟
آیا علل احتمالی دیگری برای علائم یا وضعیت من وجود دارد؟
به چه آزمایشاتی نیاز دارم؟
آیا وضعیت من به احتمال زیاد موقتی است یا مزمن؟
بهترین روش عمل چیست؟
جایگزین روش اولیه ای که پیشنهاد می کنید چیست؟
من بیماری های دیگری نیز دارم. چگونه می توانم آنها را به بهترین شکل با هم مدیریت کنم؟
آیا محدودیت هایی وجود دارد که باید رعایت کنم؟
آیا باید به متخصص مراجعه کنم؟
آیا جایگزینی کلی برای دارویی که تجویز می کنید وجود دارد؟
آیا بروشور یا سایر مواد چاپی وجود دارد که می توانم تهیه کنم؟ چه وب سایت هایی را توصیه می کنید؟
از پرسیدن سوالات دیگری که ممکن است در هنگام ملاقات با شما مطرح شود دریغ نکنید.

منبع: روزیاتو

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهاب
    0

    کاش من همیشه سردردجنسی داشته باشم،خوبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها