زارع پور: اینترنت را طبقاتی نکرده ایم/ ویدئو

وزیر ارتباطات در واکنش به دسترسی به اینترنت بدون فیلتر گفته: هدف ما باز کردن سایت‌های تحریمی برای استفاده‌های علمی است؛ اینترنت را برای بالاشهر و پایین‌شهر یک‌جور می‌خواهیم.

زارع پور: اینترنت را طبقاتی نکرده ایم/ ویدئو

عیسی زارع‌پور در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیئت دولت درباره رفع فیلتر اینستاگرام و تلگرام گفت: دیشب هم آقای رییس جمهور در صدا و سیما گفتند از فعالیت هر پلتفرمی استقبال می‌کنیم، مشروط بر اینکه حداقل به قواعدی که خودشان دارند پایبند باشند. اخیرا مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند حتما از آنها استقبال می ‌کنیم.

زارع‌پور گفت: الان ارتباط صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های کشور برقرار است و روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی انجام می شود با کیفیت و روز به روز هم بر کیفتشان می افزایند. تمام زیرساخت‌های وزارت ارتباطات پای کار پیام‌رسان‌ها آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم ارایه کنند. الان چهار تا پنج پیام رسان این کیفیت و قابلیت را دارند و ایتا هم بیشترین اقبال را بعد از اروبیکا دارد به زودی نسخه جدیدش ارایه می‌شود که تماس صوتی و تصویری در آن دیده شده است.

حجم ویدیو: 9.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • اقااااا
    0

    اورین...اورین

  • شقایق
    0

    یه روزی بابد جواب مردم رو بدب اقایه وزیره ولایی

  • مازیار
    0

    بی کفایت ترین وزیر کابینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها