فرمانده نیروی زمینی ارتش:

پهپاد «آرش ۲» مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است.

 پهپاد «آرش ۲» مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو است

امیر کیومرث حیدری با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به بیان جزئیاتی از رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش پرداخت و در یکی از مباحث خود به بکارگیری پهپاد آرش ۲ در این رزمایش اشاره کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته، گفت: آرش ۲، پهپاد راهبردی و نقطه زن است که توانست در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش همان نقطه‌ای که موشک فتح ۳۶۰ مورد اصابت قرار داد را منهدم کند.

امیر حیدری در پایان توضیحات خود درباره جزئیات رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: منتظر دستور برای به کارگیری آرش ۲ هستیم.

گفتنی است، پهپاد آرش۲ در دو نمونه مجهز به کاونده تلویزیونی و فروسرخ ارائه می‌شود تا به این ترتیب قادر خواهد باشد، اهداف مختلف را با دقت بالا منهدم کند.

آرش ۲ دارای برد اعلامی ۲۰۰۰ کیلومتر است و در تصاویر منتشر شده از بنر حاوی اطلاعات مربوط به این پهپاد، پیش بینی می‌شود سرعت پهپاد حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    بگو تا فردا عوامل اسراییل در ایران دستگیرت کنند بازجویی ات کنند بعد بگی مجبور بودم به جان مادرم دیگه نمیگم.

  • 🐜
    0

    کمی هم بفکرمعیشت ملت باشید

  • ناشناس
    0

    مگر قرار است با جنگ نظامی اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنید؟! مگر قرار نشد از طریق برگزاری رفراندوم در سرزمینهای اشغالی ۱۹۴۸ میلادی نظر مردم این مناطق اشغال شده را در مورد تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف جویا شوید؟!

  • ناشناس
    1

    باسلام ما خیال می کردیم فرمانده ارتش ملی ایران هستی حرفهای سردار سپاه پاسداران تکرار می کنیم که هيچ سودی برای منافع ملی و مردم ندارد فقط خشونت جنگ خونریزی و تشیع جنازه وتحریم و انزوا ناکارآمدی نظام مشکلات اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ جامعه بیکاری فرزندان ایران

  • ناشناس
    0

    آمریکا هم میشینه نگاه حمله پهپادهای شما میکنه.شما چند هزارتا زاعر رو که همه امکاناتون ام براشون بسیج کردید نمیتونید تا عراق ببرید و بیارید .اگه جنگی پیش پیش اب خوردن هم گیر این مردم نمیاد.دست از این تخیلاتتون بردارید فکر مردم باشید اسراییل همه فلسطین رو گرفته بدون ریالی خرج اومده کشورای حاشیه خلیج فارس روابط علنی داره و تو بحرین هم شهرک سازی میکنه.این کارای شما همش تخیل

  • داد
    1

    مردم گرسنه حتی نان هم نمی توانند تهیه کنند و امثال تو بدنبال اسلحه سازی و تهدید جهانیا ن هستید چون کاسبی شما در این کار است

  • علیرضا
    0

    همش لاف و دروغ بجه شما با مهر پیشونیت که معلومه چطوری فرنانده شدی کدوم کشور داره عشق و حال میکنه و شما دارید مردم جهان رو با اسلحه های رنگ شده چینی و روسی تهدید میکنی؟؟؟؟

  • مش جمعه
    0

    این گونه سخن گفتن از یک ارتشی بعید هست.مردم نان و آسایش و امنیت می خواهند نه جنگ و خونریزی و حمله.ملت ایران با دیگر ملت ها خصومتی ندارد.

  • دیده بان
    0

    حالا که قشنگ حرف میزنی بگو ببینم از اختلاس 92هزار میلیارد چه خبر

  • امام قلی رحمانف
    0

    اگر معیشت مردم براتون مهم بود که دیگه الن نه فلسطین نه عراق و نه لبنان و نه یمن و و سوریه هم نبودن و مردم زیر پرچم صلح وسازش زندگی میکردن

  • ناشناس
    0

    شماهاراهم به چرند گویی واداشتند .

  • رابی
    0

    اگر مرد بودی می رفتید حق آبه ایران را ازیک مشت طالبان شپشو می گرفتید که حق آبه ایران را به شوره زار نریزند.فقط بلدید حرف مفت بزنید.زمان شاه آیا افغانستان جرات داشت که حق آبه ایران را به شوره زار بریزد؟
    اقتدار به اون می گویند نه حرف مفت زدن

  • شاه دوست
    0

    تو که نمیتونی چها رتا اراذل و اوباش و چاقوکش و دزد رو دستگیر کنی چرا بیهوده حرف میزنی

  • فرزند ایران
    3

    درود!!!!!
    حماسه ای دیگر از سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی!!!!
    بعد از حماسه اختراع کرونایاب مستعان 110 اکنون حماسه اختراع آرش2 ، نابودگر حیفا و تل آویو.
    ای اسراییل به تو میگوییم از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
    قبلا هم این حرف را به آمریکا گفتیم از عصبانیت جان به جان آفرین تسلیم کرد.پس حواست باشه.

    نظرات شما -
    • ب فرزند ساندیسخور
      12

      معلومه دستت خیلی گرمه توکمدت هم پرازساندیسه

  • عادل
    1

    شما ماننده هواپیمای خودی احتملا برای سرگوب مردم ایران این ساختی نه برای اسرایل

  • کوروش
    0

    اون موقع مظلوم بازی درمیاریم که میگذارند غنی سازی اورانیم کنیم موجودیت یه سرزمین را دارید تهدید میکنیدچطور توقع دارید بکن بفرما با هسته ای تهدید کن

  • کار بر ناشناس
    0

    چه فایده ای دارد وقتی ملت از فرط تورم شدید مثل سگ زندگی می کنند؟ تا نزدیک توافق برجام می شویم کاسبان تحریم شروع می کنند به اراجیف سر هم کردن. اسراییل باید نابود گردد. امریکا. اروپا. و کل جهان باید نابود گردد.و شما صاحب ثروت کل زمین گردید..از جیب ملت خبر دارید؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها