نرخ های نجومی اجاره اتاق در تهران/ جدول قیمت ها

با عبور میانگین قیمت مسکن از متری ۳۱ میلیون تومان در تهران میانگین قیمت رهن و اجاره اتاق در پایتخت نیز سر به فلک کشیده است.

نرخ های نجومی اجاره اتاق در تهران/ جدول قیمت ها

برسی های میدانی حاکی از رسیدن میانگین قیمت ودیعه اتاق در تهران به ۵ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۲ تا ۳ و نیم میلیون تومان است؛ طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر برای رهن اتاق ۲۰ متری در تهران باید ۵ میلیون تومان هزینه کرد و ماهیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز اجاره داد.

هزینه اجاره روزانه اتاق در تهران اما به طور کلی بیشتر است؛ طبق بررسی های صورت گرفته اجاره اتاق روزانه در تهران ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان پول می خواهد و سکونت در این اتاق ها برای یک ماه نزدیک به ۶ میلیون تومان هزینه می برد.

قیمت رهن و اجاره اتاق در تهران در جدول زیر آمده است:

نرخ های نجومی اجاره اتاق در تهران/ جدول قیمت ها

در این بین اما هزینه اجاره اتاق های اداری در تهران به مراتب بالاتر نیز می رود؛ طبق براوردهای صورت گرفته هزینه رهن اتاق های اداری در تهران در بازه قیمتی ۵ تا ۹۰ میلیون تومان متغیر است و هزینه اجاره این اتاق ها نیز در بازه قیمتی یک تا ۴ میلیون تومان متغیر است.

قیمت رهن و اجاره اتاق های اداری در تهران در جدول زیر آمده است:

نرخ های نجومی اجاره اتاق در تهران/ جدول قیمت ها

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    شما را به خدا از تهران و مشهد و شهرهای بزرگ دل بکنید ، شهرهایی با جمعیت دو تا ده هزار نفر در ایران وجود دارند که بسیار بسیار خوش آب و هوا و با امنیت تقریبا ۱۰۰ درصدی و بدون هیچ ترافیک و سر و صدا هستند و خرید یک زمین هزار متر حدود ۱۰۰ میلیون سرمایه نیاز دارد و با کمی تلاش و وام میتوان صاحب یک خانه شد . عمر گرانبها را به چه قیمتی میگذرانید؟ شهرهای بزرگ جز آلودگی و ترافیک و گرانی و ناامنی و اعصاب خوردی چه چیزی دارند . تنها ثروتمندان در این شهر ها خوش میگذرانند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها