وزیر ارتباطات:

قطعی اینترنت برای برگزاری کنکور دیگر اتفاق نخواهد افتاد!

وزیر ارتباطات ضمن ابراز نارضایتی بابت قطع اینترنت در روزهای کنکور اعلام کرد که این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد.

قطعی اینترنت برای برگزاری کنکور دیگر اتفاق نخواهد افتاد!

زارع پور در جمع خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز تبادلات ترافیک در تهران این مسئله را داشتیم که یکی و دو ساعت به دلیل برگزاری امنیت کنکور اینترنت محدود شود.

او ادامه داد: قبل از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از قطع اینترنت به شدت مخالف بود اما سازمان سنجش مخالفت ما را نپذیرفت و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات قطعی اینترنت را به حداقل خود در روزهای برگزاری کنکور رساند .

زارع پور بیان کرد: تلاش ما این بود که قطعی اینترنت فقط در محدوده های برگزاری کنکور باشد اما در مناطق دور تر نیز این قطعی را داشتیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ما به سازمان سنجش اعلام کردیم که این آخرین باری بود که اینترنت به دلیل برگزاری کنکور قطع شد و این سازمان باید برای سال های آینده راه های دیگری را در نظر بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    یوخ بابا!!!

  • ناشناس
    0

    من یه جون 26 سالم حقوق وزارت کار میگیریم نمیتونم هیچی جمع کنم اخر ماه بده کارم هستم معمولا نصف حقوقم نه میتونم زن بگیرم نه بچه نه خونه نه ماشین نه حتی یه گوشی 10 میلیونی نه میتونم برم از ایران نه اشنا دارم هروز به خودکشی فکر میکنم یه روزی خودمو خلاص میکنم از دستتون ولی اون دنیا منتظر میمونم هیچ وقت نمی بخشمت تویی که از اینا حمایت میکنی اینو بدون

  • ناشناس
    0

    اخه خیلی مفید بود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها