آیا دچار زودانزالی هستیم؟/ چند تمرین که انزال زودرس را درمان می کند

مردانی که دچار انزال زودرس هستند، در عرض یک دقیقه از تحریک جنسی، ارگاسم می‌شوند و معمولاً قادر به تأخیر در انزال نیستند.

آیا دچار زودانزالی هستیم؟/ چند تمرین که انزال زودرس را درمان می کند

نگرانی‌های جنسی، از جمله زودانزالی، نسبتا شایع هستند. زودانزالی زمانی اتفاق می‌افتد که یک مرد قبل از اینکه همسرش بخواهد، در هنگام رابطه جنسی به ارگاسم برسد. مردانی که دچار انزال زودرس هستند، در عرض یک دقیقه از تحریک جنسی، ارگاسم می‌شوند و معمولا قادر به تاخیر در انزال نیستند.

انواع زود انزالی:

دو نوع زودانزالی وجود دارد:

انزال زودرس اولیه - یعنی این مشکل از ابتدا در شما وجود داشته است.

انزال زودرس ثانویه (یا "انزال زودرس اکتسابی") - یعنی اخیرا به خاطر مشکل دیگری دچار زود انزالی شده‌اید.

دلایل انزال اولیه زودرس اغلب روانشناختی است، مانند داشتن یک تجربه جنسی آسیب زا در سنین پایین.

انزال زودرس ثانویه می‌تواند به دلیل عوامل روانی و جسمی ایجاد شود. دلایل جسمی می‌تواند نوشیدن بیش از حد الکل و التهاب غده پروستات (پروستاتیت) باشد. تشخیص درست علت زود انزالی مهم است چون در انتخاب روش درمان زود انزالی تاثیرگذار است.

چند تمرین که زودانزالی را درمان می کند

تکنیک فشار- مکث:
تکنیک فشار مکث ممکن است به درمان زود انزالی کمک کند تا برانگیختگی قبل از ارگاسم کم شود. هنگامی که احساس کردید برای انزال آماده هستید، توقف کنید و از شریک زندگی خود بخواهید انتهای آلت تناسلی خود را در جایی که سر به شافت می پیوندد، فشار دهد. از آنها بخواهید فشار را چند ثانیه نگه دارند تا اینکه دیگر نمی‌خواهید به ارگاسم خود برسید. این روند را تا آنجا که لازم است تکرار کنید. در نهایت، ممکن است بتوانید انزال را بدون کمک به تأخیر بیندازید.

تکنیک توقف-شروع:
تکنیک توقف-شروع، همچنین به عنوان کنترل ارگاسم یا "لبه" شناخته می شود، می تواند با ترسیم لذت، به تاخیر در اوج برسد. وقتی تمایل به انزال دارید، فعالیت جنسی را کاملا متوقف کنید. هنگامی که احساس تحریک کمتری کردید، دوباره به آرامی شروع به فعالیت جنسی کنید. برای کمک به کنترل انزال، این فرآیند را تا آنجا که لازم است تکرار کنید.

تمرینات کف لگن:
تقویت عضلات کف لگن می‌تواند تأثیر زیادی در مدت زمان نگهداری ارگاسم‌ شما داشته باشد. یک مطالعه پیشرفت‌های درمان در زمینه اورولوژی در سال 2014 نشان داد که تمرینات کف لگن می‌تواند به مردانی که با انزال زودرس مادام العمر مواجه هستند، کمک کند تا رفلکس انزال خود را کنترل کرده و مدت زمان ارگاسم آنها را افزایش دهد، تا درمان زود انزالی برای همیشه باشد.

- برای انجام تمرینات کف لگن:

ماهیچه‌های صحیح را پیدا کنید ( ماهیچه هایی که برای جلوگیری از تخلیه ادرار یا مدفوع استفاده می شود).

بصورت درازکش، عضلات کف لگن خود را به مدت 3 ثانیه منقبض کنید، و سپس 3 ثانیه آرام باشید. این کار را حداقل 10 بار پشت سر هم انجام دهید. این کار را حداقل 3 بار در روز تکرار کنید.

با تقویت عضلات به تدریج تعداد ثانیه‌ها را افزایش دهید. پوزیشن‌های جدیدی مانند ایستادن، راه رفتن یا نشستن را امتحان کنید.

منبع: میهن پزشک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    بسیار آموزنده و کارساز . خخخخخخ

  • فلاکت
    0

    بروبابا تنهاچیزی که توی این اوضاع بدبختی وگرونی وپرازاسترس مخصوصا برای افراد متاهل فکرکردن بهش ته صف هست رابطه جنسیه.

  • امیر
    0

    و خداوند لیدوکایین را آفرید ...

  • کاربر ناشناس
    0

    این جور مردم متوجه نمیشن ادرس فیلم بدین

  • شیدا
    0

    من شوهرم هم مشکل زود ازالی دارن هم نعوظ باید چه کار کنیم من‌ حداقل ۳ ساعت رابطه میخوام ایشون نمیتونن هرچقدر تغیذیه خوب و آجیل وعسل خرما زنجبیل و جینسنگ . انبه همه اینها را مدام میدم مصرف کنند ولی تاثیر نداره

    نظرات شما -
    • م م
      0

      مگه تراکتوری

    • حامد
      0

      khandadash56@ تلگرام پیام بدین من راهنمایی میکنم چه قرصی مصرف کنه چه خوراکی بخوره تا انشالله تقویت بشه

    • ناشناس
      0

      تو پسری خودت، چرت ننویس

    • آندو
      0

      3ساعت چخبره آخه خب،!توی سه ساعت کم میاره زود انزاله!؟زود انزال به زیر 5 دقه میگن سرکارخانوم،ایشون زود انزال نیستن شما مشکل دیر انزالی دارین.....

  • وحید
    0

    آقای خبر فوری که به فکر انزال زودرس هستی یک راهکار هم ارائه بده که درد فشار اقتصادی مردم کم بشه پاره شدیم زیر فشار بگو کمتر گاز بدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها