روش‌ها و ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام دارای تکنیک‌هایی است که با دانستن آن‌ها در زمان کم‌تری به تعداد مخاطبی که می‌خواهید می‌رسید. بررسی تمامی این ترفندها در این مقاله انجام شده است.

روش‌ها و ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام

درست از زمانی که اپلیکیشن اینستاگرام به مکانی برای فروش تبدیل شد، افزایش فالوور در اینستاگرام هم اهمیت زیادی پیدا کرد. همین امر سبب شد تا تب‌و‌تاب استفاده از این برنامه هم زیاد باشد و در راستای هر به‌روزرسانی آن، خیلی بیشتر از گذشته به یک پلتفرم برای کسب‌وکار تبدیل شود.

 تمامی امکانات اضافه‌شده به این اپلیکیشن در جهت فروشی بهتر و موفق‌تر بوده است. به همین دلیل هم تکنیک‌ها جذب فالوور واقعی و فروش در این برنامه بسیار زیاد است. در ادامه به دسته‌بندی این ترفندها و بررسی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم.

تکنیک‌ های جذب فالوور

هدف از افزایش مخاطب در اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع است و براساس همین اهداف است که تکنیک‌ها هم از سمت خود اپلیکیشن و هم از‌طریق الگوهای رفتاری، درست می‌شوند. این تکنیک‌ها به 2 دسته کلی تقسیم شده‌اند.

  • استفاده از امکانات برنامه اینستاگرام
  • استفاده از الگوهای رفتاری در مخاطب‌ها

هرکدام از این ترفندها به زیرمجموعه‌ای از تکنیک‌های دیگر تقسیم می‌شوند که در ادامه اشاره می‌کنیم.

جذب مشتری در اینستاگرام از طریق امکانات اپلیکیشن

سال‌ها است که برنامه اینستاگرام از الگوهای رفتاری مخاطبان خود برای ارتقای امکانات این برنامه استفاده کرده و گاهی هم برای مسیر دادن به این رفتارها، برخی به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد. تمامی این اعمال سبب شد تا این برنامه امروز تبدیل به یک پلتفرم مهم برای فروش تبدیل شود که این موضوع به کسب اعتبار برای افراد هم منجر می‌شود. از مهم‌ترین و اولین این امکانات شروع می‌کنیم:

داشتن دیسیپلین و استراتژی در اینستاگرام

2

استفاده از این ترفند خیلی وقت است که در اختیار مخاطبان این برنامه قرار داده شده است. افرادی که در این اپلیکیشن می‌خواهند از حساب کاربری خود اعتبار کسب کنند، می‌توانند خیلی ساده با به اشتراک‌گذاشتن عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت از فعالیت‌های روزانه خود، مخاطبان زیادی را وارد پیج خود کنند.

پس استفاده از عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت و هدفمند می‌تواند در جذب مخاطب اینستاگرام بسیار موثر باشد. این روند باید مستمر صورت گیرد و در طول زمان به جذابیت آن اضافه شود. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که جذب مخاطب کافی نیست. این امکانات به شما امتیاز این کار را می‌دهند تا فالوورهای خود را حفظ کنید.

استفاده از امکانات به روز شده اینستاگرام

بهترین و راحت‌ترین گزینه در تولید محتوا جهت جذب مخاطب، استفاده از امکانات اینستاگرام محسوب می‌شود. به عبارتی می‌توان اسم این ترفند را بده و بستان گذاشت. هرچقدر شما در فعالیت‌های خود در اینستاگرام از امکانات جدیدی که این شرکت برای برنامه ساخته استفاده کنید، این اپلیکیشن محتواهای شما را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد و به همین راحتی می‌توانید مخاطبان خود را افزایش دهید.

استفاده از استوری و ریل یکی از متداول‌ترین امکانات اینستاگرام برای معرفی این ترفند جهت افزایش فالوور در این پلتفرم است. با استفاده از این تکنیک می‌توانید بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را هم‌مسیر با به‌روزرسانی‌های این برنامه قرار دهید.

افزایش فالوور در اینستاگرام از طریق کپشن نویسی

این هم یک راه‌حل عالی برای جذب مخاطب در این برنامه است که برای عکس یا فیلمی که به اشتراک می‌گذارید، توضیح یا طنزی اضافه کنید تا مخاطبتان از پست شما اطلاعات بیشتری کسب کند یا بهتر بتواند سرگرم شود. ترفند کپشن‌نویسی نیاز به آموزش و دانشی دارد که اگر توانایی انجام درست آن را داشته باشید در افزایش مخاطب خیلی کمک می‌کند.

اگر این تکنیک را به‌صورت حرفه‌ای اجرا کنید، خواهید توانست برای معرفی بهتر پیج یا کسب‌وکار خود بیو اینستاگرام برای پیج کاری هم به‌درستی نوشته و افراد بسیاری را از‌این‌طریق جذب برند خود کنید.

استفاده از هشتگ برای افزایش فالوور در اینستاگرام

هشتگ‌گذاری یکی از بهترین امکانات اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن پست‌های شما در این اپلیکیشن طراحی شده است. در دنیایی که بین سیلی از خبرهای جدید زندگی می‌کنید، استفاده هوشمندانه از هشتگ مطابق با اتفاق‌های خبرساز و مرتبط با پستتان، می‌تواند کمک بزرگی به دیده شدن محتوایی که تولید کرده‌اید باشد.

نکاتی که باید در هشتگ‌گذاری رعایت کنید این است که هشتگ‌ها باید مطابق با پست شما باشد در غیر این صورت به‌عنوان اسپم شناخته می‌شوید. اگر تعداد هشتگ‌های پستتان زیاد است، می‌توانید تعدادی از آن را کامنت کنید. در آخر سعی کنید برای برندتان یک هشتگ اختصاصی بسازید تا بیشتر در ذهن مخاطب باقی بمانید.

تعامل داشته باشید

اینستاگرام یک برنامه ارتباط اجتماعی است که با هدف ارتباط بین افراد ساخته شده و استفاده از همین هدف بهترین ترفند برای افزایش فالوور در اینستاگرام محسوب می‌شود. به اشتراک‌گذاشتن پست و استوری افراد دیگر می‌تواند به معرفی خودتان یا محصولتان به جامعه‌ای از مخاطبان دیگر باشد.

استفاده از الگوی رفتاری در مخاطب‌ ها

3

استفاده از الگو رفتاری افراد می‌تواند یکی از انواع محتوا در اینستاگرام باشد. در بسیاری از مواقع اگر از مشاوره کسب‌وکار توصیه‌ای برای جذب فالوور دریافت کنید، قطعا به شما خواهد گفت که مخاطبان خود را انتخاب کنید.

 انتخاب جامعه‌ای از افراد شامل هدف قرار دادن الگوهای رفتاری آن‌ها می‌شود که اگر با آن‌ها آشنایی داشته باشید می‌توانید خیلی راحت افزایش فالوور در اینستاگرام را انجام دهید واین افراد را به مشتری محصولات خود تبدیل کنید. یکی از این الگوهای رفتاری در مخاطبان اینستاگرام کم‌صبر بودن آن‌ها است که شما را مجبور به ساخت محتواهایی می‌کند تا خیلی سریع به اصل مطلب اشاره کنید.

به‌ کار بردن ترفند فومو در افزایش فالوور در اینستاگرام

این یکی از کاربردی‌ترین ترفندها هم برای جذب مخاطب و هم برای فروش محصول محسوب می‌شود. در این تکنیک شما از الگوی رفتاری ترس از جاموندن در مخاطب استفاده می‌کنید و با دادن پیشنهادی عالی در بازه زمانی کم آن را مجبور به خرید یا فالوو خواهید کرد.

جمع‌بندی

این روزها تکنیک‌های موثر زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام به‌وجود آمده که می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان از آن‌ها استفاده کنید. این ترفند‌ها در کنار این‌که در دسترس شما هستند می‌توانند کاربردی هم باشند. در این راستا هوشمندانه عمل‌کردن شما در استفاده از این ترفند‌ها هم می‌تواند برگ برنده‌ای برایتان به‌حساب آید.

با به کارگیری تکنیک‌هایی که به شما آموزش دادیم می‌توانید مطمئن شوید که در مدت‌زمانی حتما به جذب تعداد فالوور مورد نظر خود خواهید رسید. استمرار در انجام این ترفندها بسیار ضروری است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها