معاملات مسکن متوقف شد/ مسکن گران می‌شود؟

رئیس اتحادیه املاک کرج از ثبات قیمت مسکن تا انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: مسکن در بهار ۱۴۰۰ گران نمی‌شود، چرا که معاملات مسکن راکد است.

معاملات مسکن متوقف شد/ مسکن گران می‌شود؟

آژانس‌های مسکن از رکود بازار خبر می‌دهند و معتقدند که فروشندگان خانه به دنبال خریداران مسکن هستند و برای فروش خانه‌هایشان با نرخ پیشنهادی مشتری راه می‌آیند. آنها معتقدند که معاملات مسکن بعد از نوروز ۱۴۰۰ ممکن است که تا حدودی متوقف شود.

قیمت مسکن تا انتخابات ریاست جمهوری چه می‌شود؟ رئیس اتحادیه املاک کرج گفت: مسکن در بهار ۱۴۰۰ گران نمی‌شود، چراکه معاملات مسکن راکد است.

به گفته محمد قمی، بازارهای موازی مسکن همچون دلار بر روند قیمت مسکن سال ۱۴۰۰ موثر است. چنانچه بازار ارز روند با ثباتی داشته باشد احتمالا قیمت خانه افت داشته باشد، چرا که برخی فروشندگان پول لازم هستند و ممکن است که خانه‌ خود را ارزان‌تر از نرخ واقعی به خریدار بفروشد.

بازار مسکن روند آرامی دارد

او اظهار کرد: وضعیت بازار مسکن در سال ۱۴۰۰ روند آرامی دارد و قیمت‌ خانه همانند سال گذشته هیجانی افزایش نمی‌یابد.

سال گذشته هم محمد قمی، رئیس اتحادیه املاک کرج گفته بود: « بازار مسکن هم مانند دیگر بازارها راکد است.قیمت مسکن در کرج ۳۰ درصد ارزان شده است اما بیشتر معاملات تهاتر یا تعویض است.»

منبع: تجارت نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مورچه
    0

    ب مردم دروغ نگوید چی ارزان است که خانه ارزان باشد ودولت کمرشکسته روحانی چه ساخت وساز مسکنی داشت که خانه ارزان شده چراقیمت واقعی رادراختیار مردم نمیگذارید ازاجاره مسکن چه خبر که ادم را ب سکته میرساند

  • ناشناس
    0

    مرتیکه همیشه تو اسفند ودو ماه اول سال رکود مسکن بوده وهست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها