برای اتاق خواب زن و شوهر، این رنگ‌ها را انتخاب نکنید!

رنگ اتاق خواب زن و شوهر علاوه بر ایجاد حس آرامش در هر دو، تأثیر مستقیمی بر روی رابطه عاشقانه و جنسی این دو دارد. در این مقاله بدترین رنگ ها برای اتاق خواب زن و شوهر را معرفی می‌کنیم.

برای اتاق خواب زن و شوهر، این رنگ‌ها را انتخاب نکنید!

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر : دکوراسیون اتاق خواب به رنگ قهوه ای تیره

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر : دکوراسیون اتاق خواب به رنگ قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای تیره شاید یکی از بدترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب باشد. این رنگ می تواند احساس ناخوشایندی در شما ایجاد کند. این رنگ به علت کسل آور بودنش، باعث کم شدن میل جنسی و حس عاشقانه بین شما و همسرتان می شود

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر : دکوراسیون اتاق خواب به رنگ خاکستری تیره

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر : دکوراسیون اتاق خواب به رنگ خاکستری تیره

خاکستری تیره هم یکی از بدترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. زن و شوهر هایی که در اتاق خوابی به رنگ خاکستری می خوابند، بیشتر وقت خود را صرف بازی با موبایل و تبلت خود می کنند تا به خواب روند و این بدترین ویژگی برای یک اتاق خواب است.

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر: دکوراسیون اتاق خواب به رنگ قرمز

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر : دکوراسیون اتاق خواب به رنگ قرمز

بر خلاف تصور عموم مردم که فکر می کنند رنگ قرمز بهترین رنگ برای تحریک حنسی و در نتیجه بهترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر است، این رنگ جزو بدترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. این رنگ می تواند شما را عصبی و کلافه کند و جالب این که زوج هایی که در اتاق خوابی با دکوراسیون قرمز می خوابند رابطه جنسی کمتری باهم دارند.

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر: دکوراسیون اتاق خواب به رنگ سفید

بدترین رنگ برای اتاق خواب زن و شوهر : دکوراسیون اتاق خواب به رنگ سفید

رنگ سفید یکی از رنگ های خنثی در دکوراسیون داخلی است. رنگ سفید می تواند برای اتاق خواب به عنوان یک رنگ آرامش بخش باشد اما به شرطی که با رنگ هایی مانند آبی روشن، سبز روشن، صورتی و ... ست شود. در غیر این صورت اگر بخواهید فقط از رنگ سفید در اتاق خواب تان استفاده کنید، دکوراسیون اتاق خواب شما خسته کننده می شود. همین خستگی باعش می شود شما و همسرتان میلی برای برقراری رابطه عاشقانه با هم نداشته باشد.

منبع: سیمرغ

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها