اینستاگرام صادق بوقی 1 میلیونی شد؛ انفجار دنبال کننده در 5 روز

صادق بوقی که صفحه اینستاگرامش بسته شده بود بعد از باز شدن مجدد در عرض 5 روز تعداد دنبال کننده‌هایش به 1 میلیون نفر رسید.

اینستاگرام صادق بوقی 1 میلیونی شد؛ انفجار دنبال کننده در 5 روز

زمان بسته شدن صفحه صادق بوقی او  129 هزار  دنبال کننده داشت. 

روند افزایش دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام صادق بوقی همچنان ادامه دارد و فقط خدا کند مسوولان معنای این رفتار اجتماعی را بدانند و به خود آیند.

چند روز قبل هم در مطلب  علت رشد انفجاری اعضای اینستاگرام صادق بوقی  به این قضیه اشاره کرده بودیم که پیام این رشد انفجاری را باید جدی گرفت، پیام بسیار صاف و صریح است:   مردم شادی می‌خواهند.

صفحه اینستاگرام صادق بوقی ساعت 18:30 بیست و پنجم آذر ماه

1

صادق بوقی پیرمردی ۷۰ ساله اهل گیلان است که با آوازخوانی و رقصیدن خود در بازار بزرگ شهر رشت شهرت پیدا کرد. او به دلیل حرکات موزون و انرژی بالای خود در میان مردم بسیار محبوب است.

صادق بوقی در گذشته سالها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در  کنار تیم های فوتبال شمالی  (بیشتر سپیدرود رشت) فعالیت می‌کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎اند.

 صفحه اینستاگرام صادق بوقی روز بیستم آذر ماه

2

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    8

    ملت بیکار

  • ناشناس
    2

    دیگه هرکی بایدیه جوری دیده بشه نون دربیاره اینم الکی الکی معروف شد.ملتم چقدربیکارن که به ایناباج میدن .چای دبش یادتون رفت .بخاطرسهل انگاری دولت چندتاجوان بیگناه راسک شهیدشدن یادتون رفت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اره نا یادمون رفت. شما که یادتون نرفته بفرمائید ببینیم تونستید چه غلطی کنید که ما نکردیم. فقط یه موردش رو نام ببرید.

  • فدایی رهبر
    1

    واقعا تاسف آور هستش با یه شایعه کوچیک بشه اینطور مردم رو بازیچه قرارداد

  • ...
    2

    ملت جوگیر = ملت ایران😠😠😠😠

  • ناشناس
    0

    صادق اقا،خدا حفظش کنه، دمش گرم، لبخند به لب یه ملتی آورده، خدا حفظش کنه.به نظرم این بنده خدا
    مصداق این بیت شاعر است که می فرماید: ز حق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی/ چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی!

  • ناشناس
    2

    یک وقتی یک گروه مبارزی برای خود یک مشخصه ای تعیین کردند که ضمن رعایت نکات امنیتی خود همدیگر را بشناسند پس آمدند برای خودشان یک مدل مو و یک نوع لباس پاره به عنوان نماد تعیین کردند زودتر از خود اونها تو کشورها ی دیگر از جمله ایران عده ای به عنوان مد آن را استفاده کردند و به سرعت توسط افرادی که کمتر فکر می کنند و تقلید گرند استفاده شد
    رشد این نوع تفکر تنها نشان دهنده اینست که اگر در تقلید هم استانداردی نباشد فقط نشانگر جهل جماعت استفاده کننده است نه دلیل خوب بودنش.
    قضیه بوقی و افزایش فالورها به حرکات پیر مردی ........ نشان خود آزاری و جهل جماعت است نه چیز دیگری و الا متعدد کارهایی غرور آفرین توسط جوانان هموطن ما در صحنه های جهانی افتخار آمیز می شود ولی همین جماعت خود سانسور فالو نمی کنند که هیچ گاهی به تمسخر هم می گیرند
    مردمان را تقلیدشان بر باد داد ای دو صد لعنت بر این تقلید باد

    نظرات شما -
    • میثم
      0

      مردم چون خودشون هزاران سال در این سرزمین صاحب فرهنگ بودند نمیپذیرند کسی براشون تعیین تکلیف کنه، پس ستاد هایی که به اسم فرهنگ دارند فرهنگ مردم رو دستکاری میکنند حواسشون رو جمع کنند.

  • ناشناس
    0

    اخرش برای حکومت شرمیشه

  • ناشناس
    0

    صادق بوقی ساسی مانکن تتلو قریشی .....ن باعث ارزانی میشن ن اوضاع آموزشی رو درست میکنن ....شادی کاذب ب درد نمیخوره ملتی شادن ک ورزششون سر وقت تغذیشون عالی و اموزششون با کیفیت ...باشه هر از گاهی ی سازی راس قری نمیشه شادی ما دلمون زندگی میخاد زندگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها