وزیر ارتباطات:

گردشگران خارجی بابت فیلترینگ واتس آپ و اینستاگرام دچار مشکل شده اند، سیم کارت های خاصی برای دسترسی راحت تر آنها طراحی می کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از طراحی سیم‌کارت‌ برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آنها از فضای‌مجازی خبر داد.

گردشگران خارجی بابت فیلترینگ واتس آپ و اینستاگرام دچار مشکل شده اند، سیم کارت های خاصی برای دسترسی راحت تر آنها طراحی می کنیم

عیسی زارع‌پور، در خصوص برنامه این وزارتخانه به منظور طراحی سیم کارت‌هایی خاص برای گردشگران خارجی حاضر در ایران، گفت: شنیده شده است که توریست‌ها و گردشگران خارجی در کشور به دلیل فیلترینگ دو پلتفرم واتس‌آپ و اینستاگرام کمی دچار مشکل شده‌اند.

وی همچنین افزود: در نظر داریم با توجه به محدودیت استفاده از این دو پلتفرم، برای گردشگران خارجی که به کشورمان سفر کرده‌اند، سیم‌کارت‌های خاصی را طراحی کنیم که این افراد بتوانند در مدت حضور خود در ایران راحت‌تر و بهتر از فضای‌مجازی استفاده کنند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    ملت هالو وبیعرضه پشم

  • عادل از قطب شمال
    1

    بی شرف یعنی مردم ایران آدم نیستند. فعلأ شماها سوارو ما پیاده. اون روزی رو میبینم که دنبال سوراخ موش میگردید

  • ناشناس
    0

    بیچاره مردم مظلوم ایران

  • رابی
    0

    منظورش از گردشگر ،شیعیان عراقی و لبنانی و پاکستانی است که برای صیغه و شهوترانی به مشهد و قم می روند.وگرنه مردم اروپا جرآت ورود به ایران را ندارند.زیرا وارد شدن به ایران با وارد شدن به حوزه استحفاظی داعش هیچ فرقی ندارد.آمدنشان دست خودشان است اما برگشتنشان دست حضرت فیل.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها