با کیفیت‌ترین قالیشویی در تهران

بسیاری از ما بخاطر خاطره منفی‌ای که از سپردن فرش‌های خود به قالیشویی‌های نامطمئن داریم، ترجیح می‌دهیم با کمک روش‌های خانگی فرش خود را تمیز نگه داریم، اما اکنون می‌خواهیم بهترین قالیشویی‌ها را به شما معرفی نماییم.

با کیفیت‌ترین قالیشویی در تهران

بسیاری از ما بخاطر خاطره منفی‌ای که از سپردن فرش‌های خود به قالیشویی‌های نامطمئن داریم، ترجیح می دهیم با کمک شامپو فرش و یا سایر روش‌های خانگی فرش خود را تمیز نگه داریم و یا در جستجوی یک قالیشویی حرفه‌ای و کار درست در تهران می گردیم.

اینکه بتوانیم یک قالیشویی متخصص و خوب در نزدیکی خود بیابیم، شاید به ظاهر کار دشواری باشد؛ اما اکنون می خواهیم بهترین قالیشویی شمال تهران ، بهترین قالیشویی کامرانیه ، بهترین قالیشویی الهیه و بهترین قالیشویی فرمانیه را به شما معرفی نماییم و در این باره صحبت کنیم که چرا حفظ سلامت فرش شما در این قالیشویی تضمین می‌شود.

آسیب‌هایی احتمالی قالیشویی‌های نامطمئن به فرش

در ابتدا مایلیم به این موضوع بپردازیم که اگر وسایل خود را به گروه‌های ناکاربلد بسپارید، چه آسیب هایی ممکن است به فرش، موکت یا قالیچه شما وارد شود. از آن‌جایی که ارزش برخی فرش‌ها مخصوصاً فرش‌های دستباف، گلیم‌های دستی یا فرش‌های ابریشم بسیار بالاتر از آن است که انسان بخواهد درباره آن‌ها ریسک کند، بر آنیم که راهنمایی مطمئنی برای شما باشیم. اما در حقیقت چه مشکلاتی ممکن است برای فرش شما پیش بیاید اگر از حرفه‌ای بودن قالیشویی خود مطمئن نباشید؟ در اینجا چند احتمال را مطرح می کنیم:

• افت کیفیت بافت و رنگ

این نخستین احتمال و به نوعی کابوس افرادی است که فرش‌های گرانبهای خود را به قالیشویی می سپارند. استفاده نادرست از مواد شوینده مناسب و همچنین عدم تجهیزات تخصصی کافی ممکن است سبب کاهش درخشش و زیبایی رنگ‌ها و بافت فرش شود. قالیشویی توحید با تیمی متخصص و کاربلد و با تجهیزاتی تخصصی و حرفه‌ای، به شستن قالی یا موکت یا قالیچه شما می پردازد و تضمین می کند که از کیفیت بافت و رنگ آن نخواهد کاست.

• شکستگی و یا پارگی ناشی از حمل و نقل

متأسفانه حمل و نقل ناصحیح در تمام مراحل کار ممکن است باعث آسیب به فرش شود و در پود آن شکستگی یا در گوشه و کنار آن پارگی ایجاد کند. معمولاً موکت‌ها بیشتر در خطر این آسیب‌ها هستند. قالیشویی آنلاین تولید با در اختیار داشتن کارکشته‌ترین متخصصان حمل و نقل، تضمین می کند که آنچه تحویل گرفته را بهتر از آنچه بوده به شما تحویل خواهد داد.

• ایجاد لکه‌های دائمی

لکه بری از فرش کاری تخصصی و حساس است. استفاده از مواد لکه بر ناصحیح و نامناسب با جنس فرش، می تواند سبب ایجاد سایه روشن یا لکه دائمی بر روی آن شود. مخصوصاً این حساسیت در فرشهای دستباف که رشته‌های آن با رنگ طبیعی بافته شده اند نیز بیشتر است.‌این کار یک کاردان متخصص واقعی می خواهد. قالیشویی کامرانیه، قالیشویی الهیه و قالیشویی فرمانیه ی توحید، تخصص خود را با اعتبار سی ساله خود تضمین می کند.

• عدم لکه گیری مناسب

در بسیاری مواقع شما فرش خود را به سبب لکه‌ای که بر روی آن ایجاد شده به قالیشویی‌ها میسپارید و در انتها می بینید که آن لکه پابرجا است یا نهایتاً کمرنگ شده. قالیشویی توحید پیش از پذیرش سفارش با ارائه مشاوره درست، به شما می گوید که لکه ایجاد شده به چه شکل و تا چه حدی پاک خواهد شد و در نهایت، همانطور که وعده داده فرش شما را به شما تحویل خواهد داد.

• خوردگی رشته‌های فرش

استفاده از مواد شوینده تند و یا دستگاه‌های خشن و قدیمی می تواند سبب خوردگی رشته‌های دو سوی فرش شود که این موضوع برای بسیاری از افراد باعث ایجاد گلایه می‌شود. دیگر نیاز به توضیح نیست که در این زمینه چه تخصص و تجربه‌ای پشت سابقه ی درخشان تیم قالیشویی توحید در تهران نهفته است.

• مشکلات شستشوی فرش در خانه

البته این نکته را باید متذکر شویم که موارد نامبرده فقط مختص قالیشویی‌های ناکاربلد نیست. شستشوی فرش و موکت در اغلب مواقع کاری تخصصی است و استفاده از روش‌های سنتی و مواد شوینده عمومی موجود در بازار می تواند باعث افت کیفیت و یا آسیب به فرش شما شود. بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید که شستن فرش در خانه و به روش‌های مرسوم قدیمی راهکار مناسبی برای پیشگیری از آسیب نیست.

خدمات قالیشویی توحید

کارخانه قالیشویی توحید در تهران از سال 1367 آغاز به کار کرده و در این سه دهه فعالیت، توانسته سابقه درخشانی در خدمات رسانی درست و دقیق به همشهریان تهرانی برای خود بسازد. قالیشویی توحید مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های قالیشویی جهان است که در تمام مراحل از آغاز تا انتها بدون دخالت دست و به صورت تخصصی، فرش، موکت، قالیچه و یا گلیم شما را به بهترین شکل ممکن خواهد شست.

خدمات قالیشویی توحید عبارت است از:

1. مبل شویی تخصصی در محل
2. شستشوی انواع فرش ماشینی، دستی، ابریشم و گلیم
3. شستشوی تخصصی موکت

تمام این خدمات در قالیشویی توحید به صورت صد در صد گارانتی می شوند و در صورت هرگونه کاستی در این خدمات، قالیشویی موظف به کسب رضایت مشتری خواهد بود. بخاطر کیفیت خدمات و قیمت مناسب، قالیشویی توحید در سال‌های 96، 97 و 98 به طور پیاپی از سوی اتحادیه قالیشویان به عنوان واحد نمونه معرفی شد.

قالیشویی توحید دارای چهار شعبه در تهران است که به تمامی مناطق تهران و لواسانات، خدمات ارائه می کنند و همگی از کیفیت و نظم و قیمت مشابه برخوردارند و تمامی خدمات شستشوی فرش و موکت شما در کارخانه مرکزی و مجهز واقع در شهر ری انجام می گیرد.

همچنین قالیشویی توحید امکان ثبت سفارش آنلاین را در وب سایت خود به نشانی www.tohidcarpet.ir برای شهروندان فراهم نموده است تا با کمترین زحمت و با مراجعه به این وب سایت، خدمات خود را ثبت کرده و در سریع‌ترین حالت ممکن، آن را دریافت نمایند.


قالیشویی، موکت شویی و شستشوی مبل امری تخصصی است که نیاز به دانش و تجربه و تخصص بالا دارد. اگر شما نیز از تجربیات منفی گذشته خود درباره قالیشویی‌های دیگر دل آزرده و زیان دیده اید، این بار بیایید با انتخاب بهترین مجموعه در پایتخت، تجربه تازه‌ای از حرفه‌ای بودن را برای خود ثبت کنید. قالیشویی توحید با چهار شعبه در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بخش شستشوی فرش، موکت و مبلمان منزل شما است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها