رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران:

امام بر دوری نیروهای نظامی از گروه‌های سیاسی تأکید داشتند/ تحریم ها برداشته شود، یکی از بزرگترین صادرکنندگان سلاح خواهیم بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امام بر دوری نیروهای نظامی از گروهها و دسته جات سیاسی تاکید داشتند که امروز این نیروها ضمن برخورداری از بصیرت، از گروهها دور هستند.

امام بر دوری نیروهای نظامی از گروه‌های سیاسی تأکید داشتند/ تحریم ها برداشته شود، یکی از بزرگترین صادرکنندگان سلاح خواهیم بود

سرلشکر محمد باقری در حرم مطهر امام گفت: شکست حکومت قدرتمند پهلوی تنها با رهبری امام و اتکا به مردم ممکن شد.

وی خاطرنشان کرد: آن حکومت فکر می کرد با داشتن ارتشی قدرتمند می تواند در برابر مردم بایستد. در عمل این ارتش به مردم پیوست و خروش ملت ایران با رهبری امام رقم خورد.

سرلشکر باقری گفت: حفظ ارتش در برابر توطئه انحلال آن و قدرتمند کردن آن، غرس نهال سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن و شکل دهی به بسیج تنها بخشی از دوراندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما راهبرد و سیاست و دکترین را خودمان تعیین می کنیم؛ شاید غیر از سه ابرقدرت اصلی جهان، حتی اروپایی ها هم چنین قدرتی نداشته باشند.

سرلشکر باقری گفت: با برخورداری از موشک نقطه زن، پهپادهایی با دهها کاربرد و… نیازی به دیگران نداریم.

وی افزود: اگر تحریم آمریکای جنایتکار برداشته شود، یکی از بزرگترین صادرکنندگان سلاح خواهیم بود.

وی ادامه داد: امام بر دوری نیروهای نظامی از گروهها و دسته جات سیاسی تأکید داشتند که امروز این نیروها ضمن برخورداری از بصیرت، از گروهها دور هستند.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یاور
    0

    در این ۴۳ سال بجای اینکه ثروت مملکت برای این مردم هزینه کنید تا به فلاکت امروز نیافتند سرمایه ایران را فقط برای مونتاژ موشک های کره شمالی و تولید سلاح بکار بردید و در اختیار ترویستهایی مانند حشدالشعبی و نصرالله گذاشتید و دیگر هیچ .

  • حاج س طوسی
    0

    به برکت وجود شماها، سیاسی ترین نیروها هستند.به حمداله از بخشداری تا و وزارت و نمایندگی مجلس و ... رسوخ کردید.

  • ناشناس
    0

    چقدر هم دوری کردید !

  • عباسی
    0

    تحریم ها را بر دارند یکی از بزرگترین صادرکنندگان سلاح خواهیم بود !؟ اگر هستید نیاز به جار زدن ندارد . می شود چنین هم برداشت کرد که دشمن به همین خاطر واین حرف های نسنجیده تحریم ها را بر ندارد .قطعا نه امریکا وغرب ونه روسیه وچین هر گز موافق با صادرات سلاح ما نیستند .

  • بابا زید
    0

    امام تاکید کرد ولی کی گوش کرد،خودت هم خوب می‌دونی سردار!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها