جشنواره فروش ویژه عطر و ادکلن های مناسب فصل

شرایط آب و هوایی در هر فصلی، عطر مناسب همان فصل را می طلبد.

جشنواره فروش ویژه عطر و ادکلن های مناسب فصل

عطرهای با رایحه خنک مناسب هوای گرم تابستانی و یا عطرهای گرم و شیرین مناسب هوای سرد زمستان هستند و چه بهتر که اکنون لذت تغییر فصل را با انتخاب یک عطر جذاب با قیمت شگفت انگیز در فروش ویژه عطر عطرافشان بچشیم.

در انتخاب یک عطر مناسب فاکتورهای مختلفی وجود دارند چرا که هر عطری مناسب هر فرد و هر شرایطی نیست و بایستی با بررسی دقیق مشخصات هر فرد و آگاهی از سلایق و طبع او عطر مناسب آن شخص خریداری شود. برای مثال باید بدانیم که عطرهایی با طبع شیرین و گرم مناسب افراد گرم مزاج نیستند و آنها را دچار سردرد می کنند و هم چنین عطرهای خنک و سرد مناسب افراد سرد مزاج نیستند. و یا عطری که مناسب استفاده روزمره است حتما مناسب شرکت در یک مراسم رسمی نیست. این شرایط در مورد فصول سال هم صدق می کند و هر زمان از سال عطرهای مناسب فصل خود را می طلبد. در ادامه به ویژگی های عطر مناسب هر فصل می پردازیم و چند مورد عطر را به شما معرفی می کنیم.

عطرهای مناسب فصل بهار

فصل بهار فصل رویش، شادابی و طراوت است و بهتر است عطری که در این فصل استفاده می شود حس تازگی و سرزندگی را ایجاد کند؛ این حس طراوت با رایحه های خنک و ملایم ایجاد می شوند و می توانید این رایحه ها را در عطرهای بهاری که از گل های بنفشه، تمشک و نعناع و ریحان و مرکبات و ... گرفته شده اند دریافت کنید.

عطرهای مناسب فصل تابستان

گرمای تابستان، رایحه های خنک را می طلبد و سردی این رایحه ها احساس سرمای مطلوبی به ما و اطرافیان ما منتقل می کند. عطرهایی با نت های گل ها و شکوفه ها مناسب تابستان هستند که با سردی خود حس تعادلی بین گرما و سرما را در ما ایجاد می کنند.

عطرهای مناسب فصل پاییز

پاییز، فصل آغاز سردی هوا و ریزش برگ درختان است و عطر مناسب این فصل عطرهایی با رایحه چوب، نعناع هندی، چوب صندل و ... هستند. عطرهای گرم مناسب استفاده در فصل پاییز هستند.

عطرهای مناسب فصل زمستان

سرمای زمستان مناسب استفاده از عطرهای گرم و شیرین است و سرد شدن هوا باعث دوام بیشتر رایحه های عطر می شود. عطرهایی با رایحه های وانیل و دارچین و دانه بخور و ... عطرهای مناسب این فصل هستند.

در شکل زیر چند نمونه از عطرهای مناسب فصل های بهار، تابستان، پاییز و زمستان را به شما معرفی کرده ایم. نمونه های بیشتر را در سایت عطرافشان مشاهده کنید.

فروشگاه اینترنتی عطرافشان علاوه بر تخفیفات ویژه روزانه 5 محصول در سایت خود، پیشنهادات شگفت انگیزی برای عطرهای مناسب فصل کنونی با تخفیفات بسیار ویژه قرار داده است. همین حالا وارد آدرس atrafshan.ir شوید و بهترین و پرفروش ترین عطرهای برند روز دنیا را با قیمت های بسیار مقرون بصرفه نسبت به مغازه های فیزیکی تهیه کنید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها